Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Test: Mammoth tent 6 x 3 meter

Recommended Posts

We zaten te filosoferen over een ultiem "gedoogkweekje" van 5 planten en raakten een beetje geïnspireerd om eens wat geks te doen. Bovendien hadden we het er over dat het zo jammer is dat de mammoths allemaal in zwarte gaten verdwijnen -_-. Kortom, 5 plantjes, 5 flinke lampen, 5 flinke potten... maar daar moet je natuurlijk ook wel een flinke kweekruimte voor hebben!

 

Tja... B)

 

Stel je eens voor, kweekruimte van 6 x 3 met voorportaaltje ingebouwd, Je kent ze wel, die Mammoth tenten. Hoe groot zou jij je planten daarin kunnen maken? Nog effe voor het idee: we hebben het dus hier over he:

gallery_5211_6371_67777.jpg

gallery_5211_6371_34705.jpg

gallery_5211_6371_33149.jpg

gallery_5211_6371_57704.jpg

Je kan er een paar duizend liter water in gooien als je dat wilt, de boden is waterdicht. Zware lichtdichte ritsen. Een sluis ingebouwd (voorportaal). Aan alle kanten enorme luchtinlaten en doorvoeren. Daar moet je toch wel 5 plantjes in kunnen laten opgroeien toch?

 

Dus eh... zullen we dat gewoon eens doen? Kweekverslag "5 plantje in een tent"?

 

Doe een voorstel voor een kick-ass kweekje van 5 plantjes in deze tent en de tent is van jou! Uiteraard willen we dan ook wel een kick-ass kweekverslag, dat begrijp je. Deze test is niet voor kleinbehuisden uiteraard. Zet hem op, je kan het! Wie gaat de ultieme 5 planten kweek doen?

 

Alleen serieuze reacties alsjeblieft van enig caliber. Zeg maar het Mammoth caliber.

 

Raad eens wie er weer stoned was toen ie wat beloofde? Thanks doc :lol: Dit is een wreede test!

 

Met dank aan KJ Products voor wederom een belachelijk ziek aanbod waar we dankbaar gebruik van gaan maken ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit wil ik zien B) ....ik pak stoel en kijk mee....de gekste ideeen worden werkelijkheid hier :lol:

altijd leuk die kleine gedoog kweekjes -_- (5x1000 watt ....lijkt me leuk om te zien ^_^ die heb je toch wel meegenomen uit de USA Doc? )

we boffenmaar weer met zo'n sponsor

succes !!

Carpe_diem

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit wil ik ook zien

fantasie genoeg maar ruimte tekort B)

 

alvast heel veel succes diegene die deze test gaat doen :lol:

 

grtz angel777

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kom in ieder geval een nachtje camperen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

WOW...kwijl loopt uit mijn mond -_-

 

Heb er alleen echt geen plaats voor, zelfs niet als ik mijn

vrouw en dochter het huis uit doet....zat er toch stiekem even aan te denken B)

 

Echt te gek van Doc dat hij deze testen mogelijk maakt, en wat een beloning voor deze tester.

Waren er maar meer fabrikanten en groothandels zoals "KJ Products" die deze initiatieven

ondersteunen en mogelijk maken.

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het was tijd om er eentje live te zien en te kijken wat je echt kan met 5 planten.

Ik zou het wel waarderen als de tester de test ook op Opengrow kan plaatsen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

5x1000W erboven, diverse 400W voor zijbelichting......

Dat moeten leuke (kerst)bomen worden :lol: .

 

Benieuwd wie hier op in kan spelen?????

succes alvast B)

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geweldige test!

 

Ik zat al een tijd te denken aan 1 plant in 1 tentje B) maar 5 planten in een mammoth is natuurlijk de overtreffende trap! lijkt me geweldig deze test -_-

 

Mijn dakopbouw is over een maandje of 3 klaar, ik heb dan een open ruimte van 7x5 ^_^ :no maar of vrouwtje dit een goed plan vind weet ik niet hahaha.

Ik zal eens overleg plegen, eerst even een bosje bloemen halen voor ik het ga vragen :lol:

 

(Ohja, Opengrow / Engels is geen probleem, heb 3 jaar in Engeland gezeten voor werk dus kan goed mezelf prima uitdrukken in het engels maar eerst overleg met de vrouw des huizes voor ik een plan van aanpak in ga dienen)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@green-lady ....niet gaan smokkelen...in de spelregels staat 5 lampjes.. :)

 

@groengoud moet je ff indenken....5 potjes vullen met 7000 liter aarde??? :lol:

je kan beter een tele kraan huren en nu meteen op je bovenverdiepeing zetten( het dak is nog open neem ik aan??....gewoon in pallet dozen met zwarte folie er om heen....oja dat tentje van .....kilo ( 500 kilo doc ??? ) meteen ook maar.... B) en dat voeding vaatje -_- en een paar pallets voeding ^_^ ....man man je heb nu al ruimte te weinig :no

nee...tis meer voor een loods met heftruck of minimaal een pompkarretje :P

gr

Carpie

 

ps: soortje SUPER PP ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe -_-

 

best benieuwd wie deze test voor zijn rekening gaat nemen, helaas zelf geen plaats genoeg :lol:

 

Deze gaan we volgen !

