Jump to content

Hannesh

Full member
  • Content Count

    329
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Everything posted by Hannesh

  1. Ik zou gewoon gaan spoelen... Sommige bladeren zijn nog gewoon kerstboom groen! Groeten, Hannesh
  2. Ik denk dat je meer voeding kan geven, het blad is nu al geel??! Afbouwen kan later altijd weer. Net als wat je zei, het lijkt wel alsof ik ze al aan het spoelen ben. Nouja, als je al bijgevoerd hebt, zou ik lekker door gaan zo. Daarna gewoons spoelen. Wel vreemd zeg. Hoe geef je ze water? Nat en dan laten indrogen tot een beetje vochtig en dan weer nat?? Groeten, Hannesh
  3. Wat een herfst zeg! Zaad in de plant. Hoe kan dat nu weer? Ik zou toch wat beter willen weten wat die kas in verdwijnt voordat je zo een kas vol zet. Het zal gerust goed smaken denk ik. Voedingsstoffen zullen hoogst waarschijnlijk nog amper in de planten zitten. | Was het de bedoeling om een herfst te krijgen? Ik weet nog goed dat RFX veel gele bladeren gaf alle keren dat ik er een kweek op zag gebeuren. Dus ik zelf zou het spul niet willen doen als het onbedoeld allerlei bladproblemen zou geven. Natuurlijk was ik er niet bij en zie ik alleen maar fotos, dus geheel eerlijk is het dan ook niet om te zeggen RFX is "kut". Maar het lijkt niet echt prima, alles wat ik er over zie. Heb je liever iets anders wat helemaal inert is kwa medium. Van mijn part perliet. Of natuurlijk weer iets steen wol als grodan... Kokos is niet zo super met eb en vloed, maar als je dat niet hebt is er opzich niet zo veel mis met kokos (hoewel ze beweerden dat steenwol beter is). Zo een mega doos met blokjes hebben ze ook in de meste growshops als je niet gewoon zo een zak granulaat wilt. Steenwol, steenwol..... Steenwol... :S Steenwol............. Niet die geknipte matrassen zooi. Groeten, Hannesh
  4. Bodem temperatuur 20 C is erg fijn. Watergift temperatuur is ook goed op die manier. Anders haal je toch wat emmertjes bij de douche, of anders bij de keuken. Gewoon laten staan tot het lauw is. Of gewoon met een waterkoker in je vat pleuren en dan roeren. Gaat het ook omhoog. 2 liter 100c + 10 liter 5C= 2/12*100+10/12*5=20.83C en dat is wat je wilt hebben. Dus op een 12 liter emmer een keer een waterkokervulling van 2 liter op 100 graden (koken) geeft dus 20 graden al je andere waterr 5 graden is. Het is even puzzelen. Ik zou wel pas mn voeding toevoegen (als je een vat op laat warmen voor een dag) net voordat je gaat water geven. Met sommige voedingstoffen krijg je anders een suspensie (vaste deeljtes in het water(bijvoorbeeld als je enzymen gebruikt)) en dat wil je liever niet (je kunt het natuurlijk wel gewoon gaan geven (dat deed het verder prima)). Het beste is om net zo veel voedingswater aan te maken als je in een keer geeft. De waardes van alles goed en constand hebben is zeer belangrijk. Zoals je zei: "de planten hebben paarse steeltjes" kun je aan de plant aflezen wat er aan de hand is. Hoe meer je weet, hoe beter je de signalen kunt lezen, en hoe beter je kunt handelen (sommige soorten zijn ook paars, maar de meeste niet). Veel succes! (de meeste pH meters hebben ook een temperatuurmeterr (zodat ze de pH meter kunnen calibreren voor de temperatuur)). Groeten, Hannesh
  5. Interessant metdium 60/40 potgrond hydrokorrels. Dat zal lekker luchtig zijn. Niet eens tot aan de rand vol. Waarom is dat zand nu? Maar waarom dit medium? Uit die van de growshop zitten er altijd eitjes tussen van beestjes?? Heb je ook een bouwverslag van je lamp? Ik zoek ook nog van die profielen die werken met die samsung led stips. Wat is jouw configuratie? Ik ben er heel benieuwd naar. Wat is jouw voedingschema? Ze zeggen wel eens pH 6.8 voor aarde, hoewel pH 5.5 altijd is wat ik doe. Ook de universitair afgestudeerde planten man zei pH 5.5, "net als regenwater". Het loopt toch altijd weer op in het medium, dus je komt langs alle stations kwa voedingsstoffen. Veel succes! Groeten, Hannesh
