Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

hasjOE

De 4 WW's van '13

Recommended Posts

Hey allemaal!

 

Ondanks mijn voorraadje van mijn vorige kweek nog lang niet op is, ga ook ik dit jaar weer een paar plantjes kweken. Ik had nog 4 WW zaadjes liggen van vorig jaar dus die ga ik nu gebruiken.

 

Ze zaadjes liggen lekker in een bakje te ontkiemen. Twee van de vier komen al door (zie foto). Dit jaar komen ze onder doorzichtige golfplaten te staan ik hoop dat ze wel genoeg licht krijgen. Het probleem van regen (toprot) is daar mee opgelost, maar ik ben dus bang dat het de zon erg gaat tegenhouden.

 

gallery_30898_15517_57054.jpg

gallery_30898_15517_8690.jpg

gallery_30898_15517_11679.jpg

 

hasjOE

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij regen onder de golfplaten en bij zon niet :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1 en als je niet thuis bent best ook onder afdak :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hasjoe, leuk dat je ook bent begonnen voor buiten.

 

Die golfplaten gaan perfect werken, zo heb ik het ook paar jaar gedaan, werkt perfect, soort open kas effect.

 

Veel Outdoorplezier dit jaar en de temperaturen gaan iets omhoog na het weekende.

 

Fijne avond nog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de reacties :)

 

Leuk om te horen dat het bij jou goed werkte, blowsterke. Als ik tijd heb zet ik morgen ff een fototje van het afdakje.

 

 

Ik twijfel nog of ik ze weer in emmers ga zetten, of dat ik ze in de volle grond ga zetten. In principe hoef ik ze nu niet te gaan verschuiven enzo. Ik ga ook nog op vakantie dus dan kunnen ze gewoon water uit de grond halen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zijn lekker aan het uitschieten met dank aan twee hele mooie dagen ;)

 

De plantjes rechts is hennep uit de dierenwinkel, ik heb daar een leuk ideetje mee =D

gallery_30898_15517_1758839.jpg

 

Deze vier zijn de ww's,

gallery_30898_15517_1563677.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ga je soms kruisen, white widow x hennep :verrygood

dan krijg je een buitensoortje dat vroeg afbloeid, witte toppen heeft en rotbestendig is ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

in de tuin van het plaatselijke politieburo

of het plantsoen voor gemeentehuis is een mooie bestemming voor die hennep plantjes ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha geweldig dat hennepzaad uit de dierenwinkel,

 

Ik heb ooit eens een taakstraf moeten doen.... Jup wij moesten plantsoentjes omspitten harken en opnieuw gras inzaaien... uiteraard her en der een handje hennepzaad ertussendoor, hoe slijt je anders 280uur hehe.

 

Helaas was de opkomst gering zijn ze eerder gespot door buurtbewoners dan door ons, want eenmaal terug gekomen 3 weken later hebben we er nog 1 zien staan van zo'n 14cm hoog.

 

Haha, ik moet toegeven dat toen ik 11 was, ik een grote hennep plant in de tuin had aangezien mijn vader duivenmelker was en ik die zaadjes eruit pulkte omdat pap ooit eens gezegd had dat dat wiet was ;)

 

Uiteraard wist ik er niks van en rookte ik nog geen eens , dus weet niet precies wat er gebeurt is met de plant.

 

 

 

Back ontopic: Die widows zien er lekker uit,,, ik heb ook een ww staat in voorgroei kastje... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, jullie kunnen gedachten lezen :whistling

 

Als ze wat groter zijn kan de hele buurt er van genieten als onze vrienden van de Betho ze niet weghaalt :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

VERASSING!!!

 

De ww's groeien lekker. De dierenwinkelwiet gaat echt als een gek de lucht in. Ik heb er al een stuk of 10 ergens geplant =) =)

 

gallery_30898_15517_3348718.jpg

 

En dan nu de verassing, de Super Lemon Haze van Greenhouse:

 

gallery_30898_15517_81260.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fijne gozer ben jij...

Dadelijk staan er overal mannelijke hennepplanten, vrouwelijke sensemillia tuintjes te bevruchten.

 

Voor de rest succes met je kweek.

 

Mvg,

Wubbo Ockels

Share this post


Link to post
Share on other sites

@hasjOE

Zou je ook aan andere buitenkwekers rekening mee houden zodat zij later wiettopjes kunnen oogsten en geen vezelhennepzaad?

