Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

doubleosix

Hebben jullie tattoos?

Recommended Posts

yo sniper....ik zou het dan op je verhaardag laten zetten als die valt op vrijdag de 13-e......kenje lachen!!!!!

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ ejb: ach om de zoveel jaar is het op een vrijdag, ik kan wel wat hebben hoor en ook niet echt bijgelovig alhoewel karma toch soms een bitch kan zijn, lachen doe ik zo ook wel, al is het soms een zure lach.

 

@Elmo, ben hier maar net maar ik volg je al even, alsnog sterkte voor jou en je familie, mooie prentje joh, en pijn is niks, zo weet je dat je leeft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 plaatjes waarvan een halve sleeve waar we nog mee bezig zijn.

Binnenkort weer es een afspraak plannen bij Bunker Breda.

Als de halve sleeve klaar is plannen we waarschijnlijk meteen weer verder naar 3/4 sleeve.

Alles in dezelfde stijl met voor mij verschillende betekenissen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kwam deze toevallig tegen :)

 

6someone-seems-to-be-taking-their-illegal-habit-a-little-too-far-another-terrible-tattoo_0_large.jpg

 

Zelf heb ik ook een paar tat`s, maar wel eigen ontwerpen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En het groeit nog uit zijn kont ook geloof ik. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doe-het-zelf bio bemesting :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ook niet

Share this post


Link to post
Share on other sites

erg mooi gezet alleen klopt de schaduw niet, kijk naar d epoten en welke kant de schaduw op gaat en dan naar die grote schaar......of het licht kwam van twee/meerdere kanten, maar ach....zeer mooie tattoo

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zal wel eerst de schaduw hebben gedaan en toen achter gekomen dat de schaar niet paste ofzo.

Smetje op een verder mooie (technisch) tattoo.. het onderwerp trekt me niet zo, net als tattoos in het algemeen.

 

@Krasi

Het onderste deel van de foto onbreekt maar ik durf te wedden dat die zwaar organisch geteeld wordt. :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb 2 tattoo's maar zal niet in detail treden want dan ben ik te herkenbaar ;)

 

1 is het logo van mijn favo band/groep, en de ander het logo van de leadzanger van die band :D

Iets van nerderlandse rap gemixt met, jazz, metal, rock, punk ze hebben alles al gedaan en het pakt goed uit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb er 5 en komt dr nog n grote erbij :D

Zeer verslavend :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind ze beide wel wat hebben canna ;)

 

ik de toekomst wil ik een groot kunstwerk laten zetten,

maar betwijfel of die hier te bezichtigen gaat zijn.... :)

Edited by sensi life

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik ze had en ik heb ze niet, dan had ik ze niet hier laten bezichtigen. En een wiettattoe, ik vind ze wel mooi maar dan wel bij andere mensen nooit op mezelf.

 

Namen en dat soort zaken vind ik ook zoiets, veel dames doen aan van die tattoes vlak boven de kont zogenaamde tramp stamps, vind ik allemaal niks maar dat ben ik.

Ik ben ook meer van sieraden, een horloge, ringen kettingen dat soort zaken. Die kan je af doen als je er genoeg van hebt, een tattoe niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helemaal mee eens, Canna. Althans wat betreft de tattoos. De sieraden die ik draag zijn: mijn trouwring -volstrekt onnodig, maar mijn vrouw wil dat nu eenmaal- en mijn manchetknopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal nooit trouwen, zolang ik gelukkig samen ben met mijn meissie kan ze krijgen wat ze wilt. Maar als het fout gaat tussen ons vertik ik het om de helft mee te geven waar ik voor gebloed heb. Trouwring, best.. Maar wel gewoon zo en niet op papier. Nooit van mijn leven!

Share this post


Link to post
Share on other sites

een tattoo is kunst en degene die ik allemaal heb (behoorlijk wat) zit telkens een verhaal achter , soms positief en soms negatief

 

is iet voor mezelf en kan ik mee nemen in men graf (dat dat nog heel lang mag duren :D )

 

als men kids volwassen zijn,lijkt het me wel iets hebben om later aan je klein kids te vertellen en er direct bij zeggen dat ze er niet moeten aan beginnen en als ze het willen er goed moeten over nadenken,want staat er snel op maar laten verwijderen duurt veel langer

 

maar een tattoo over wiet komt hier nooit op mijn lichaam enkel doordachte tattoo's die ik zelf ontwerp met een verhaal in of achter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn vrouw wilde 4 jaar terug een tattoo hebben, ik ben zelf gek op dat soort kunst dus liet haar een ontwerp maken.

Toen ze klaar was stopte ik hem in haar portemonnee en zei: over 2 jaar haal je hem er uit en als je hem dan nog net zo mooi vind als nu laat je hem zetten.

4 jaar later staat er nog niks getatoeëerd want ze twijfelde en wilde het toch niet.

 

Ze is me nog dankbaar dat ze niet in een opwelling iets heeft laten zetten.

 

Zodra mijn dochter geboren is wil ik daar wel iets mee doen nog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

netjes gedaan van je casto om je vrouw in een wilde bui een tattoo te laten zetten, ze zou er alleen maar spijt van hebben gehad achteraf, wat dus nu blijkt

 

over een tattoo moet je echt wel na denken en niet zomaar wat laten zetten

 

heb 3 kids en al hun namen en geboorte datum staan ook op mijn lichaam inclusief hun eerste pic erbij , toen ze net geboren waren en daar heb ik nog geen moment spijt van gehad :) zo heb ik ze altijd bij me waar ik ook ben,kan geen moment zonder men kids

 

wanneer verwacht je je dochter casto? en is het je eerste? alvast proficiat man

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elk lichaam is uniek, daar is geen customization in de vorm van een tatoeage voor nodig. Maar met het laten plaatsen van een tattoo lever je in ieder geval het bewijs dat je in staat bent om onomkeerbare besluiten te nemen. Zo ik ooit zou scheiden, dan is mijn trouwring zo uit. Met de naam van mijn ex-vrouw op mijn bovenarm is dat iets ingewikkelder. Laseren kan wat soelaas bieden, maar voorkomen vind ik nu eenmaal beter dan genezen.

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elk lichaam is uniek, daar is geen customization in de vorm van een tatoeage voor nodig. Maar met het laten plaatsen van een tattoo lever je in ieder geval het bewijs dat je in staat bent om onomkeerbare besluiten te nemen. Zo ik ooit zou scheiden, dan is mijn trouwring zo uit. Met de naam van mijn ex-vrouw op mijn bovenarm is dat iets ingewikkelder. Laseren kan wat soelaas bieden, maar voorkomen vind ik nu eenmaal beter dan genezen.

 

precies daarom niet de naam van je vrouw. maar wel de naam van je kinderen oid

als je die zou hebben :innocent:

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...