  6. Hallo!! Ja afzuigen met de CO2 niet zo een goed idee. Misschien is het wat om iets met een airco unit te doen. Dan kan je de lucht in de ruimte houden en de temperatuur stabiel. Ook de luchtvochtigheid is dan te regelen. https://www.pdfdrive.com/modern-refrigeration-and-air-conditioning-e186462214.html Hier staat in hoe alles airco en vriezer werkt. Ook is dit wat voor warmtepompen. Met warmtepompen werken is echt de toekomtst van wiet kweken want iedereen krijgt een warmtepomp. Dus ja je moet er op een gegeven moment wel aan geloven. Beter nu voorop lopen op dat gebied en dan heb je er nog wat aan. Dus ja voor de oplettende forum lezers; dit boek is wel wat. Groeten, Hannesh
  7. Ziet er wel aardig uit die topjes. Heb je ook fotos?? Groeten, Hannesh
  8. Ja, je zou het kunnen circuleren, maar ik zou er dan wel een luchtontvochtiger (warmtepomp) tussen willen plaatsen. Dus dat je de lucht eerst koelt en het vocht er uit vangt, om het vervolgens weer langs de andere kant van de warmtewisselaar te halen om de lucht op te warmen. Komt het netto op dezelfde temperatuur uit (wel een beetje verlies buiten de tent omdat de warmtepomp niet in de tent staat). Ik heb mn boek: "Modern Refridgeration and Airconditioning" nog niet gelezen: https://www.pdfdrive.com/modern-refrigeration-and-air-conditioning-e186462214.html, wel al veel van dat soort boeken gelezen inclusief loodgieteren, bouwen, electra etc. etc. Maar nadat ik dat heb bestudeerd kan ik ook koelkasten en aircos doen. Het is wel allemaal zeer zware kost (het is een wat dikker boek, maar elke avond een hoofdstuk en je bent er in 1 maand doorheen) om te lezen. En de boeken leiden een "eigen leven", ja heel interessant allemaal. Maargoed je weet pas wat ik bedoel als je er aan begint. Natuurlijk. Kan je mooi warmtepomp installateur worden! Dat zal een goede baangarantie zijn. En misschien willen ze ook wel met contant betalen, als iemand nog een "ouwe sok" heeft! Eigenlijk moet je dan alleen nog maar een klein beetje afzuigen om een lagere druk te houden in je tentje zodat je de geur een beetje in het tentje houdt. Een zeer grote afzuiger is dan al niet meer nodig. Maargoed, passen en meten zoals je ziet op de plaatjes. Het paste allemaal maar net. Natuurlijk is jouw topic hier op het forum een heeel goed voorbeeld dat klein kweken gewoon kan. Bijvoorbeeld met een heel klein tentje, of net als jou in een kast. Het is allemaal wat. Ja ik dacht dat het wel kon met die buizen. Ik ga uit van 2 liter water per 11 liter pot, en dan ook nog in die wasmachinebak. stel het weegt 150 kilo (36 bakken is 72 kilo, en dan de rest nog in die wasmachinebak), dan komt dat neer op 37.5 kilo per dwarsligger. Stel die dwarsligger daar doe je zo een kleinere buis in. Dan verwacht ik niet dat die nog krom trekt. Maar goed, bedankt voor de antwoorden allemaal. Misschien het beste om een eigen topic te openen in de bouwhoek! Groeten, Hannesh
  9. Ben je wel eens op je bek gerost op straat? Want dat doen mensen als je zulke taal uit begint te slaan. Grote bek. Of nog erger dan dat. Misschien kruip je dan echt onder een steen en kom je er niet meer boven. Om je nog maar eens te herinneren aan wat voor mensen er ook allemaal bij wiet zijn betrokken. Want het is allang al geen hobby meer voor sommigen. Denk even na voordat je gaat schelden. Er zijn mensen die het je voor minder doen dan dat je daar net deed.. Echt niet handig hoe je doet. Maar goed, jouw leven, jouw beslissing. Vroeg of laat kost het je de kop als je het op het verkeerde moment doet. "Even goede vrienden" Ik probeer wat te helpen. Als je het niet wilt, doen, of wel wilt doen. Dat moet je allemaal zelf weten. Ik ben zowiezo niet verantwoordelijk voor wat iemand doet hier, bij deze. Je moet het zelf ook nagaan en niet blind uit gaan van wat iemand zegt. Natuurlijk zal ik wel zo goed als dat het allemaal kan antwoord geven/helpen. Maar om nou te gaan schelden en iemand voor rotte vis uit te gaan maken. Dat vind ik "not done". Dus veel plezier er mee met je "bashen" op mensen. De groeten van Hannesh! P.s. Alleen de onderkant een beetje snoeien. Had bloei dag 25 niet gezien. Maar goed, kritiek mag, is belangrijk!
