Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Blowmonkey

NIEUW! Sprung Bags

Recommended Posts

Hier had ik het een tijdje geleden al over:

 

http://www.sprungbags.com/

 

Kwalitatief net zo goed (of beter) als de originele bubblebags. Niet van die ebay rip-offs die na 5 keer al stuk zijn. 5 filterzakken van 5 gallon voor nog geen 90 dollar, scheelt toch een hoop naar mijn mening..

5 gallon set includes:

Five (5) filter bags: 220µ, 160µ, 110µ, 73µ, 25µ

One (1) pressing screen

Dit is 73 en 25 bijelkaar, ziet er goed uit (beetje een kutfoto alleen :lol:):

gallery_4607_7504_912813.png

 

Het enige lastige is de betalingsmethode momenteel, of paypal, of per post.. Ik heb er iig al 1 besteld. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het ziet er echt wel kwalitatief spul uit.. en de kleinste zak is 25 micron B)

 

Nog een aankoop voor op de to-buy list :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

He B.M.

Hoe weet je nou wat de kwaliteit is als je hem nu pas besteld hebt ?

Heb je ervaring met het merkzak ?

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, kan niet, zijn echt net klaar die dingen. Kheb alleen wel vertrouwen in die gozer, de tester(s) en z'n product, hij gebruikt nagenoeg dezelfde materialen als bubbleman gebruikt, eigenlijk het enige echte verschil is zo'n beetje de prijs.

 

En als je het (nog) niet volledig vertrouwd, wacht je toch gewoon tot ik m'n resultaten hier post. :lol: Ben zelf ook benieuwd hoor, maar vond dat ik de link wel kon posten voor ik de zakken zelf binnen had.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb in afwachting van je ervaring alvast een paypal account aangemaakt. Dus kom maar op met dat groene licht van je.

 

Weet niet wat de dollar-euro-koers momenteel precies doet, maar lijkt me zo'n 60 a 65 € voor de complete set. En da's wel veel centjes, maar ook veel goedkoperder dan andere zakkies :lol:

 

We wachten (in een poging rustig te blijven) af

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb al jaren een originele set en die investering is er al lang uit -_- :lol: B)

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

BlowMonkey, bedankt voor het dele van deze info!

Hier zullen veel mensen wat aan hebben, ipv die dure zakken.

 

Ik ben van plan ook iso zakken te halen, en deze lijken me erg geschikt.

 

@ Buble, jammer dat je steeds zo moet reageren in welk topic dan ook.

En ik geloof niet, dat als jij wist dat deze bestonden ( of als ze toen al bestonden ) dat je dan nog de dure Bubblezakken had gekocht.

Dan zou je wel een dief van je eigen portomenee zijn.

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iedereen kan wel iets beweren , hij is goed, te gek, maar als je het produkt zelf nog niet in handen hebt gehad hoe weet je dat dan , en vandaar mijn vraag Gegee

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

buble is gewoon kritisch, niks mis mee. Kwil zelf ook wel eerst eens de levensduur van zo'n zak getest zien voor ik het zomaar geloof.. Tzal best dat hij de zelfde materialen gebruikt, maar ervaring in het maken ervan is ook wat he..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ook de originele, niks mis mee...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

met de originele zal wel niks mis mee zijn nee, maar dat mag ook wel voor die prijs :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hebben jullie helemaal gelijk in , het is veel geld voor een paar zakken maar ik kan ze niet naaie :lol: ^_^ en soms mag je investeren in een goed produkt wat een nog beter eind product oplevert B)

Ik heb in de loop der tijd al zeker 200gr gezeeft en gerookt en veel anders doe ik niet met me knipafval , dusss -_-

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze bags al kunnen testen Blowmonkey?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, van de week pas besteld, nog niet binnen. Post wel wat foto's als ik ze eenmaal heb. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat het TNT is.

 

Kees. :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die :smoke is nu wel op z'n plaats ja.. Internationale post sucks big time (geen paypal hier als je het nog niet doorhad), maargoed, 't heeft wel eens langer geduurd..

 

Maar die heeft toch plaats gemaakt voor ;). Vandaag binnen gekomen, ff snel een paar pics geschoten. Zal van de week wat hash maken, want kheb de ijsmaker van een vriend nodig.

gallery_4607_7504_794121.jpg

gallery_4607_7504_1202844.jpg

gallery_4607_7504_1504607.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben benieuwd ja,

laat de bubble maar komen.

 

greetz en iceze, Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik bied mij aan om het resultaat te testen. ;)

 

:smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb gister ff snel een klein zooitje Lebanese in de zakken gegooid, nou snel, heb de 25 zak een uur lang vastgehouden en laten uitdruppelen zonder dat er wat noemenswaardigs inzat, khad toch meer trichs verwacht in de 25 zak, maar de 73 en de 110 zijn er mooi uitgekomen.

73:

gallery_4607_7504_937948.jpg

110:

gallery_4607_7504_40913.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...