Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
twindaddy80

Mexicaantjes kweken

Recommended Posts

Aangezien ik graag eens zelf paddo's wilde kweken en een kennis een smart-, headshop(New Age Company) gaat openen,mocht ik een setje proberen.Mexicaantjes zijn het voor mij geworden.Setje is van growbox.com en erg gemakkelijk te gebruiken.Duidelijke instructies over hoe en wat,even doorlezen en aan de slag.Bak gevuld met water,24uur laten staan,afgieten,deksel eraf,beetje water erin,en in de zak ermee.Zak met bak netjes in een doos gezet en doos open gelaten.Zo kwam er geen direct zonlicht in maar stonden ze ook niet volledig donker.Soms een keertje sprayen met water en na een ruime 2 weken hadden we dit als resultaat.

 

gallery_12558_6977_237565.jpg

 

gallery_12558_6977_247553.jpg

 

Ik ben dik tevreden over me eerste oogst.Er staan er nog genoeg op dus een 2de en 3de keer oogsten gaan we ook nog doen.Ik ga ze niet drogen,dat is te ranzig voor mij.Ik eet ze liever vers.Komend weekend word dus erg gezellig :)

 

Zal snel nog een paar foto's erbij plaatsen.

 

Grtz twin

 

Ps alle tips en tricks zijn welkom.Ik ben volledig noob in paddestoelen kweken

Share this post


Link to post
Share on other sites

zien er gezonde paddenstoelen uit.

Als ik niet beter wist zou ik zelf zeggen datze er lekker uitzagen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

met de shrooms ben ik meer een liefhebber van de hawaiiaanse, maar ik heb ook regelmatig vroeger de mexicaanse gehad en jou oogst ziet er echt yum yum uit :) erg mooie smurfenhuisjes hehehe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De hawaiaanse werken bij mij kort en hevig, en loopt de trip al af als je er net in zit. (in golven dan) ik heb liever die mexicaanse die komen wat langzamer op, maar blijven een beetje langer hangen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...