Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

doubleosix

Hebben jullie tattoos?

Recommended Posts

Ben op nu bezig om een hele sleeve te zetten.

Heb nu 2 keer gezeten á 2 uur en moet nog wel een paar keer. :whistling

Heb er al 2 op mijn borstkast en nu een sleeve (still counts as one??)

En in de sleeve komen 2 blaadjes verwerkt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
en moet nog wel een paar keer. :whistling

 

dat denk ik ook wel...weet er alles van :rolleyes: :lol: ;)

 

welke style ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb plaatjes bij elkaar gezocht en samen met de tatoeëerder heb ik het samengevoegd tot de sleeve.

Share this post


Link to post
Share on other sites

en waar laat iedereen zijn tattoo zetten? een linkje misschien ?

 

 

 

 

 

=M=

Share this post


Link to post
Share on other sites

thailand , hand poked.

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn vrouw heeft een konijntje op haar linker bil. Wat denk je, was hij laatst ineens foetsie..... hij was in z'n holletje gekropen :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die asjemenou is echt een baas.

 

Wat een lef hahahhaahha lig nog steeds gevouwen respect!

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

vroeger was een tattoo nog wel cool .

voor zeebonken geboefte en freaks .

tegenwoordig ben je outcast als je er geen hebt .

en in la ink met die heerlijke cat von d en hebben ze allemaal diepere gedachtes en omslachtige redenen een tattoo te laten zetten .

overleden schoonmoeders neven nichten oud oom tantes ziektes afwijkingen oorlog ongelukken gevangenisstraf ,ooh ooh ooh wat erg wat heb ik het zwaar doe mij ff een tattoo dan kan ik verder met mn leven .

en die overdreven omhelsingen en geknuffel driewerf bah ome willem !

vroeger bij tattoo karel was het bek houwen en in de rij gaan zitten .

als je karel had geknuffeld of omhelst had je een oplawapperd met zn honkbalknuppel kunnen krijgen .

tattoos is voor mietjes 2013 .

ik heb mn hele leven spijt van mn tattoos gehad maar de spijt word ondragelijk zo en alleen maar groter .

 

hg

m

Share this post


Link to post
Share on other sites
tattoos is voor mietjes 2013 .

 

 

Moet je eens tegen de juiste zeggen ,zo recht in hun gezicht , en kijken hoe je zelf als een "mietje "afdruipt :whistling :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
vroeger was een tattoo nog wel cool .

Vroeguh was alles beter(shit,word nu echt oud!!! :whistling )

voor zeebonken geboefte en freaks .

Ik had een monsterboekje en al,maar ben op het laatst(gelukkig!) toch uitgekipt. :lol:

Onder de (echte) freaks zou ik mezelf niet ook weer niet classificeren,only 1 option left i'm afraid...

schoffies_landen.jpg

;)

 

Grtz. Aad

 

DJBroertje...een reden zou fijn zijn...edit weer later,denk een eerdere gelinkte afbeelding in combinatie met bericht 43 de aanleiding was,maar nog even iets erbij zetten toch sterk geprefereerd. :rolleyes:

Edited by Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites
alowa

 

vroeger was een tattoo nog wel cool .

voor zeebonken geboefte en freaks .

tegenwoordig ben je outcast als je er geen hebt .

en in la ink met die heerlijke cat von d en hebben ze allemaal diepere gedachtes en omslachtige redenen een tattoo te laten zetten .

overleden schoonmoeders neven nichten oud oom tantes ziektes afwijkingen oorlog ongelukken gevangenisstraf ,ooh ooh ooh wat erg wat heb ik het zwaar doe mij ff een tattoo dan kan ik verder met mn leven .

en die overdreven omhelsingen en geknuffel driewerf bah ome willem !

vroeger bij tattoo karel was het bek houwen en in de rij gaan zitten .

als je karel had geknuffeld of omhelst had je een oplawapperd met zn honkbalknuppel kunnen krijgen .

tattoos is voor mietjes 2013 .

ik heb mn hele leven spijt van mn tattoos gehad maar de spijt word ondragelijk zo en alleen maar groter .

 

hg

m

 

Even Reageren heh Macerror... kan t niet laten joh,

vroeger hadden hele stammen mannen en vrouwen tattoos die bestonden uit mijlpalen van hun leven, dus geboefte zeebonken en freaks kwamen lang daarna,

Koning van bv Denemarken, was een echte boef, zeebonk freak ..... En dat mensen voor emotionele reden ter nagedachtenis een tattoo nemen....... Dan hebben ze er waarschijnlijk over nagedacht...