  10. Dat snap ik dan niet, dan ga je toch de schuldsanering in?? Dan ben je er na 3 jaar vanaf. Groeten, Hannesh
  11. Met alles wat met een steeltje aan die plant vast is kwa blad zou ik gewoon knippen. Maar ik had een scrogg wat echt alleen maar top was en een paar blaadjes helemaal vast in de top... Wat je zei is opzich prima. Maargoed eerst maar is zien wat die snoeibeurt oplevert. Op hoeveel weken zit je nu? En hoe lang moet het nog? Groeten, Hannesh
  12. Ik neem rustig de tijd totdat ik de juiste setup heb voor de juiste plek. Ik houd niet van half werk. Dus ik ga lekker alles helemaal uitpluizen voordat er iets gebeurd. Ja bladeren zorgen voor photosynthese, MAAR...!!, De plant die ik had die maar bleef groeien, daarvan kregen alleen de toppen met genoeg licht een beetje gewicht, de rest bleef fluf. Dus het heeft wel degelijk zin om te "lollypoppen". En dus alle "fan leaves" er gewoon af te knippen. Dan trekt je plant nog mooi de overgebleven blaadjes nog even leeg (als je spoelt(geen voedingsstoffen in je voedings water dus, en niet je planten verzuipen natuurlijk!!)). Dus ik kan ontbladeren alleen maar aan raden. Ja doen.. Vooral nu.. Groeten, Hannesh
  13. Gaat lekker zo! Ik zou alle grote bladeren gewoon er af knippen. Van dat licht dat op de toppen komt worden ze nog een stuk zwaarder van!!!! Maar ook gespoeld??? Het lijkt wel oke te gaan! Laat je de pot goed droog worden voordat je water geeft?? Het ziet er uit alsof ze te veel water kijgen (bol blad). Met spoelen wordt bedoelt dat je alleen water zonder voeding geeft. Niet dat je je plant verzuipt. Groeten, Hannesh
  14. Wat je hebt met kleine potjes of medium, zoals hier boven is dat je planten alleen maar heel erg de hoogte in gaan zonder verder wat te doen. Als je wilt voorgroeien raad ik een groter potje/blokje aan. Dan is hte ook wat meer in de breedte in plaats van een zo een gestrekt stengeltje. Dat kan niet de bedoeling zijn. Misschien als je te veel hoogte over hebt. Maar ik vind het maar armzalig zo. Het scheelt wel ruimte met voorgroeien , maar goed. Doe het dan zo: Groeten, Hannesh (Wel met LED stips natuurlijk.... Maar niet perse nodig.(sumsung F-series??))
