Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sjors Boomschors

Steel de bunker!

Recommended Posts

Uiteraard kan Sjors de uitnodiging van het thee kransje niet afslaan en gaat bij de heren een kopje thee leuten. Tijdens de thee begint de bruine bonen schotel met uien van de dag daarvoor bij Sjors alleen dusdanig veel aandacht op te eisen dat hij zich niet meer kan beheersen en een walgelijke scheet laat. Brakend en naar adem snakend kruipen de schilder en boefje naar buiten en willen voor geen goud meer naar binnen. Mijn bunker :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan helaas....pindakaas..

O nee hé......, jawel daar is die klojo van een wsteb weer...zucht...

Gewapend met een AK47 en vol van levenlustloosheid knalt hij jan en alleman naar de soddemieter.... :lol:

jammer allemaal TOPIC GESLOTEN de Bunker blijft van mij......voor eeuwig en altijd......... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

kom na enkele dagen weer eens aan men bunker en BAM, ligt het daar vol dode pibuls stinkt het naar de wierook en een hoop kogelgaten in men hoeksalon :rofl het is toch mijn bunker zeker! en euhm.. als er volk komt heb ik graag dat de voeten geveegd worden :) :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

gysmo, je vergeet heel vaak aan het eind wat te zeggen.. MIJN BUNKER

 

Zullen we kweken in jouw bunker?

 

50/50

 

 

1 lamp voor mij, 1 voor jou :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

En daar komt Canna-B aan, ik gooi een opblaaskrokodil in de gracht maar dat had ik beter niet kunnen doen want plots kwamen de grote mannetjes zoutwaterkrokodillen in volle hitsigheid hun paringsdrang botvieren op mijn opblaasexemplaar, ik kon nog net met een grote boog eraf duiken terug naar de waterkant, fiieuww... dat scheelde een haartje :)

 

De opblaaskrok raakt zwanger en werpt gelijk een ei of 5. Ik doe ze in een mandje en trek een hazenpak aan, de kroks waren bevredigd zo leek het te zijn en vielen in een rijtje in slaap. Ze vormden een soort brug dus van krok naar krok spring ik naar de overkant.

Ziezo! Daar ben ik voor de deur van die ellendige bunker, ik klop aan en het eerste wat er uit de opening van de deur steekt is die kop van sjors!

Dus in de reflex grijp ik een bevrucht zoutwater-ei en smijt hem stuk op zijn mik en hij flikkerd van ellende in elkaar.

 

Ik sleep zijn lichaam naar buiten en gooi hem in het nest van de kroks, en leg de eieren erbij. De kroks zien hem aan voor één van de eieren want zo ruikt het en de kroks beginnen op hem te broeden en brullen vrolijk in de wind van blijheid :rofl

 

De goeie oude paashaas na de pasen truuk, werkt altijd. Mijn bunker :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel en veel te laat voor het theekransje kom ik aan en zie de bunker openstaan...

 

Snel glip ik zonder geluid te maken naar binnen en zie daar de eigenaar hevig poetsen en iets mompelen over moddervoeten en patroonhulzen.....

Ik verstop me snel achter een vreemde, rokende schemerlamp en wacht.............

 

.....

...

..

 

Als de eiegnaar eindelijk klaar is met de boel opruimen, poetsen en ontsmetten, valt hij doodmoe neer op de bank...

 

Kennelijk is hij toch vergeten om die schemerlamp af te stoffen, want ik ben geen kleine jongen en toch heeft hij mij niet gezien, maar dat doet er nu niet toe....

 

Omdat het toch al laat wordt en de eigenaar nog steeds ligt te slapen, besluit ik om iets te eten te gaan halen uit de keuken en kruip op mijn knieën van achter de schemerlamp uit...

Langs de bank waar hij ligt te slapen...

Door de gang....

De trap op....

Tweede deur links

Voorbij de badkamer en zo uiteindelijk de keuken in, ja die bunkers van tegenwoordig worden ook gewoon door projectontwikkelaars gebouwd en die pinnen zich niet graag vast op éé'n bepaalde doelgroep, maar dat ter zijde....

 

Het enige wat ik in de keuken aantref zijn gebruikte theezakjes en volle asbakken, maar niets te eten.....

 

Ik besluit het er op te wagen en sluip terug naar de woonkamer, heel stilletjes natuur, want de eigenaar ligt nog steeds voor pampus...

 

Ik heb flinke honger inmiddels en besluit om een pizza te bestellen, gelukkig heb ik mijn telefoon bij me, dus is dat zo geregeld, "kwartiertje meneer" zegt de pizzaboer, ik bedank hem en verbreek snel de verbinding...