Stuifmeel kan zich ver verspreiden en met 10 vezelhennepplanten in de buitenlucht maakt dat onze buitenkweek/guerilla minder leuk.

 

 

Veel succes verder met je White Widows :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maak jullie maar geen zorgen, ze staan bijna naast de plek waar ik mijn ww's ga planten, dus de mannetjes haal ik gelijk weg :tu Gewoon leuk om een mooie struik te maken naast het huis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook de vrouwtjesplanten maken ballen aan, vezelhennep is vaak herma :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Serieus? <_< Ik zal uitkijken en ze op tijd weghalen. Ik wil niet op mijn geweten hebben dat mijn collega's en ik zelf een midere oogst zullen hebben omdat ik het grappig vond om een bos wiet naast mijn huis te zetten x)

 

De ww's zijn nog zoo klein, maar ze ruiken nu al lekker =) Ik heb er weer zin in dit jaar ik kan niet wachten :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ww's gaan lekker, ze zijn nu al 2 keer getopt dus heb nu 4 toppen per stuk. De Super lemon haze heb ik net voor de eerste keer getopt.

 

Maar wat is er aan de hand met deze: Is ze afgeschreven?

 

gallery_30898_15517_1090168.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je zou je dames in een grotere pottten moeten steken, want ik denk dat de wortels nergens meer plaats vinden in u potjes.

 

Hopelijk dat hij terug aanslaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de tip, ik ga ze vandaag overpotten. Die op de foto is er volgens mij geweest, maar die andere beginnen ook dus die zijn nog wel te redden denk ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ww's:

 

gallery_30898_15517_861091.jpg

 

En in de nieuwe potten,

gallery_30898_15517_1517169.jpg

 

 

En de SLH:

gallery_30898_15517_1784822.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

In hoeveel liter potten heb je u dames nu ingestoken?

 

Was begonnen met 4l potten, maar de wortels groeiden er snel en in grote hoeveelheid aan.. Ik moest daarom ze overpotten naar 12l potten ,en zelfs dat is net ietsjes krap... Zal volgend jaar grote kuipen aanschaffen, dan hebben ze alle plaats van de wereld ;)

 

Je zult later misschien nog grotere potten aanschaffen, tenzij je u dames in volle grond gaat steken.

 

Het ziet er nu al veel beter uit!

 

Ik hoop dat je dame terug aanslaat, anders RIP!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet precies hoeveel liter deze potten zijn, ik denk iets van 4 of 5. Ik ben nog bezig met het plekje klaarmaken waar ze in de volle grond gaan. Ik zet ze in een schuurtje met doorzichtige golfplaten. Geen last van regen ;) Gewoon een paar stenen eruit en plantje erin. Heb je ook minder water te geven =)

 

hasjOE

Share this post


Link to post
Share on other sites
@hasjOE

Zou je ook aan andere buitenkwekers rekening mee houden zodat zij later wiettopjes kunnen oogsten en geen vezelhennepzaad?

Stuifmeel kan zich ver verspreiden en met 10 vezelhennepplanten in de buitenlucht maakt dat onze buitenkweek/guerilla minder leuk.

 

 

Veel succes verder met je White Widows ;)

 

heb ik een slechte mededeling voor, zh zijn er 5.000 gestrooid bij vreeken.nl vandaan niet door mij maar m'n maatjes zaten erover te praten zodoende,

 

en als je japanse hop indebuurt van je stek heb zou ik ook maar oppassen, heb je straks alemaal duckfoots

 

 

De ww's gaan lekker, ze zijn nu al 2 keer getopt dus heb nu 4 toppen per stuk. De Super lemon haze heb ik net voor de eerste keer getopt.

 

Maar wat is er aan de hand met deze: Is ze afgeschreven?

 

gallery_30898_15517_1090168.jpg

enstig geval van tekort

 

grotere pot wil wel eens helpen maar je heb het in meerdere planten zitten, wat voor aarde gebruik je van gs aarde zou je dit niet mogen zien,

 

is een phosphor tekort als m'n ogen me niet bedriegen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,

 

Ik heb ze in gewone potgrond van mijn moeder zitten. Ik heb ze nu in grotere potten gezet en ze gaan in een weekje de volle grond in. Ik heb er wat kunstmest bij gedaan, misschien helpt ze dat een beetje ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...