  15. "Winst maken" Nouja, dat is het streven van velen. Heterosis is een interessant fenomeen. Ik ga dat met mn katten proberen. Zo veel mogelijk opeen volgende generaties kruizen met iets wat totaal niet op die katten lijkt. En dan steeds de poes houden zeg maar. Het schijnt allerlei voordelen te hebben. Heb je al eens Sativa op Indica geent? Dus inzaaien/opgroeien/enten kost niet veel extra tijd. Alleen tijd om de plant te laten helen op de stammetjes. Heb je al een idee welk soort de beste benen zal geven? Kun je die stekken niet enten op die groeitomaat? Groeten, Hannesh
  16. Als het goed is niet. Ik had er in ieder geval geen. Groeten, Hannesh
  17. Aha, ja ik keek even terug in de post en zag het toen ook. Maar deze strekt inderdaad erg hard, dat zag ik de vorige post van je ook al. Ik las van de week dat vanaf de onderkant voeren nut heeft om de strek er uit te krijgen Net als ze lamp lager/feller. Maargoed, dan verbrand de bovenkant misschien wat. Maar bitterzout op de bladeren? Wat doet dat dan? Groeten, Hannesh
  18. Ik vind het leuk dat het kan. Maar wat is het rendement nou eigenlijk? Ik snap dat het voor een moederplant nut heeft om het te enten op een snelgroeiend soort, zodat de groei een boost krijgt. Maar verder voor wiet kweken (toppen), kost het te veel tijd, tenzij je een voorgroeikamer hebt, maar dan kost het weer een extra ruimte om dat te doen. Misschien als je een stek op een voorgegroeide stek kan enten en het dan onder de lamp kan zetten dat het nut heeft. Ik vind dit ook wel een leuk idee voor sierteelt, je kan meerdere planten aan elkaar plakken voor mooie vormen. Ja ik ben benieuwd wat je in gedachte hebt om dit een netto winst te maken (dat is wat ik er vooral interressant aan vind natuurlijk :D). Groeten, Hannesh
  19. Heb je een meter om die PAR te meten? Ik zou echt geen spray op die toppen spuiten, ben je gek?! Dat smaakt ranzig! Het is net alsof een vrouw zich helemaal vol plamuurd en denkt dat ze er mooier op wordt. Dat moet je absoluut niet doen!! De foto van die plant is wel erg mooi. Het lijkt wel haze/sativa?? Dat zie je vaker. Korte internodes op dat soort planten is eigenlijk wat je zoekt. Maar wat dat voor de smaak betekend??? Zulke grote bakken voorgroeien is totaal niet tijd/kosten effectief. Je ziet veel mensen in amerika dat doen. Maar het is absoluut niet prima kwa tijd/geld. Dat scheelt echt kilos op een jaar. Mooi "gelollypopt" dat wel. Ik denk hoe meer bende je er bij dondert, hoe lastiger het wordt om nog grip op de zaak te hebben, als er iets fout gaat weet je niet meer waar het aan kan liggen. In de kassenbouw hebben ze daar universitair opgeleide specialisten voor die tuinders helpen. Dus vergis je niet; het is zeer lastige materie dat voeding mengen. (Ik hou het bij groei voeding en take root de eerste groei periode 18/6(2 weken???). Daarna (12/12)dutchpro bloei a +b hydro, aptus enzymen, aptus topbooster vanaf de tijd dat het wordt aangegeven op het flesje. De laatste twee weken water met enzymen, de laatste 3 dagen alleen nog maar water. Klaar... pH 5.5, maar dat is dan voor die grodan granulaat. Voeren wanneer het medium nog een beetje vochtig is, dan weer helemaal nat (via de bodem voeren in een wasmachinebak). Voeren zodat ze grasgroen zijn, niet denneboom groen) Simpel houden werkt prima. Ik vind het een hele tovertruc wat je doet met al die biodingen. Allemaal heel fijn. Maar spuiten van een middel met EC 3.0 op toppen die bijna klaar zijn?! Dat is kapitaalvernietiging en zonde van de (lekkere) wiet. Nu moet ik wel zeggen, de blaadjes boven in zijn helemaal geel een verschompeld, dus het lijkt er op dat ze boven in te veel licht krijgen en onderop pas weer een beetje goed belicht. He veel plezier er mee, ik kom je plaatjes gewoon weer bekijken als ze er zijn. Groeten, Hannesh
  20. @VolcanicSeaIk zou er geen additieven meer bij gooien. Calcium/magnesium? Hoeze denk je dat? Ik zou er alleen nog maar enzymen met water op donderen. Laatste 3 dagen alleen nog maar water (natuurlijk pas voeren als ze dorst hebben). Misschien gewoon met enzymen werken. Ik kan je zeggen dat dat de planten een stuk beter liet groeien hier bij mij. (ik ga het weer zeggen:) De kamerplanten hadden er ook baat bij, ze gingen opeens weer groeien nadat het helemaal gestagneerd was. Aptus enzymen, echt superspul, erg geconsentreerd ook. Enzymen maken het zo dat je plant alle restjes kan opeten dat in de grond zit, net als dat het er voor zorgt dat de plant beter bij de voedingstoffen kan (komt op hetzelfde neer). Ook zorgt het er voor dat alle wortels goed schoon worden, en al het dode plant materiaal wordt opgelost en ter beschikking van de plant komt (en eigenlijk is aarde allemaal dood plant materiaal). Staat er mooi bij, maar ik vind de bladkleur wel erg donker voor afbloeien. Je moet het gewoon durven te doen (geen voeding meer geven), dat is het enige met afbloeien. Het is niet erg verder. Groeten, Hannesh
  21. Daarom moet je ook een heleboel van hetzelfde soort neerzetten. Stekken nemen en dan de boel afbloeien om een selectie te maken. Het is normaal bij wiet dat er herma en mannen tussen zitten. Gefeminiseerd is wel wat handiger natuurlijk, want dan heb je alleen nog maar de uitblinker er tussen uit te halen voor stekken. Groeten, Hannesh
  22. @cannarie Ik wil gewoon je planthoogte weten. Groeten, Hannesh p.s. Dat je planten paars kleuren komt misschien doordat ze koud staan. Iets strest die planten en je hebt rot. Dus ik zou zeggen het douwpunt wordt te laag en er is dus ergens vocht waardoor het rot.
