Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Green2Day

WIETKWEKER IN JE HUIS - 11 APRIL 2013

Recommended Posts

veel bangmaak propaganda en de teringzooi die politie achterlaat in een kwekerij is echt niet goed te praten .

haal het dan netjes weg ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoop lelijke hokken..

Auto's die af en aan rijden boren op rare tijden. Prutsers

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een propaganda was dit... al die zogenaamde schade was grotendeels door de politie veroorzaakt..

waterton omtrappen en watertoevoer niet afsluiten tja....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik naar aanleiding van de uitzending van Zembla kan opmaken is dat de media de bal toespeelt naar de overheid met de stelling dat cannabis legaal gekweekt moet worden door de overheid. Ik heb geleerd tijdens mijn studie rechten dat de media vaak in samenhang met de overheid werkt. De media komt met een situatieschets van het probleem en daarbij spreken ze over een mogelijke oplossing aan de hand van de analyse van een hoogleraar.

 

Bron: http://books.google.nl/books?id=SOEs-CnhosYC Edwin Roelof Muller - Criminaliteit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ NaGa: zeker NL2. Zit namelijk in het publieke bestel en is dus van de staat...

 

Propganda - spijker - kop - tik

Share this post


Link to post
Share on other sites

die criminelen helpen ons echter wel met legalisatie!!!!!

 

dat kwekers worden zwart gemaakt is een mooi iets, de georganiseerde wietcriminaliteit zorgt misschien voor legalisatie!!!! kikke!!!!!

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

;)

daar gaan we toch wel naartoe , gezien de internationale ontwikkelingen..

Share this post


Link to post
Share on other sites
:verrygood ik zeg goede propaganda ,de hele doku draait om het vertrouwen tussen makelaar en verhuurder,dat ze nu wiet telerers erbij halen,is jammer als ze de huizen haade gepakt waar 15 polen samen wonen krijg je ook plaatje van kapotte huizen en stront in de gang,uitgewoonde huizen en 20 duizend opknap kosten ,ik hoop dat deze propaganda eroor zorgt dat je vijf plantje en 1 lampje mag houden ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zie op een gegeven moment wel een heel bekend gezicht langskomen ....en in 1 keer heeft hij een bril op ;) :verrygood :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het verschrikkelijk voor die verhuurders maar ik voel me totaal niet aangesproken. Dat de bewindsman geen commentaar wilde geven is een goed teken! Hij gaat slikken!

 

Crow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat me opviel, is dat niet alleen de kwekers er een puinhoop van maakten (doorvoeren in muren e.d.), maar ook de ruimploegen. Is het nu zo moeilijk om de hoofdkraan dicht te draaien om lekkages te voorkomen?

Als contrast tegen de gemaakte puinzooi zouden ze er een nette kleine kweekruimte van een hobby-kweker tegenover moeten stellen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

juist . kom maar kijken

netjes en simpele manier waarop ik die 5 plantjes kweek . is niet schadelijk voor het huis .

. de stekker zit ook gewoon in het stopcontact ...

 

simpel, veilig ,en netjes ..

 

 

 

and i will continue to do so ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de documentaire bekeken en ik besefte wat ik al jaren besef,

namelijk dat als ze een natuurkruid niet zo hadden gecriminaliseerd,

dergelijke ellende zoals in het filmpje getoond word niet zou hoeven gebeuren.

Het kan wel mooi overkomen in de documentaire dat het de cannabis zijn schuld is, maar dergelijke omstandigheden zouden ook gebeuren als koffie plots illegaal/gedoogd werd.

Koffie planten groeien ook heel goed onder lampen en wel beter dan buiten onder de zon.

Ons klimaat is er niet optimaal voor, en aangezien ze al gauw in ons achtertuin kijken is binnen kweken ook dan de beste optie.

Edited by nederwierie

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat gebeurde er tijdens de drooglegging in the usa??????maffia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

dus legaal maken, niks meer aan het handje.

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet vergeten dat vele makelaars ook een rol spelen & een vinger in de pap hebben bij vele plantages.. ze werken er net zo hard aan mee om een centje te verdienen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben ik absoluut niet met je eens dat ze er aan meewerken, de makelaars in de uitzending proberen wel elke verantwoording naast zich neer te leggen, maar dat zal wel gesouffleerd zijn door zijn/haar advocaat. Als bekend is dat je een huis hebt verhuurd aan een wietkweker kom je echt niet meer aan de bak hoor. En dan die droeftoeter op het eind die het allemaal zo goed weet met zijn "keurmerk".

Net als je slager die goud heeft gewonnen met zijn rookworst! Iedere slager kan dat predicaat ontvangen. Stuur een rookworst op en per omgaande heb je je certificaat. Staat leuk op je toonbank! ;)

 

Crow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou er zullen vast wel een paar makelaars bij zitten die wel degelijk ''samenwerken'' met die kwekers, heus niet allemaal.

En wat een rare vergelijking met je keurmerk - slager.

Weet niet wat voor rare slager jij hebt die worst ''opstuurt''... misschien dat hun konijnenvlees ook wel kattenvlees is?

onze slager gaat echt naar kampioenschappen, en dat goud dat hun winnen kan echt niet nog is door een ander voor hetzelfde onderdeel gewonnen worden.

mijn advies: zoek een nieuwe slager.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dus jij stuurt je worst per post op? lekkere slager ben jij.

zeg ff hoe je slagerij heet, kan ik er met een boog omheen lopen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, in een envelop! ;)

 

On Topic, een makelaar werkt niet samen met de kwekers zoals in Zembla. Of je moet levensmoe zijn natuurlijk.

 

Crow

Share this post


Link to post
Share on other sites

er is een verschil tussen "pandjesmelkers"en makelaars!!!!!!!

 

in mijn stad is er een grote pandjesmelker waar steeds weer in panden van hem kwekerijen worden opgerold.........

 

een makelaar zou in deze tijd niet zo snel zich in laten met kwekerijen, dat ze niet weten hoe ze een pand goed moeten inspecteren is wat anders.....maar bewust meehelpen aan de kwekerij en hier gel mee verdienen lijkt me niet.

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik bedoelde natuurlijk dat ze niet allemaal zo zijn, er zullen vast enkele erbij zitten die zich mengen in deze praktijken. Niet slim, maar het gebeurd wel in ons land.

Onderwereldje he, die makelaartjes zijn niet allemaal even braaf ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik wil kan ik morgen ook een huis vol zetten met medeweten van de makelaar!

Dus dat ze dat niet doen moet je niet roepen zonder bewijs ;)

Zijn er genoeg die het doen voor wat extra geld in het laatje!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...