Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

ThePhenomNL

5x Jack Herer,1x Santa Maria En 1x Ss Haze

Recommended Posts

Hallo Allemaal,

 

Ik ben 1 week geleden begonnen met me 1e buitenkweek

 

 

Het zijn 5 Jack herer stekken die ik in 65 liter bakken heb gezet hier een paar foto's ervan

med_gallery_17605_5329_83538.jpg

med_gallery_17605_5329_564983.jpg

med_gallery_17605_5329_329499.jpg

 

alleen op de laatste foto zie ik dat er met 1 plant iets met het blad aan de hand is kan iemand zeggen wat dat kan zijn alle tips zijn welkom

 

Greetz All

Edited by ThePhenomNL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit voor een eerste kweek. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jawel mag nie klagen :verrygood

 

Maar ik had op 1 plant iets raars op het blad links en rechts weet jij misschien wat dat kan zijn?

 

je kan het zien op de 3e foto

 

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Up voor de mensen die me kunnen helpen met mijn probleem met 1 plant van me

 

 

Greet All

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er leuk uit allemaal, alleen jammer dat de bakken niet tot de rand vol zitten mee grond.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iets waar je je denk ik niet te veel zorgen over hoeft te maken. Zie ik bij mijn eigen geknipte stekjes ook.

 

Gr. Kweek Addict

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier een update heb de jack herer stekjes nu 11 dagen in 65 liter bakken met onder 10 liter laag met kleikorrels en gaten onderin geboord

 

hier wat foto's hoe ze nu eruit zien

 

med_gallery_17605_5329_1745516.jpg

med_gallery_17605_5329_1470339.jpg

med_gallery_17605_5329_75768.jpg

Edited by ThePhenomNL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, de groei hebben ze aardig te pakken. Kunnen mooi een weekje of 8 groeien nog voor de bloei.

 

Kijk uit dat je het niet te nat maakt hè. Daardoor krijg je hele lichte bladeren. :welcome:

 

Gr. Kweek Addict

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het weer is hier drama. Gruwelijk veel regen in een hele korte tijd. Hoop niet voor je dat dat daar ook het geval is! Maar goed dat je er in ieder geval gaten in hebt zitten :welcome: Dan loopt dat water wel weer weg.

 

Je ziet ze gewoon groeien hè!

 

Nu met die bamboe kun je ook streepjes gaan zetten tot hoever ze gegroeid zijn. Dan zul je versteld staan wat zo'n plantje in haar mars heeft :)

 

Hou ons op de hoogte ;)

 

Kweek Addict

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had een vraagje aan de mensen hiero

 

 

Ik geef nu na 12 dagen 400 ml water per 65 liter bak is dat nu te weinig voor de plantjes zoja hoeveel moet ik dan geven per bak?

 

 

Greetz All

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik bekijk het altijd gewoon hoe het gaat. De ene keer denk ik: Nou die blaadjes hangen wel wat slap. Ik geef wel even wat extra water de volgende keer.

En de andere keer denk : Het lijkt wel wat overbewaterd; ik geef wel een tijdje niets.

 

Outdoor is het wat lastiger om steeds dezelfde hoeveelheid toe te dienen. Je hebt ook met regenval e.d. te maken.

 

Kijk gewoon hoe je plantjes gaan en geef water wanneer ze er om (gaan) vragen.

 

 

 

- Zo doe ik het iig. Maar misschien heeft een kweker met meer ervaring een voor jou beter antwoord.

 

Kweek Addict

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er idd leuk uit Thephonomnl, ik denk dat ik het ook zo maar ga doen met die bakken, allen dan in plaats van 1 plant, 2 planten per bak plaatsen ( of zal dit de ander plant heel erg gaan belemmeren waardoor het echt niks wordt ? )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zat net de plant te bekijken toen kwam ik tot de ondekking dat ik kleine wit geel achtige inne mini bladluisjes zag op het blad

 

Nu is mijn vraag hoe kan ik het het beste behandelen zodat ik de plant niet veel schade aanricht

 

Ik las iets van water met afwasmiddel kan dat?

 

Hebben een tip voor me wat ik erop kan spuiten?

 

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo Phenom! In de groei kan je altijd spruzit spuiten van ecostyle! Helpt tegen meerdere soorten beestjes! Ik spuit het meestal preventief!

 

Gr. BleZZzZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gisteravond die plantjes behandeld tegen bladluis zal van de week ff kijken of ik het nog een keer moet behandelen

 

 

Greetz all

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toen ik vandaag bij 1 van de planten ging kijken trof ik dit probleem aan zie foto's

Foto-8AEJCQFH.jpg

Foto-U7CVIDEP.jpg

 

//EDIT door suf: Om te voorkomen dat fotoverslagen nutteloos worden door gebrek aan foto`s vragen wij iedereen de foto`s op WF te plaatsen.

Hier lees je hoe.

Foto-UHLXJY6Q.jpg

Foto-6F43RTJ8.jpg

 

Is dit Calcium te kort of iets anders???

 

 

Greetz all

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier weer een update heb de plantjes nu 18 dagen in 65 liter bakken en zie beginnen nu goed te groeien hier wat foto.s

 

gallery_17605_5329_2615868.jpg

gallery_17605_5329_1135970.jpg

gallery_17605_5329_494945.jpg

gallery_17605_5329_2512289.jpg

gallery_17605_5329_166517.jpg

 

Greetz All

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is in ieder geval een tekort aan iets. Een bevestiging op Calcium te kort weet ik niet, maar denk dat het gewoon aan je grond ligt.

Je moet denk ik gaan bijvullen, want je grond is niet heel erg bemest verwacht ik. Wat voor grond is het eigenlijk?

 

Ze groeien inderdaad mooi!

:(

 

Kweek Addict

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...