  23. Opzich kun je het ook gewoon met een gieter en het rek af. Dan ben je meteen klaar, geen gedoe, geen raar pomp geluid. Prima! Misschien wat slangen naar de voorkant van de tent om zo met een trechter water in de achterste bakken te krijgen. Maar goed, isolatie tussen stalen dwarsliggers en wat houtplaat om het af te werken. Zo blijft de wortel temperatuur goed. Van boven inzuigen onder uitblazen (????). Een extra gat in de tent in het midden en dan kan je daar afzuigen.. Moet je wel even achter de naaimachine. Groeten, Hannesh
  24. Dit is die link die je bedoelt: https://www.wietforum.nl/topic/128151-van-250-w-hps-over-op-een-zelfbouw-led-lamp/ Ja, daar zeg je wel wat. Maar als je nu van boven inblaast en onder uit, dan trek je de warmte naar beneden. Misschien wat isolatiefolie, of anders piepschuim platen van 2 cm dik en dan isolatiefolie. De eb en vloed moet door de bodem anders krijg je het niet meer eb. :S Dit is het nu. Alleen nog even kijken hoe ik dat armatuur moet maken. het kan 1275x1450 worden. Dan zit het niet aan de zijkanten boven de planten. Maar met 600 watt LED dimbaar moet dat toch wel kunnen??? 11.25cm per zijkant waar dan geen lamp direct boven hangt. Tenminste, ik kan nog wat 90 graden bochtjes lijmen op die 16mm en 25mm buisjes en dan naar de zijkant laten gaan, dan mis ik misschien 31mm (de dikte van die 25mm knie) in hoogte, maar dan kan de lamp wel breder. Zit meteen wel de PVC buis vast aan de wasmachinebak en kan er niet meer uit. Niet echt een ramp. In dat geval kan de lamp 1450x1450 worden. Alleen de meest efficiente lamp gaat maar tot 1120mm, of de helft of een kwart daar van (560mm en 280mm). De helft en kwart zijn van een oudere generatie (2019 en niet 2020 zoals die van 1120mm). Dus om het nu op te gaan delen in stukken?? Er kunnen er 5x280=1400mm op een rij. Dat is te spreiden tot 1450 natuurlijk. Verder denk ik dat er een "ball valve" op de 16mm aanvoer moet van de onderste bakken zodat je de weerstand gelijk kunt maken met de bakken boven in (door hoogte zullen ze met gelijke aanvoer diameter minder water vangen dan de onderste bakken door de hoogte). Welk profiel heb je gebruikt? Dat is me niet helemaal duidelijk. Ik zat zelf te denken aan 45x60. Of had je 41.5x34? Want als die al werkt is dat natuurlijk een stukje beter kwa hoogte, kwa geld, en kwa gewicht dat er bij die bovenste aan het tent frame moet hangen. Of moet dat ook aan een stalen frame gemaakt worden? Want dat valt te maken. Greetings, Jeff p.s. Net gekeken; 5x284mm= 1420mm aan lamp. Met 2 x 340w drivers is 5x5 lampen aan te sturen. Maar dat komt dan weer niet uit met de drivers. Of kun je die parallel met elkaar zetten als een batterij? Want dan komt het uit. (340*2)/5/5=27.2 watt dat je per lamp hebt, en de lamp vraagt zelf maximum 27.1 watt. Ja ik durf het niet aan om die drivers parrallel met elkaar te zetten. Een in het midden weg laten? En dan de middelste rij wat anders verdelen??? Nouja, weer wat om te verzinnen. In het ergste geval als de buizen te veel door zouden hangen kun je nog die 16x16 buis aan de binnenkant van die 20x20 buis kunnen schuiven. Zakt het ook niet meer door... De liggers dan he. Die kolommen zullen wel blijven staan, ik denk niet dat ze knikken. Als het scheef zou hangen, kun je er altijd nog wat ogen op lassen en dan met waslijn een soort voor x aan de zijkanten maken. Als een soort van sjorband dus.
