Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

doubleosix

Hebben jullie tattoos?

Recommended Posts

Serieuze verhaal, als ze mij had tegen gegekomen zou ze toch niets willen van mijn tattoo....

 

Mijn tattoe is een mislukte tattoo anyway ( Een angel met een pimel)...... :whistling die pimel heb ik er niet voor gevraagd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Gobru

 

Idd dat is die bitch! Een vriendin van me haar moeder had ook zon nare grote tatoo vanuit het concentratiekamp, vergeet het nooit ze had altijd een heel brede armband om het te verbergen, weg laten halen wilde ze ook niet, heel triest.

 

 

@Faraon08

 

Die vrouw was leip denk dat ze jouw tatoo ook wel gewild had :whistling

Edited by Lousdy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt , laatst iets gezien dat kleinkinderen van mensen uit de kampen dezelfde tattoos lieten zetten als hun opa/oma( uit respect) maar daar waren ze helemaal niet blij mee, kan ik me ook wel iets bij voorstellen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben hier www.tattooherco.eu hier www.tattoomania.nl hier www.gerritstattoo.nl en hier www.tattoostudiodronten.nl geweest.

2 sleeves, 1 op elke kuit, borst, keel, nek [wiet blaadje],en rug een stuk of 14 al met al goed voor een uurtje of 80 :whistling

maar man man man wat een geld vragen ze tegenwoordig zeg, mania 1 van de besten, zit al op 175,- per uur

maja dan heb je ook wat !

kben druk aan het sparen voor men laatste masterpiece, die is goed voor een uurtje of 60 en dan is het ook sloes. [denk ik]

 

 

 

 

=M=

Share this post


Link to post
Share on other sites

:rolleyes: €175,- Is echt veel joh!

Ik betaal €120,- Maar er zijn er zat die €100,- vragen.

Maarja als het resultaat er naar is, is het ook wel waard natuurlijk.

Er zijn ook veel shops met een wachtlijst van een half jaar of meer. :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor de geintresseerde heb ik enkele duizenden tattoo ontwerpen online gezet, ze zijn niet exclusief iedereen mag ze gebruiken, zijn geheel gratis en niet zomaar te vinden op bijvoorbeeld google afbeeldingen.

 

Je kunt ze hier vinden voor als je geintresseerd bent in veel goede tattoo ontwerpen van sleeves tot complete rug stukken. Inmiddels meer dan 2500 stuks online en ben de volgende 2500 al aan het uitzoeken. Het doel is om ze nog voor het eind van het jaar op categorie te plaatsen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd WTF.... :rolleyes: :lol: :) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

whahah wat een tattoo's man , die vent heeft z'n hele hoofd letterlijk verneukt man..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb zelf geen tattoo's en ben blij dat ik de verleiding altijd heb kunnen weerstaan. Het staat best tof maar het is wel voor een langere periode,.

Vindt het bij andere vaak wel lomp staan. Sommige zijn wel mooi maar het moet ook echt bij de vorm van je lichaam passen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het staat best tof maar het is wel voor een langere periode,.

 

fok, had je dat niet eff eerder kunnen zeggen............... :rolleyes:

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

sja, thats what my mamy told me

 

als je lang blijft peuteren trek je het er wel af maar dat doet pijn joh

Share this post


Link to post
Share on other sites

de 29ste krijg ik mn eerste inkt .. nog een paar daagies

fototje posten we hier wel

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja tuurlijk doet het zeer ;)

gallery_24304_9638_449662.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi blad!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

en nu weer op naar de volgende tattoo afspraak? hahaha

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites
:) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga -van de zomer- m´n allereerste tattoo laten zetten en dat op m´n 45-ste.

 

Kweet eindelijk wat ik wil.

 

Tekening van m´n kindje -toen ie nog baby was- gemaakt door z´n eigen moeder. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi Mitsz we gaan wel met je mee hoor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kumt goot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb er jaren over gedacht en getwijfeld, maar enkele jaren geleden is er dan toch de eerste gekomen. Schorpioen op men rechter schouder blad, zo gezet dat ik een mouwloos T-shirt kan dragen zonder je em ziet. Getekend door MissSniper

Wil graag men rechter onderbeen gevuld hebben met 13 schorpioenen different styles, ben schorpioen van sterrebeeld (moeilijk karakter dus) en ook nog eens op een 13é geboren.

Vorig jaar bijna eentje laten zetten als begin maar na het freehand tekenen met pen toch bedacht.

 

 

En over het algemeen: je hebt in alles pro's en con's dus niet zeuren over wie wel en wie geen ink heeft en waarom wel of niet.

Een tattoo in een onnozele dronken puberbui gezet of een memorial voor eenders wat zijn geen 2 dezelfde tattoos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naam van me opa met zijn as en binnekort komt me oma der naam ook met haar as

 

@Elmo2007 heel netjes gedaan ziet er mooi uit!

Greetz appel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...