Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

RNL88

RNL88's Guerilla 2012 - cancelled

Recommended Posts

Hey mede growers.

 

Heb er even over getwijfeld of ik dit jaar een topic ging maken. Vandaag de knoop doorgehakt :rofl

Vorig seizoen was niet echt best helaas. Heb wel wat oogst binnen kunnen halen zoals jullie hebben gezien in m'n eerste topic.

 

Hopelijk word het dit seizoen beter voor iedereen. :)

 

Ik ben er helaas nog niet uit wat ik ga zetten op m'n guerilla spot. Maar ik heb nog n paar maanden de tijd :wacko:

Heb de eerste spot al 'n beetje voorbereid, paar weken geleden heb ik 'n stuk worteldoek van 5m x 6m naar m'n guerilla spot gesjouwd en ook nog 2 stukken legernet van ong 2,5m x 6m.

Het doek en de netten heb ik vastgemaakt met tentharingen.

 

Dat worteldoek heb ik op de spot gelegd voor het onkruid dat daar niks gaat groeien, want had vorig seizoen veel last van n klimplant smerig onkruid al de planten waren begroeid met dit onkruid dus elke keer als ik kwam kijken op de spot moest ik dat kreng eruit halen, ik zal er dit jaar ook wel last van krijgen maar niet zo veel als vorig seizoen hopelijk.

Het legernet is ter camouflage vanuit de lucht, want dat wortel doek weerspiegeld n beetje.

 

In april ongeveer denk ik, ga ik er nog eens naar toe om gaten in het worteldoek te maken voor de dames. Op deze spot wil ik ook weer potgrond gaan gebruiken en dat mengen met de grond van de plek zelf. Denk dat ik met 5 zakken van 70 liter potgrond wel genoeg heb. Moet dan wel n paar keer extra lopen maar dat maakt niet uit.

 

Op deze spot komen waarschijnlijk 5 soortjes te staan ieder 5 dames. Maar ben er nog niet uit zoals ik eerder heb vermeld. Nog tijd genoeg.

Ga dit jaar ook een schema bijhouden van de soortjes die ik heb gezet. Datum van ontkiemen tot het oogsten. Is misschien wel handig.

 

Tot nu toe heb ik nog maar 1 spot, wil nog wel 'n andere spot erbij zoeken. Als ik er een gevonden heb dan vermeld ik het hier natuurlijk.

 

Dit jaar ga ik ook nog 'n zadenkweek beginnen met verschillende soorten'en wil 'n eigen kruising maken. Hier ben ik al wel uit welke 2 soorten ik ga kruisen.

Hier ga ik ook nog 'n topic over maken denk ik. Denk dat jullie dat wel leuk vinden. :rofl

 

 

Hier al wat opwarm fotos voor jullie:

 

Een paar fotos van de tot nu toe enigste spot:

Nog geen zeildoek of niks:

 

gallery_29341_13353_1600294.jpg

 

gallery_29341_13353_1028143.jpg

 

gallery_29341_13353_207498.jpg

 

 

 

Fotos met het zeildoek en camouflagenet:

 

gallery_29341_13353_1473033.jpg

 

gallery_29341_13353_68619.jpg

 

gallery_29341_13353_1503105.jpg

 

gallery_29341_13353_1572188.jpg

 

Dit was het dan voor nu.

 

 

Grtzzz

 

RNL88

Share this post


Link to post
Share on other sites

heej RNL88 heel veel succes dit jaar, hopelijk komen er nog wat extra's spots.

deze ziet er iig wel erg belovend uit :wacko:

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

succes dit jaar :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes ik ga je volgen.

 

@Tedhankey:

Dat worteldoek heb ik op de spot gelegd voor het onkruid dat daar niks gaat groeien, want had vorig seizoen veel last van n klimplant smerig onkruid al de planten waren begroeid met dit onkruid dus elke keer als ik kwam kijken op de spot moest ik dat kreng eruit halen, ik zal er dit jaar ook wel last van krijgen maar niet zo veel als vorig seizoen hopelijk.