Nu moet ik toch naar de voordeur dus heel voorzichtig brgeef ik me weer richting de eigenaar.....

Op mijn tenen loop ik langs de bank maar...

Maar euh....

 

Oh jee...

 

De eigenaar ligt dus niet te slapen maar is helemaal mors en morsdood.....

 

Jawel hoor ik zie het alweer gebeuren, "de doorkweker heeft het gedaan" zullen ze weer zeggen....

 

 

Nee, dan maar de gracht in met hem....

 

Terwijl ik op het punt sta de oude iegenaar door het raam in de gracht te deponeren, gaat de bel...

 

Ik schrik me rot en roep: MIJN BUNKER!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Politie! Open doen! hoort doorkweker aan de andere kant van de deur. Godver, waar laat ik zo gauw dat lijk, achter de schemerlamp, daar heb ik me ook verstopt." Zo gezegt zo gedaan, lijk verstopt achter de schemerlamp. Nou, dan toch maar open doen. Dag agent, hoe maakt u het. Prima dank u. Wij moeten u helaas gaan bekeuren. Voor de paarse krokodil die u in uw gracht heeft laten slingeren. Maar meneer agent, het spijt me. Als ik hem er nou uit haal, kunt u het dan door de vingers zien? Nou vooruit, u heeft mazzel, maar dan moet je hem er wel nu uit halen. Dat laat doorkweker zich geen twee maal zeggen en loopt naar buiten. Eenmaal aangekomen bij de rand van de gracht, zakt hij wat door zijn knieen en helt op de rand van zijn balans naar voren. Net als hij het puntje van de paarse krokodil te pakken heeft, voelt hij een schoenmaat 43 tegen zijn achterwerk. Plons, zo het water in. "wat flikt die smeris me nou???". Eenmaal boven water gekomen kijkt hij naar de agent die op de kant staat te lachen en... en... wat doet hij nou? Hij doet zijn uniform uit. Doet zijn pet af. Pulkt een nep snor af en... en.. aaaaaaaaah!

Het is Sjors Boomschors! Lachend en springend rent hij de bunker in en roept: MIJN BUNKER !!!

Edited by Sjors Boomschors

Share this post


Link to post
Share on other sites

en toen donderde ik heel die bunker vol zware stookolie, gaf een rotschop tegen de startmotor en toet toet varen met die boot, bietje ruim sop opzoeke ofzo ...bunker en al...jammer jongens en de mazzel hé....toet toet.... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na 2 volle dagen zoeken is het me toch gelukt. Ik heb de bunker gevonden. Aangespoelt bij een onbewoond eiland ergens in de stille oceaan. Op z'n kop, dobberend in het water met een flubberend stuk touw eraan. Van de vorige eigenaar in geen velden of wegen iets te bekennen. Alleen een kapot geslagen speedboot bij een rots langs de kust, maar verders helemaal niets. Die zal ondertussen wel in visvoer zijn verandert zullen we dan maar aannemen.

 

Tja, maar wat ga ik nou doen met die bunker. Eerst maar even een wandelingetje over het eiland maken, dan kan ik er even rustig over nadenken. Ik loop het strand af en loop het groen in, verzonken in gedachten. Plotseling krijg ik me toch een wietlucht in me neus, van heb ik jouw daar. Ik kijk om me heen en wat zie ik.... alleen maar wietplanten, zo ver als ik kijken kan. Ik zie alleen maar van die gigantische haze cola`s. Als heidi door de bergen ren ik lachend door de wietvelden heen. Helemaal geweldig, hier ga ik nooit meer weg. Compleet verliefd op mijn nieuwe eiland loop ik na dat ik wat topjes heb geplukt tevreden terug naar het strand waar de bunker nog steeds op zijn rug ligt te dobberen in de branding.

 

Na enig duw en trek werk is het gelukt om die @#$%&? bunker eindelijk weer op het droge te krijgen. Hij is me te zwaar om er nog verder mee te gaan lopen sjouwen, dus vanaf nu is het mijn strand-bunker!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo!

 

De bunker is zo zwaar omdat ie nog nat is.

Ik verwacht ongeveer 80 procent gewichtsverlies als ik de bunker aan een lijntje in mijn drooghok hang de komende twee weken.

Wel een zacht briesje in mijn drooghok en een filter.

Want stinken dat ie doet.

 

Ik kom over twee weken wel mijn droge standbunker ophalen.

Gelukkig weet niemand waar ie hangt te drogen...

 

Gr. BGS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...