 

grts

Richie B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij het lezen van de titel dacht ik woeha das gaaf mamoet kweek !!

 

na het lezen van de eerste regels kwam meteen een smile van oor tot oor in mn koppie

 

na het zien van de foto's werden mn ogen zo groot als schoteltjes en dan met een lading XTC in mn mik

 

en toen ik las dat Doc hem weg gaf dacht ik . verdomme waarom heb ik de loods niet meer tot mn beschikking.

daar had ie mooi kunnen staan , samen met nog 10 van deze tenten, maar helaas helaas.

 

ik wens de tester dan ook heel veel plezier met dit mega mamoet project !!

en zal hem zeker in de gaten houden !!

 

Super actie doc !!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben benieuwd welke WF´er zijn huiskamer gaat opofferen, volgens mij zijn er maar weinig mensen die ruimte hebben voor zo´n bakbeest uit een kratje..... Wel een leuk initiatief, ben benieuwd naar dit ´gedoog´ kweekje :lol: .

 

Dampende groet,

 

Worm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wh000000t!

 

Da's pas een kweekhok!

 

Kortom, 5 plantjes, 5 flinke lampen, 5 flinke potten...

Liep laatst wel tegen een site aan waar ze potten verkopen die bij deze tent zouden passen. Elk plantje in een 1000 Liter pot en een eigen lamp erboven in die Mammoth, brrrrr..!

 

Kuip%201000%20liter.jpg

TUB black 1000 ltr 140/122 x 90 Zou wel mooi passen toch? Klikkerdeklik (Dit is overigens al mn 2e link naar die site, ik heb er geen aandelen in maar tip m nogmaals even voor de vele grote bakken en afwijkende formaten en vormen. Voor mij was de rechthoekige 90 Liter bak helemaal perfect)

 

 

Doc een top actie, ik wacht met grote spanning op de invulling van dit project. Respect!

 

 

Groet,

 

de Indicaan :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

de enige plek waar ik zo'n groot tentje kwijt kan is in de woonkamer :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha doc in de bocht met whazzup werelds

 

 

Dit moet ik zien probeer het liever niet :lol: kost zown hoop stroom he 5 plantjes zo lang laten groeien dat ze die ruimte vullen hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites
de enige plek waar ik zo'n groot tentje kwijt kan is in de woonkamer :lol:

 

 

er is een wf topic kweekverslag over een mevrouw met een grote tent in de woonkamer op slabs....lol....de voeding stond op de open keuken....ze kampeerden boven... B) .....mooi verhaal is dat... -_-

gr Carpie

 

Haha doc in de bocht met whazzup werelds

 

 

Dit moet ik zien probeer het liever niet ^_^ kost zown hoop stroom he 5 plantjes zo lang laten groeien dat ze die ruimte vullen hahaha

ehhh .....gaan we gokken??

ik zeg 74 dagen voor groei.....

 

gr Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat verhaal van die dame had niet echt een leuk einde :lol: ....

 

Ik zeg 6x600 watt met wings er boven, beginnen met 5 goed voor gegroeide sativa dominante stekken en knallen maar, no matter the costs.... Had ik de ruimte maar en een vaste installatie die dat geweld trok B)

 

Dampende groet,

 

Worm

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dat verhaal van die dame had niet echt een leuk einde :lol: ....

...tja...ik weet het -_- ^_^ ...maar ik wilde niet negatief overkomen... :no

 

 

iemand op wf zei hier: KLEP DICHT EN DRAAIEN B)

gr Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wou nog even melden dat als je wat extra materialen nodig hebt voor deze test ze voor een "speciale" prijs zal worden geregeld.

De voeding en substraten wordt gratis geleverd en zal een test in een test zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit wordt HET kweekverslag waar ik naar uitkijk

mischien een mammoeth SCROG????

als ik de ervaring had om deze test op me te nemen was ik onmiddelijk begonnen mn woonkamer leeg te ruimen :closed:

 

greetZZZZZZZZZZZZZzzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

msschien wil whazzup wel meer als 1 nachtje logeren?.. :closed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jongens jongens, is er nou niemand die ruimte heeft voor dat tentje :wacko: .

Moet ik m'n garage alvast ruim maken??? :closed:

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

:closed: :wacko:

 

Geniaal idee, ben heel erg benieuwd wat dit gaat worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
msschien wil whazzup wel meer als 1 nachtje logeren?.. :closed:

Dat ligt er aan bij wie :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja kom maar op ....

 

Ik heb er de ruimte voor ...

 

De wagen staat op straat en de carport is leeg ... hahahahaha :closed: :wacko: :D

 

Ben benieuwd ....

DOC .. ik moet je nalaten dat dit de eerste test gaat worden waar ik toch een beetje van onder de indruk ben !!!!

 

Keep up the good stuff

Greets G4A

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...