Das meer dan jij kan zeggen want jij hebt er spijt van en dat ben je helemaal zelf schuld... En dat je daardoor anti tattoo bent geworden, daar kunnen alle anderen ter wereld niets aan doen..

Diegene die een tattoo laten zetten zonder na te denken en gewoon maar een tattoo zetten om erbij te horen en daarna er spijt van krijgen... Dat zijn de Mietjes..

 

Ennuh Ik weet zeker dat met de tattoos die ik heb jij als een klein kind had liggen schreeuwen in die stoel... en ik heb geen kik gegeven.. dus Ja ik heb mn bek gehouden en en heb ook in de rij gezeten...

 

Als het je erg stoort die mislukte tattoos van jezelf bestaat er ook nog zoiets als laseren.. doe je dat toch ben je er vanaf en weer lekker tattoo vrij, Denk eraan.. Dat dat meer pijn doet als de tattooo zelf.. dus Als je durft is er nog een kans voor je.. dus niet meer zeuren maar LASEREN.....

 

fijne dag verder Groentjes MissGobru :whistling :rolleyes: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt MissGobru... Ik dacht er aan.. En jij hebt het er neergezet!! TOP!!! :whistling

 

MissUG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gaat stukkie hier kom net me bed uit joh nog niks gerookt voel me helemaal happy vanaf pagina 2

 

HAHA

 

+10 Gobru

+10 MissGobru

+10 UrbansMiss

- 20 Macerror (HAHA)

 

Verder geen weeeed tats? Ken in reallife wel aardig veel gappies met een wietblad of een gezicht die een joint rookt.

 

Ook de Smile now Cry later variant is erg cool. High Now High Later, ernstig strak :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Topic is even weg geweest, er kwam een malware melding van chroome.

 

als het goed is werkt het nu weer. Anders graag even een nieuw reportje sturen.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tattoos?

Never!

Share this post


Link to post
Share on other sites
er kwam een malware melding van chroome.

 

ja ik hoorde al van iemand, dat zijn browser het niet vertrouwde, iets met dromer.nl :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

whoop whoop!! volgende wek donderdag zitten we weer in de stoel...

Finishing touch voor mijn backpiece, gobru op zn hand verder!!!!!

 

Nog zoveel plaats en zoveel ideeën!!!! :whistling :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
tattoos is voor mietjes 2013 .

 

 

Moet je eens tegen de juiste zeggen ,zo recht in hun gezicht , en kijken hoe je zelf als een "mietje "afdruipt :whistling :rolleyes:

 

wat is dat nou weer voor sjappie reactie , hij mag toch zeggen datie dat vind , omdat jij toevallig een paar tattoos hebt moet je dan even ruig reageren ?

hij zegt zelfs datie er zelf ook heeft , dat maakt jou reactie nog lachwekkender

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vind sommige tatoo's best mooi maar zal er zelf noooit 1 nemen. Heb er nare gedachtes over.

 

Koch: 'bitch of Buchenwald', eigenlijk geen dokter. Ze was de vrouw van een hoge officier op Buchenwald. Verzamelde de huid van zowel dode als levende gevangenen. Als deze een tattoo had die zij mooi vond maakte zij er lampenkappen of boekenkaften of ander meubilair.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@frits bom Heb ik jou toch weer laten lachen vandaag!!!

Dat maakt mijn dag weer goed en die van jou ook , want lachen is gezond :whistling

ps Noem je jezelf een Mietje, dan is dat helemaal prima...suggereer je dat andere mensen dat zijn als ze een tattoo in 2013 nemen dan ben je fout bezig en kan je zo een reactie verwachten

 

 

@Lousdy ja dat verhaal kennen we wel

Edited by gobru

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vind sommige tatoo's best mooi maar zal er zelf noooit 1 nemen. Heb er nare gedachtes over.

 

Koch: 'bitch of Buchenwald', eigenlijk geen dokter. Ze was de vrouw van een hoge officier op Buchenwald. Verzamelde de huid van zowel dode als levende gevangenen. Als deze een tattoo had die zij mooi vond maakte zij er lampenkappen of boekenkaften of ander meubilair.

 

 

Zuster van Ed Gein of hoe noemt die serie killer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...