Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

RacerX

Mijn 90 euro wietkast + planten :D

Recommended Posts

Jullie doen alsof je alleen maar topkweekjes kan krijgen als je heel veel investeerd...  :blink:

???????? :D

klopt wel jah, je moet alleen goed weten bij wiet kweken WAT je fout kan doen en wat je MOET doen, eigenlijk is het best simpel. Met dure apparaatuur maak je het jezelf wel makkelijk, maar (kleinschalig) wietkweken is toch echt niet zo moeilijk!

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Exclaim
Jullie doen alsof je alleen maar topkweekjes kan krijgen als je heel veel investeerd...  ;)

???????? :D

Ja dat begrijp jij dus nog niet, komt waarschijnlijk nog wel :D :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jullie doen alsof je alleen maar topkweekjes kan krijgen als je heel veel investeerd...  ;)

???????? :D

Ja dat begrijp jij dus nog niet, komt waarschijnlijk nog wel :D :blink:

ik lees nergens waar beweerd word dat je alleen maar topkweekjes kan krijgen als je heel veel investeerd...

 

 

en wat begrijp ik nog niet?

 

 

kweek pas 12 jaar dus weet echt wel iets over investeren

Share this post


Link to post
Share on other sites

Let the bashing begin! and a one and a two and a one two... BASH BASH BASH BASH BASH BASH BASH!!! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Let the bashing begin! and a one and a two and a one two... BASH BASH BASH BASH BASH BASH BASH!!! :smoke

:D :smoke :smoke :smoke :D :blink: punt is het blijft een mooie top en mooie plantjes ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dank jullie all! ik zal dit topic een beetje actief te houden door veel foto's te plaatsen, hoelang denken jullie -kijkend naar mijn toppen- dat ze nog moeten staan?? 2, 3 weken ofzo? Ik weet dat de haartjes 80 procent bruin moeten zijn maar hoelang duurt dat nog ongeveer?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Exclaim

Als je 12 jaar kweekt hoef jij geen reacties te geven op mijn post zoals: ??????? neem ik aan... maar kan zijn dat we elkaar verkeerd hebben begrepen.

Ik wil geen ruzie, let we just grow, it's just a plant man :D

 

Maarre ;)

 

Laten we het over onze dames hebben :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Racerx,

 

ik zie dat jij als wandreflectiemateriaal simpel aluminiumfolie neemt,toch redelijk goedkoop en makkelijk verkrijgbaar, ik heb dat op een ander forum ook gezien, en die kerel kloeg toch niet over de resultaten en wist toch blijkbaar wel wat hij deed-ook door zijn manier van kweken-

 

http://www.overgrow.com/edge/showthread.ph...15?pagenumber=1

 

...maar k heb toch ook al veel gelezen dat dit brandplekken kan opleveren ??

 

maareh die verbrande bladeren die je had moete verwijderen, kwam dat dan hier door of door iets anders? en k hoop dat ik bij deze geen stomme vraag heb gesteld??!!!

 

greetz man

Share this post


Link to post
Share on other sites

Racerx,

 

ik zie dat jij als wandreflectiemateriaal simpel aluminiumfolie neemt,toch redelijk goedkoop en makkelijk verkrijgbaar, ik heb dat op een ander forum ook gezien, en die kerel kloeg toch niet over de resultaten en wist toch blijkbaar wel wat hij deed-kwam wel natuurlijk ook door zijn manier van kweken-nl scrog

 

..maar k heb toch ook al veel gelezen dat dit brandplekken kan opleveren ??

 

maareh die verbrande bladeren die je had moete verwijderen, kwam dat dan hier door of door iets anders? en k hoop dat ik bij deze geen stomme vraag heb gesteld??!!! ;)

 

greetz man

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is toch echt geen WW,dat heb ik ook NOOIT gezegd :S, en het zou inderdaad kunnen dat er brandplekjes kunnen ontstaan, niet echt last meer van ofzo.....

 

volgende kweek doe ik het met Z/w folie

 

het zijn trouwens SNEEUWITJES (voor de driemiljoenste keer)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat je bladeren een beetje geel worden en uitdrogen maakt nix uit dat betekent juist dat de plant zijn werk doet. over zo'n 2 weken zijn die fan leaves helemaal geel en gaan ze uitdrogen. 80% bruine haren is niet de manier om te kijken of je planten klaar zijn. je moet kijken naar de trichonomes. dat zijn de kleine paddestoel vormige krisalletjes die jullie allemaal wel kennen neem ik aan. na zo'n 6 weken in de bloei beginnen ze echt op te zwellen. dan zijn ze nog helder wit. na een tijdje worden ze steeds dikker en worden ze een beetje wazig/mistig. ook veranderen sommige trichonomes van helder wit naar een beetje amberkleur daar zitten de CBN en CBD in en in de witte THC. als je zo'n 20 % amberkleurige hebt, 70% witte wazige/mistige en 10 % helder witte trich's moet je oogsten.

 

pro.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dat je bladeren een beetje geel worden en uitdrogen maakt nix uit dat betekent juist dat de plant zijn werk doet. over zo'n 2 weken zijn die fan leaves helemaal geel en gaan ze uitdrogen. 80% bruine haren is niet de manier om te kijken of je planten klaar zijn. je moet kijken naar de trichonomes. dat zijn de kleine paddestoel vormige krisalletjes die jullie allemaal wel kennen neem ik aan. na zo'n 6 weken in de bloei beginnen ze echt op te zwellen. dan zijn ze nog helder wit. na een tijdje worden ze steeds dikker en worden ze een beetje wazig/mistig. ook veranderen sommige trichonomes van helder wit naar een beetje amberkleur daar zitten de CBN en CBD in en in de witte THC. als je zo'n 20 % amberkleurige hebt, 70% witte wazige/mistige en 10 % helder witte trich's moet je oogsten.

 

pro.

kom maar is een keer met fotos want weet neit wat je bedoelt

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry twannie ik heb geen digitale camera en ik heb ook geen binnen planten meer. maar zo moeilijk is het niet. gewoon goed lezen dan snap je het vast.

 

veel succes

pro.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dat je bladeren een beetje geel worden en uitdrogen maakt nix uit dat betekent juist dat de plant zijn werk doet. over zo'n 2 weken zijn die fan leaves helemaal geel en gaan ze uitdrogen. 80% bruine haren is niet de manier om te kijken of je planten klaar zijn. je moet kijken naar de trichonomes. dat zijn de kleine paddestoel vormige krisalletjes die jullie allemaal wel kennen neem ik aan. na zo'n 6 weken in de bloei beginnen ze echt op te zwellen. dan zijn ze nog helder wit. na een tijdje worden ze steeds dikker en worden ze een beetje wazig/mistig. ook veranderen sommige trichonomes van helder wit naar een beetje amberkleur daar zitten de CBN en CBD in en in de witte THC. als je zo'n 20 % amberkleurige hebt, 70% witte wazige/mistige en 10 % helder witte trich's moet je oogsten.

 

pro.

kom maar is een keer met fotos want weet neit wat je bedoelt

hier moet je wel een vergrootglas/ loep voor hebben.

30 x of zo.

maar dit is idd de beste manier om te kijken of ze al klaar zijn.

 

en als je te laat bent,

dan gaat ze THC afbreken.

 

dit is ook goed voor de medische kwekers, dan kun je een top eraf halen die perfect is , en laten drogen.

kun je de rest laten zitten, totdat alles klaar is.

 

groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...