Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
stone reed

2de x 10 kolossus+ 2 sannies jack

Recommended Posts

10 kolossus en 1 sugarpunchke goed voor mooi rookgerief 650 kolos en 37 droog sugarpunch en dan al het kleine maar super rookbaar ook nog s 99 gr dus feest eigenlijk. Eerst wou k potten zetten maar nu dat ik heb gezien hoe het er in de 600 liter bak aan toe is gegaan denk k do not change a winning team . Ik gebruik een derde van de aarde terug gemengd met bodemverbeteraar beetje kleine en kippemest / nieuwe potgrond gemengd met superpotgrond voor tropische vruchten . Er gaan dit keer wel buffertabs in , met de aarde die ik eruit haal doe k ongeveer hetzelfde voor m'n buiten bakken. Heb ook een product toegevoegd om van de oude wortels ook voeding te maken;: . Kga nu s zelf s proberen foto te posten anders morgen middag. De tent ziet er als braakliggend terrein uit maar dat zal mrgen. anders zijn . M'n zaadjes zijn vertrokken 24 u tl 36 ging vorige keer ook vlot..

en de potten voor buiten worden klaargestoomd.Hup hup na deze oogst binnen en buiten ,lange vakantie , Maar nu terug aan t werk en die 800 watt laten draaien .

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_36455_15494_350862.jpg

emmertje vr t ' mixen

 

gallery_36455_15494_449482.jpg

ontkiemerke

 

gallery_36455_15494_313226.jpg

slagveld klaarmaken

 

gallery_36455_15494_74775.jpg

labootje en er komt alsmaar bij

 

gallery_36455_15521_6832.jpg

en t'is vertrokken maar dan ondersteboven

 

gallery_36455_15521_758457.jpg

allez hop

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interessant reedy :)

Dus een 600 liter aarde bak, dat is spannend. Ik vind het verstandig dat je grote gedeelte van de vorige ronde gebruikt. Daar zit ook nog voeding in, maar hoeveel buffertabs ga je erin zetten? En ja de kollosus moet je zeker door meer gaan. Gezien de vorige ronde word dit weer een toppertje. Nu dat ze ontkiemt zijn ga je ze gelijk in de grote bak plaatsen of ga je ze nog in potten voorgroeien?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zet die foto;s eens goed ..... of kap er mee ....

 

lijkt toch gvd helemaal nergens op :)

 

UG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Urbangrower, als je eraan stoort dan moet je niet kijken.

Als je reageert help hem of haar dan! Come on man!!

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 kwart ergert zich er aan ... alleen de msn generatie en prusters niet :lol:

sorry kerel ...

 

ff foto recht zetten ... als ze dat al niet meer kunnen ... dan ook maar geen topic meer aanmaken .

de text is ook on leesbaar :)

 

enne . dan moet je maar niet kijken .. 16+?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Interessant reedy :)

Dus een 600 liter aarde bak, dat is spannend. Ik vind het verstandig dat je grote gedeelte van de vorige ronde gebruikt. Daar zit ook nog voeding in, maar hoeveel buffertabs ga je erin zetten? En ja de kollosus moet je zeker door meer gaan. Gezien de vorige ronde word dit weer een toppertje. Nu dat ze ontkiemt zijn ga je ze gelijk in de grote bak plaatsen of ga je ze nog in potten voorgroeien?

!

 

De vorige keer heb k ze ook meteen de bak ingegooid en ging goed . K'heb ook wat lavameel tussen mijn potgrond gemengd en een thee van bacto en cannazym door de grond gegoten en de hele boel gedurende een uur goed door elkaar gemengd . De kleine potjes zijn de heridei en die gaan morgen in de plastiek serre buiten .

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 kwart ergert zich er aan ... alleen de msn generatie en prusters niet :lol:

sorry kerel ...

 

ff foto recht zetten ... als ze dat al niet meer kunnen ... dan ook maar geen topic meer aanmaken .

de text is ook on leesbaar :)

 

enne . dan moet je maar niet kijken .. 16+?

750 gr lekkere paf, eerste kweekje dus voel je gerust geïrriteerd .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe diep is je bak dan. Zo te zien moet dat lukken, je weet wat je in je aarde vermengd. Hoe lang ga je ze voorgroeien? @t urbangrower: ik kan je frustratie begrijpen en je laatste puberale reactie ook! 16+ :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...