Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Nick2

als solliciterende politie agent naar coffeeshop

Recommended Posts

Ik vind het wel twijfelachtig, je wilt agent worden maar je staat niet helemaal 100% achter jouw werkzaamheden ?

Urinetest kan je beinvloeden door azijn ( geen schoonmaak ! ) te drinken, beetje siroop erbij..

Na 1,5 glas word je zeker misselijk dus sterkte ermee !

 

Ik snap dat het crisis is maar politieagent worden ? :lol:

 

Just kiddin !

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik zal niet in een land willen wonen waar geen politie is.

Het heeft ze voordelen maar ook nadelen.

 

Ik durft te wedden dat er buurten zijn waar geen politie is en waar je echt niet durft te lopen.

Mocht je wel denken te durven graag foto`s met bewijs dan, zeg bijvoorbeeld als Hoa Binh Park, Le Thi Rieng Park (District 10).

 

 

/zODd

ik zag laatst een mooie ducmentaire over de politie in corea,

helm dragen is verplicht word je zonder gepakt, betaal je omgerekend 15 dollar, koopt meneer de agent 12 flesjes bier van. drink je er 2 van mee, en dan ga je veder zonder helm met drank op, maar politie is die dag je vriend

 

ik zeg newyork nocop district,

ga daar snachts nou ook echt niet voor de grap doorheen, je bent je auto en leven niet veilig

Share this post


Link to post
Share on other sites

A nick2 als je dan te horen krijg haal deze kwekerij leeg .

moet je tegen je meerdere zeggen :nee dat doe ik niet . want het gaat nergens over

 

dan zou je echt een goede agent worden

 

ik wens je veel succes in je carriere

en laat de kwekers en blowers met rust

jij als als `aanstaande agent` kan wel het goede verschil maken

 

succes

Edited by Elmo2007

Share this post


Link to post
Share on other sites

is dit topic nu nog niet gesloten :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik zal niet in een land willen wonen waar geen politie is.

Het heeft ze voordelen maar ook nadelen.

 

Ik durft te wedden dat er buurten zijn waar geen politie is en waar je echt niet durft te lopen.

Mocht je wel denken te durven graag foto`s met bewijs dan, zeg bijvoorbeeld als Hoa Binh Park, Le Thi Rieng Park (District 10).

 

 

/zODd

ik zag laatst een mooie ducmentaire over de politie in corea,

helm dragen is verplicht word je zonder gepakt, betaal je omgerekend 15 dollar, koopt meneer de agent 12 flesjes bier van. drink je er 2 van mee, en dan ga je veder zonder helm met drank op, maar politie is die dag je vriend

 

ik zeg newyork nocop district,

ga daar snachts nou ook echt niet voor de grap doorheen, je bent je auto en leven niet veilig

 

klopt dat is .... in het buitenland met kees van der spek die eerst de rechterhand van peter R. was

 

heheheh

Edited by secret jardin

Share this post


Link to post
Share on other sites

ken iemand die ut had gedaan maar werd niet aangenomen omdat ze te slim was.

waarschijnlijk gaan ze ervanuit als je zelf na kan denken dat ut dan niet goed is.

 

ps wil de topic starter niet beledigen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ho even, je vraagt hier om advies over wietgebruik en hoelang dit toonbaar is.

Terwijl je een volgende keer, als agent, een kwekerij oprolt.

 

Beetje hypocriet vind je niet.

 

Waarschijnlijk druk je tegen die tijd nog wat wiet achterover als een passant meer dan 5gr op zak heeft.

Kan jij 's avonds lekker oproken thuis op de bank terwijl je opsporing verzocht kijkt.

 

Misselijkmakend. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ken iemand die ut had gedaan maar werd niet aangenomen omdat ze te slim was.

 

:)

 

Ik ken(de) ook iemand in België die op gesprekken ging bij de politieschool, en daarin had toegegeven dat hij enkele maanden geleden nog wiet gerookt had..

 

Hij mocht het jaar erna terugkomen :lol: en dat hij heeft hij ondertussen gedaan en is flik geworden..

 

Voor zo'n hypocrieten wil je toch niet werken?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ho even, je vraagt hier om advies over wietgebruik en hoelang dit toonbaar is.

Terwijl je een volgende keer, als agent, een kwekerij oprolt.

 

Beetje hypocriet vind je niet.

 

Waarschijnlijk druk je tegen die tijd nog wat wiet achterover als een passant meer dan 5gr op zak heeft.

Kan jij 's avonds lekker oproken thuis op de bank terwijl je opsporing verzocht kijkt.

 

Misselijkmakend. :)

 

 

wijze woorden!

helemaal mee eens!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om een samenleving te ordenen heb je gewoon een uitvoerende macht -politie dus- nodig. Anders wordt het een complete choas, waarbij het recht van de sterkste de boventoon voert.