  25. Een vraagje: heb je wel eens gedimt of stonden de lampen steeds vol open? Ik ben nu berekeningen aan het maken. En ik vraag me af of 600watt aan lampen genoeg is voor 1.5x1.5=2.25m2. Aangezien jij met 250 watt op 1x0.6=0.6 meter (toch???) groeit. 2.25/0.6*44500 (10 lampen a 4450 lumen)= 166875 lumen (wat erg veel is vind ik. Een 600 watt hps doet 96000 lumen en zou geschikt moeten zijn voor 1.5x1.5) als ik dezelfde belichting als jou zou willen hebben (mits alles vol open staat, dat zou trouwens 340*178=60520 lumen geven). Dus de vraag is: hoe stond jouw afstelling van je lampen setup? Hoeveel watt gebruikte je en hoeveel licht gaf dat? Een 600 watt driver met 6 100 watt lampen zou het moeten doen. Of hou je liever wat extra capaciteit over op de driver en zou je liever 5, 100 watters plaatsten? Maximaal gaan ze 108 watt, de 2nd gen zou 12*51.4=616.8 watt zijn. Dan bespaar je stroom, maar je hebt wel dubbel zo veel heatsinks nodig. Nu vond ik alleen die lange strips in de 2nd gen van die bepaalde reeks lampen (2020 en niet 2019). Dus ik weet ook niet zo goed hoe ik 600 watt moet verdelen over 1.5x1.5 als ik allemaal 2nd gen (2020 samsung) lampen wil hebben. de eerdere generatie (2019) https://cdn.samsung.com/led/file/resource/2019/10/Data_Sheet_F_Series_G3_CRI80_Rev.1.1.pdf, de nieuwere generatie (2020): https://cdn.samsung.com/led/file/resource/2020/01/Data_Sheet_LT-VB24F_G2_Rev.1.0.pdf. Maarja, dat is dus een beetje het dilemma. 1e generatie doen en dan meerdere korte om zo toch een 1.5x1.5 array te krijgen. Die heat sinks die je noemde gaan maar tot 1000mm (1 meter), dus ik heb ze geemailt er over. Welk profiel had je genomen? Ik zie er meerdere van 45mm breed. https://www.fischerelektronik.de/web_fischer/en_GB/heatsinks/A01/Standard extruded heatsinks/search.xhtml. Ik wil het niet te heet maken, maar ik wil ook niet die stips bakken, of te veel hoogte verliezen. Want ik wil het op 1.2meter hoog maximaal kweken en daar moeten de lamp, de pot en de plant nog tussen. Dus de lamp moet ook zo plat als het kan, en volle bak open kan, mocht dat nodig zijn (eventueel CO2). De lucht aanvoer/afvoer wordt allemaal buiten de tent geregeld. Het 2 lagen concept waar ik het al een tijdje over heb... Ben er alleen nog niet over uit waar ik de eb en vloed ga aansluiten. ik dacht door het midden, maar dat is totaal niet practisch. Dus misschien doe ik het wel aan de zijkanten. Het stalen frame moet van 2cm stalen vierkante buizen worden gemaakt. Dat zou het boeltje stevig, maar toch slank moeten maken zodat alles in de tent pas. De bakken staan nu zo dat er nog 5 cm totaal aan de zijkanten is. Dus dat wilt zeggen dat de bakken 145cm bij 145cm gebruiken, dus dat zou moeten kunnen. Het moet een beetje als een marktkraam in elkaar steken, zodat het op te bouwen is en af te breken is. Dus ja, hoe sluit ik de eb en vloed aan. En hoe ga ik zo een LED array maken van 140x140 cm. Groeten, Hannesh p.s. Voor het gemak de vraag nog een keer: hoe stond jouw afstelling van je lampen setup? Hoeveel watt gebruikte je en hoeveel licht gaf dat?
×
×
  • Create New...