Het legernet is ter camouflage vanuit de lucht, want dat wortel doek weerspiegeld n beetje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@xeor:

Thanks, zelf heb ik vanmiddag ook om een spot gezocht (net verhuisd) maar nog niets kunnen vinden.

Greetz, TedHankey

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is een mooie spot! Ben benieuwd naar je soortjes.

 

Ga je alleen op de plek waar het zeil ligt planten?

Succes ermee. Mischien wat round up rond je spot spuiten om die klimplant te remmen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dank je voor alle complimenten.

 

@limbic,

 

Misschien dat ik er nog wat planten zo om heen zet maar dat weet ik nog niet.

Daar had ik nog niet aan gedacht om iets te spuiten voor de klimplant, nog beetje rond neuzen wat goed product is en niet al te duur. Maar t moet alleen schadelijk zijn voor de klimplant niet voor de dieren en insecten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amen!

 

Mischien zei ik het ook te snel. Maar ik dacht hier gelezen te hebben dat het

enkel via de bladeren de (on)kruid doodt.

 

Ben nog steeds benieuwd naar je soortjes. :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

en nu een lekker laagje sneeuw erover... :) ...lekker stealth :o

 

je hebt het wel vroeg gedaan hoor...half maart kan ook nog...in 4 weken is alles versmoord eronder...deed ik ook in me 2010 verslag...

 

kben best blij met die vorst die eraan komt....de brandnetels waren al best groot... :rofl ...dus die sterven weer even af denk ik...

 

waren dat die draaiers waar je last van had :) ?...erg irritant ja....die had ik ook op een spot in 2010...daar had ik met roundup de netels doodgemaakt en kreeg er die draaiers voor terug....dat was geen beste ruil :rofl ...

 

succes :wacko:

 

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oké,...... dus geen roudup! :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heyy succes dit jaar man :rofl

Ga dit jaar ook een schema bijhouden van de soortjes die ik heb gezet. Datum van ontkiemen tot het oogsten. Is misschien wel handig.

Klinkt goed ja, ga ik misschien ook maar doen dit jaar :rofl

Ik hoop dat je tenminste nog 1 andere spot kan vinden, dan kan je je kansen een beetje verspreiden.

Achja er is nog genoeg tijd! Iedereen is er dit jaar echt vroeg bij, belooft veel :)

 

LP :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Oké,...... dus geen roudup! :rofl

 

 

ehh nou :rofl .. das ook een beetje overdreven conclusie...op een andere spot kreeg ik ipv brandnetels er koolzaad voor terug...en dat is wel makkelijk te verwijderen.... :)

 

roundup geeft het onkruid best wel.. op zijn minst ...een tikkie groei achterstand....maar gebruik het max 2 weken voor je de wiet plant...anders loop je het risiko dat het ook je wietje een tikkie geeft....

 

dus ja...tis ook best nog wel werk en kost geld...of het echt zin heeft.....daar ben ik nog niet helemaal over uit.....

 

maar dr is zeker niks mis met het "old skool" handwerk :) of een zeil neer leggen...

 

gr :wacko:

 

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aloha,

 

Ziet er een mooie plek uit. Goed idee ook van dat worteldoek en camo-net :rofl

Volgende keer dat je er bent, wel even wat van de rondom groeiende planten erop leggen... 't valt nu wel al veel minder op, maar voor laagvliegende heli's enzo nog wel te zien door 't kleurverschil en vorm :wacko:

En als je wilt dat niet schadelijk wordt voor insecten e.d. zou'k zeker geen round-up gebruiken. Hopen dat de worteldoek het meeste tegenhoudt, eventueel laten liggen? En voor de rest om de paar weken alles proberen wieden?