Dat die agenten ook handhavend moeten optreden in situaties, waarin we dat niet op prijs stellen, is inherent aan hun beroep. Je kunt het een agent niet kwalijk nemen dat hij in opdracht een kleine thuisplantage moet ontruimen.

Het is beter met de beschuldigende vinger richting politiek te wijzen, die met wetgeving die zijn doel ver voorbij schiet en onnodig leed berokkent, het kweken van een paar plantjes strafbaar stelt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wanneer men eenmaal agentje is wordt het vanzelf een bloedhond.

dat heeft geen uitleg nodig.

 

 

beter ga je orderpicken als je geen diploma's hebt, of wordt beveiliger.

 

of ga kweken :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
of ga je kweken :lol:

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey dat heb ik niet gezegd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
wanneer men eenmaal agentje is wordt het vanzelf een bloedhond.

dat heeft geen uitleg nodig.

 

 

beter ga je orderpicken als je geen diploma's hebt, of wordt beveiliger.

 

of ga kweken :)

+1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Om een samenleving te ordenen heb je gewoon een uitvoerende macht -politie dus- nodig. Anders wordt het een complete choas, waarbij het recht van de sterkste de boventoon voert.

Dat die agenten ook handhavend moeten optreden in situaties, waarin we dat niet op prijs stellen, is inherent aan hun beroep. Je kunt het een agent niet kwalijk nemen dat hij in opdracht een kleine thuisplantage moet ontruimen.

Het is beter met de beschuldigende vinger richting politiek te wijzen, die met wetgeving die zijn doel ver voorbij schiet en onnodig leed berokkent, het kweken van een paar plantjes strafbaar stelt.

 

 

heb je ook ergens een punt in, maar is een verhaaltje van als,als,als... zo zijn er zovele...

 

nu zijn de wetten wat ze zijn en je weet dat je dat zal moeten doen.

 

ik zou het niet kunnen om een mooi hokje op te doeken van iemand die ik mss onrechtstreeks nog wel ken, grote scene maken, en als ik thuis komen zelf naar men hokje gaan kijken en eentje dampen.... :)

 

dubbele wereld!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor het geld hoef je geen agent te woden dus waarom zou je het eigenlijk willen¿¿¿

 

:) :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
is dit topic nu nog niet gesloten :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

inderdaad, eindeloze discutie dit :)

flikke moeten er zijn, maar nie bij ons op den hof!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Er zijn genoeg momenten dat je als agent zelf keuzes maakt om wel of niet ergens een punt van te maken.

In NL is het de agent op straat die bij een controle beslist of hij/zij een paar gram wiet voor eigen gebruik in beslag neemt of niet.

Ook bij drie plantjes kan ter plekke beslist worden of ze mee genomen worden of dat er alleen naar veiligheid en overlast gekeken wordt en bij afwezigheid van die problemen de boel gewoon de boel laten.

 

Dus als iemand bij de politie wil die de menselijke maat terug kan brengen binnen zijn of haar bevoegdheden dan is dat voor kleine hobby tuinbouwers die je hier tegenkomt een goede zaak.

Misschien ben jij straks degene die bij een kweker met drie plantjes onder een tlbuisje meer naar de voedingstekorten kijkt, in plaats van de ellendelingen die daarvoor een heel huis overhoop trekken zoals onlangs bij een maat van me is gebeurt.

 

Echt een slimme man die Chassie. Bedankt voor de wijze les. :lol: :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

liever een zus als hoer ... dan een wout als broer .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Een echte vent, word geen agent.

Geen gevoel of ambitie? Word landverrader, bij de politie.

 

dikke plus 1

 

gallery_30925_13763_70238.jpg

 

:) :lol: :jump: :smoke ouwehoer haha

Share this post


Link to post
Share on other sites
liever een zus als hoer ... dan een wout als broer .

typische bajes tekst op de muur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze wout durft zich tenminste aan te melden en te posten hier.

Denk dat de meeste wouten als 'gast' meekijken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet elke agent treedt bij een ontruiming op de zelfde manier op. Een ondernemer, die klant bij me is, is getrouwd met een vrouwelijke inspecteur van politie. Onder haar supervisie worden geen containers met grond uitgekiept op de vloer. Het is of de planten afknippen en de containers met grond laten staan of de containers gevuld met grond meenemen. Dat mens werkt uiteraard in opdracht. Maar er zijn verschillende manieren om aan een opdracht invulling te geven. Ze vindt dat een ontruiming al stress genoeg geeft en laat de agenten en ruimers niet met blubberpoten door een woning banjeren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk....

 

nog 1 om apart te hangen ...

 

 

@ xtreme ...

jij weet te veel ....

Edited by urbangrower

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...