Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Hasjies smoker

Tijd een uur vooruit

Recommended Posts

Iedereen doet godverdomme net of zo'n plantje op de nano seconde licht/donker in de gaten houd.

Dat zou wat zijn als er een keer een bewolkte morgen of avond was, overal penissen op de planten.

 

 

indoor is dat dus wel zo

 

outdoor is ander verhaal

 

heeft te maken met de gigantische hoeveelheid licht buiten, en de manier waarop indoors de lamp ineenkeer aangaat

 

ik snap wel dat jij nietzo aan moeilijke verhalen doet , maar de natuur is complex, en indoor telen al helemaal.

 

je kan alles wel simpel maken , maar neem van mij aan , JA planten kunnen op de nanoseconde de nacht aanvoelen

 

dat dat jou ongeloofwaardig lijkt doet daar geen afbreuk aan, ook al ga je erbij vloeken.

Edited by MeneerJansen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik weet het niet zeker maar je kunt dan beter een uurtje langer licht laten maar in de nacht moet je niet kloten.

We gaan het hier wel zien, (NOT), heb het altijd zo gedaan, doe het nu weer en zal het blijven doen maar doe het met een reden, als ik die niet heb zet ik de klok ook niet om, maar dat is meer gemakzucht.

De eerste die het aan kan tonen dat het invloed heeft op de oogst, degenereren, reveggen of whatever.... mag het mij laten zien, ik ben benieuwd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

joh buitenkwekers hebben ook wel eens een enorme onweersbui de hele dag dan is het ook nagenoeg donker :lol:

volle maan is ook licht.

zonsverduisteringen komen ook voor.

 

plant stress ?? ja er een heel groot probleem van maken ? nee

 

doe wat je moet doen als je niet anders kan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

als het veel bliksemt in september zijn de laat bloeiers nog eens twee weken later klaar....

Share this post


Link to post
Share on other sites
je kan alles wel simpel maken , maar neem van mij aan , JA planten kunnen op de nanoseconde de nacht aanvoelen

 

Nanoseconden is alleen bij ontkiemende zaailingen, die kun je met lichtpulsen sturen :lol:

 

Cannabis heeft een time window van ongeveer 15 minuten, dit wil zeggen dat je 15min voordat de lamp, maar ook 15min nadat de lamp uit gegaan is nog wat kan doen met de planten waarbij er licht op valt zonder dat je daarmee de hormonen op hol doet slaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

o0w, ik dacht dat ze dat de hele cyclus volhielden......

Share this post


Link to post
Share on other sites
de plant kan de exacte nachtlengte aanvoelen , maar niet de exacte daglengte.

 

 

Yo!

 

Brilliant!

Heb ik ook.

Ik merk niet hoelang ik wakker ben geweest maar wel hoe lang ik heb geslapen....

Wiskundig kom ik er alleen niet uit.

 

Gr. BGS

 

Nanoseconden is alleen bij ontkiemende zaailingen, die kun je met lichtpulsen sturen :lol:

 

Cannabis heeft een time window van ongeveer 15 minuten, dit wil zeggen dat je 15min voordat de lamp, maar ook 15min nadat de lamp uit gegaan is nog wat kan doen met de planten waarbij er licht op valt zonder dat je daarmee de hormonen op hol doet slaan.

 

 

Yo!

Is dat in combinatie met het niet kunnen bemerken hoe lang de dag heeft geduurd maar wel exact weten hoe lang de nacht is geweest.

Of is dat de wiskundige marge waar ik mee zit?

 

Hoe meer je weet...

Maar niet hier...

 

Gr. BGS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben net aan het eerste rondje 11/11 begonnen. Niks klok...lamp gaat dus elke dag vroeger aan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

is wel irritant dat de helft van je kweek het licht dan overdag uit is .

of ga je met speciaal lampje naar planten kijken ,racker ?

 

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...