Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
cannabusinesss

Bruine wiet, watercuren?

Recommended Posts

Jo mensen, ik heb een zooitje bruine wiet in handen gekregen ik weet niet wat ze er mee gedaan hebben het is niet rot maar is gewoon erg donker van kleur het lijkt wel alsof ze het onder de lampen hebben gedroogd. Ik heb het laten roken en het rookt gewoon normaal is niks geks aan te merken.

Ik heb het ook met een microscoopje bestudeerd en zie dat sommige kristallen "gesmolten" zijn maar het gekk is als ik de toppen uit elkaar trek is het daar het bruinste :lol:

 

Waarschijnlijk hebben ze het voordat het droog was in zakken gedaan en opgeslagen maar mijn vraag aan de kenners is; Is dit te watercuren?

Ik heb 2 kleine topjes al in een bakje water gezet om te testen wat het word maar wat denken jullie?

 

Ik maak er een foto van binnenkort.

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet vertrouwd is niet roken . Lijkt op een thai wietke .maar altijd is een foto beter !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja inderdaad als het al droog is, dat is de ellende :lol:

 

Ik zou ook zeggen dat het thai is maar dat is het niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
als ik de toppen uit elkaar trek is het daar het bruinste :lol:

 

rot wat is gedroogd....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Magnetron wiet?

 

Maar als er niks mis mee is waarom gaan lopen machinisten?

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiet die langer dan een jaar ligt heeft dan vaak ook is mijn ervaring........

 

van wie heb je het, waarom heb je het gerkregen/gekocht? wat zeiden zij er van? heb je geen vragen gesteld toen je het zag?

 

als je het toch in water doet, zet het meteen eff op het vuur, volle melk erbij en drinken maar hahaha

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

nogmaals is geen rot, pertinent zeker. Magnetron lijkt me ook niet, maar dat lijkt me eerder dan rot.

batterijen van me cam zijn leeg dus de foto komt morgen.

 

@Monke, het oog wil ook wat :)

 

@ejb, tuurlijk zijn er vragen gesteld maar het is maar een krijgertje. Zoiets koop ik nooit van mijn leven, heb trouwens nog nooit wiet gekocht :lol:

Edited by cannabusinesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

aha...........

 

oude wiet denk ik......

 

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=32079

http://www.jellinek.nl/vraag-antwoord/alco...e-wiet-bewaren/

http://forum.fok.nl/topic/525321/1/999

 

oftewel typ bij google bruine wiet en en dan merk je dat er meer mensen zijn die dit kennen/herkennen..

 

gr ejb

 

ps. misschien toch maar eens beginnen met wiet kopen?!!!!!!!! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het ziet eruit op de eerste foto uit de eerste link, er worden 3 zakjes afgebeeld op de foto, het ziet eruit zoals het linker zakje.

 

Waarom zou ik kopen als het niet hoeft :lol:

Edited by cannabusinesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewatercurede wiet, da's pas vies. Als er geen walm vanaf komt wil ik graag je voorproever zijn :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het ruikt wel naar wiet, ik meen een soort mint achtige lucht erbij te ruiken maar die is bijna niet aanwezig, heb vaker zulke wiet in handen gehad dus vraag me echt af wat ermee gebeurd is en hoe wiet zo kan worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oude wiet krijgt een donkere kleur, zeg maar ouder dan een jaar of 2.

Water-gecurede wiet ( ik ga ervan uit dat je de werkwijze hiervan kent) geeft iets in de trend van bijgeleverde foto. Kan zelfs tot bijna zwart worden.

Smaak, geur en kleur wijken af van de "normale' wiet, maar het effect blijft hetzelfde. Tenminste mijn ervaring....

 

1z3vswp.jpg

 

Indien de wiet niet goed gedroogd is en in een zak wordt gestopt zonder verluchting, krijg je geen bruine wiet. Eerder witte, van de schimmels dan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

na een dag is het water wel troebel, maar dat komt denk ik door de miniscule wietdeeltjes die in het water komen, de wiet zelf ziet er overigens nog net zo bruin uit als de onbehandelde wiet. Zal vandaag nog een foto plaatsen, batterijen zijn weer opgeladen :lol:

 

Het is zelfs nog iets donkerder als op de foto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey kerel,

 

ik vrees dat ze de planten hebben gestript en de wiet in een ton hebben gedaan.

en pas een paar dagen later hebben geknipt.

en het tot die tijd in die afgesloten ton hebben laten zitten.

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb er een scheutje amoniak bij gedaan om te zien of er iets vanaf komt maar schijnt weinig meer te helpen. Foto komt eraan mensen!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nee, helaas :lol:

 

Waarom niet? Beter als bruine wiet die je niet kunt slijten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

helemaal waar ,zolang er geen rot in zit kan je het makkelijk wassen

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben eens benieuwd naar de foto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

waar blijft de foto???

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 dagen uploaden? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedoel je zo iets?

 

gallery_30925_13763_955158.jpg

 

wassen die hap :) :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

High cannabusinesss,

 

Het ziet eruit op de eerste foto uit de eerste link, er worden 3 zakjes afgebeeld op de foto, het ziet eruit zoals het linker zakje.

Heb je het topic in die eerste link ook doorgelezen? :lol:

 

Volgens mij geeft Mad Scientist het antwoord op je vraag :smoke .

Zo te zien is het een zwaar overbemest wietje geweest wat ook nog eens te lang gestaan heeft. Tenminste, het lijkt op iets wat ik ook wel eens heb gehad en toen trok ik die conclusie.

 

Waar zie je dat aan? En wat zijn de gevolgen van bovenstaande?

 

High huisrot. Sorry voor de late reactie, ik had 'em even over het hoofd gezien.

 

Eigenlijk had ik dat niet kunnen zien, ware het niet dat ik als fervent shopbezoeker zelf ook al een aantal maal met zo'n wietje naar huis gestuurd ben. Ook heb ik eens van een maatje wat sativa gerookt die te lang gestaan had en na het drogen ook compleet bruin kleurde. Wat een oppeppend wietje had moeten zijn was toen veranderd in een bijna narcotische drug die ook echt smaakte naar dooie plant. Die ranzige smaak kan ook door te lang doorvoeden komen, wat vaak weer samenhangt met het te lang laten staan van de planten. In elk geval kwam het plaatje mij bekend voor en toen er ook nog over een slechte smaak gesproken werd was mijn conclusie gauw getrokken. Deels ervaring, deels een gokje dus, maar te lang staan en te lang doorvoeden gaan vaak samen en bijna altijd is de wiet daarna overdreven bruin van kleur. :)

 

Groeten Beaker :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...