 

Veel succes, 'k volg je igg geval :rofl

 

Namaste,

DL

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ carpie, die klimplant denk dat t die draaier is die om de takken heen draait. de bladeren hadden n beetje de vorm van n pijlpunt.

 

@ linkin, denk wel dat ik er nog een kan vinden hoor.

 

@ daily, dat wortel doek laat ik liggen inderdaad. Dacht zelf ook dat t t beste was om het te wieden om de zoveel weken.

Ja als het weer n beetje groen begint te worden dan leg ik er nog takken etc rond om heen.

 

Grtz

 

RNL88

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is een mooie grote spot :rofl

Leuk dat je dit jaar weer een topic bij gaat houden !

 

Is het misschien verstandiger om je planten verspreid te zetten ? :wacko: Of valt het wel mee met het luchtverkeer daar.

 

Ben benieuwd naar je soort keuze. Vorige jaar had je ook een aantal 'specials' :rofl

 

 

Grts en succes.

Hopen dat je die klimop in bedwang kan houden.

 

 

HighLife

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Highlife:

 

Thanks, ja moet nog even bedenken hoe ik ze neer ga zetten tijd genoeg. :wacko:

Niet veel luchtverkeer gelukkig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedemiddag,

 

Nou deze zaden ga ik dit jaar zeker zetten :wacko:

Daar ben ik al uit.

 

gallery_29341_13353_734553.jpg

 

 

Grtz

 

RNL88

 

 

 

 

 

EDIT:

Nieuwe aanwinst:

 

gallery_29341_13353_216072.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een kleuren pracht :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beetje kleur in de brouwerij brengen he :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelf planten/struiken eromheen zetten vind ik wel erg creatief.. En veelbelovend!!!

 

Heel veel succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goede middag Dames en Heren.

 

Even een update waar de meeste op hebben zitten wachten.

 

Deze soorten wil ik gaan zetten.

Voor sommige is 't 'n gewaagde kans.

 

Anesthesia x Afghan ( DCF ) Van: Wallythc

Herijuana Van: King Of The Swing

Jackberry x NYCD ( proberen ) Van: Amnesiah

Swiss Sativa

New Dame Blanche Van: Marko77

 

Grtz

RNL88

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou spring ik ineens mee op deze trein richting weer een mooi kweekverslag !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

yep yep ,, zeker mooi spot ,,

en dat camouflage kleed echt bizar ,ik dacht dat je had zitten fotoshoppen ,

zo i zo veeel succes ,, maar effe serieus je gaat toch geen opvallende bloemen en zo er bij zetten , of das voor in je eigen tuin neem ik maar aan ,,

 

yep yep ,, zeker mooi spot ,,

en dat camouflage kleed echt bizar ,ik dacht dat je had zitten fotoshoppen ,

zo i zo veeel succes ,, maar effe serieus je gaat toch geen opvallende bloemen en zo er bij zetten , of das voor in je eigen tuin neem ik maar aan ,,

 

yep yep ,, zeker mooi spot ,,

en dat camouflage kleed echt bizar ,ik dacht dat je had zitten fotoshoppen ,

zo i zo veeel succes ,, maar effe serieus je gaat toch geen opvallende bloemen en zo er bij zetten , of das voor in je eigen tuin neem ik maar aan ,,

 

yep yep ,, zeker mooi spot ,,

en dat camouflage kleed echt bizar ,ik dacht dat je had zitten fotoshoppen ,

zo i zo veeel succes ,, maar effe serieus je gaat toch geen opvallende bloemen en zo er bij zetten , of das voor in je eigen tuin neem ik maar aan ,,

 

yep yep ,, zeker mooi spot ,,

en dat camouflage kleed echt bizar ,ik dacht dat je had zitten fotoshoppen ,

zo i zo veeel succes ,, maar effe serieus je gaat toch geen opvallende bloemen en zo er bij zetten , of das voor in je eigen tuin neem ik maar aan ,,

 

hij bleef hangen maar hadden jullie al door sorry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...