Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

doubleosix

Hebben jullie tattoos?

Recommended Posts

Van de wettige, de gewettigde en de onwettige kinderen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ bubblekush

 

Rond 12 april schijnt ze te komen ;) mag van mij nog wel even duren want de onzekerheid over mijn papa technieken komen opspelen nu :)

 

@ extreme

 

Gelukkig weet ik maar van 1 kind zeker dat het van mij is, maar je weet nooit hoeveel kleine casto's er nog rondlopen waar ik geen weet van heb hahaha, houden zo!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Straks loop je als trotse papa achter de kinderwagen, Casto. Ik was zelfs trots om naast mijn hoogzwangere vrouw over straat te lopen. En dat voor een kunstje dat zo oud als de mensheid is.

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

de naam van mijn vrouw staat niet op mijn lichaam en zal er ook nooit opkomen, al is ze wel de vrouw van mijn leven, maar je weet nooit en mijn 3 kids zijn heel zeker van mij :) dus die namen waren zeer welkom op mijn lichaam

 

casto begint te korten man en alles loopt van zelf,als het je eerste is ben je altijd wat voorzichtiger met alles en nog wat, maar komt zeker goed en je zal een goede papa zijn , congrats ,niets zo mooi om kids te hebben :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kinderen kunnen ook manipuleren, maar dan wel op een doorzichtige manier. We hebben -helaas volgens mijn vrouw- geen kleinkinderen, maar de kinderen van onze buren -drie in totaal- zijn even amusant. Casto, ik weet welhaast zeker, dat zodra je kind geen borstvoeding meer krijgt, je bij de Albert Hein de potjes Olvarit kindervoeding met evenveel enthousiasme of nog meer in je winkelmandje zal stoppen, dan wat leuke cannabiszaden zal kiezen bij een zaadleverancier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kinderbijslag heb ik nooit aangevraagd. Als je kinderen wil dan moet je, volgens mij, niet alleen voor de lusten maar ook voor de lasten opdraaien. En als je je financieel geen kinderen kunt veroorloven, moet je er ook niet aan beginnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn vrouw en ik hebben twee studerende kinderen gehad en ik heb drie gewettigde kinderen uit vorige relaties. Ik heb me zeven slagen in de rondte gewerkt om hun studie te bekostigen. Maar we hebben er veel voor teruggekregen: dankbaarheid en de waarde daarvan is niet in geld uit te drukken. Onze zoon en dochter hebben overigens een goede relatie met hun halfbroers.

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

thnks voor de oppeppende berichten allemaal :innocent:

 

kinderbijslag nee is hier nog niet nodig :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kinderbijslag heb ik nooit aangevraagd. Als je kinderen wil dan moet je, volgens mij, niet alleen voor de lusten maar ook voor de lasten opdraaien. En als je je financieel geen kinderen kunt veroorloven, moet je er ook niet aan beginnen.

 

dat vond ik dus ook !!!

maar toen moest ik kinderopvang regelen .. en die verplichten je naar de svb te gaan om kinderbijslag te gaan ontvangen .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...