Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

obiwan

Wietolie bij slapeloosheid onverstandig?

Recommended Posts

Ik hoor graag de mening van de deskundigen hier. Bijna 2 jaar geleden zijn kort achter elkaar mijn ouders aan kanker overleden na een enorme lijdensweg. Mijn moeder is gewoon kapotbestraald, waarover ik nog steeds woedend ben. Daarna ben ik mijn baan verloren en kreeg ik ook nog eens de diagnose Asperger op 47-jarige leeftijd. Sinds december zelfs volledig afgekeurd. Vanwege mijn slapeloosheid neem ik sinds het overlijden van mijn ouders wietolie wat ik bestel bij The Healthcure.nl, waarvan ik maar hoop dat het in orde is. Mijn huisarts dringt er sterk op aan om te stoppen. Denk zelf ook dat het beter is, maar de slapeloze nachten zullen wel terugkeren. Hopelijk dan even, maar ben bang voor de nacht. Nu las ik ook ergens dat wietolie helemaal niet verstandig zou zijn omdat het debelangrijke REM-slaap blokkeert.

Graag jullie mening.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In de REM slaap hertsteld je lichaam, dus als je verder geen lichamelijke afwijkingen hebt of pijn. Alleen slapeloze nachten en angst voor de nacht, zeker wietolie blijven gebruiken. Beter als slaappillen die ze je misschien aan willen praten. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb meer dan twee decennia die rotzooi van de huisarts gehad.

 

BOEH!

 

Wietolie veel beter en je hebt ook een echte nachtrust i.p.v. een enorme kater van de slaappillen.

 

Lekker aan de olie blijven.

 

Dokters hebben helemaal geen verstand van echte medicijnen.

Edited by Mitsz van der Kamp

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat het er aan ligt,,,,sommige olie ga ik van stuiteren,,sommige pleur ik van in slaap (maar ben een echte groenroker,,dus just my opinion)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een kutarts man, zoek jezelf een ander, en béter ! Raadt aan met Cannabis te stoppen, en noemt zichzelf arts, laat me niet lachen, Cannabis is voor jouw stress en slaapproblemen de ideale oplossing lijkt mij... ;)

 

Erg rot van je ouders & je verhaal, ik zou zéker niét stoppen met wietolie, eerder overdag ook nog wat :D maar ik zou beginnen met er zelf te maken, zo bepaal je helemaal zelf welke uitwerking je wilt, zo kies je dan voor strains/soortjes die goede medicinale eigenschappen hebben, zoals voor slaap & pijn vaak een goede indica gebruikt wordt ! Of voor depressie en gemoed vaker een sativa !

 

Bekijk anders Stichting Mediwiet even online, zeker de moeite waard, Wernard heeft al veel mensen doen inzien wat voor een waardevol volksmedicijn cannabis is. :lol:

Ik heb zelf nog geen olie gebruikt van The Healthcure, ken wel mensen dat er olie gaan bestellen binnenkort voor kanker mee te bestrijden.

 

Zelf een paar plantjes in de tuin buiten onder de zon & mooi je eigen wietolie maken, slaap en stress buitenhouden !

A few drops a day keeps the doctor away.. :lol:

 

Veel sterkte..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook wel vorig jaar een flesje van Wernard gebruikt. Maar werkte bij mij niet zo goed als die van thehealthcure. Die van Wernard deed nauwelijks iets bij mij. En dan is thehealthcure nog voordeliger. Mar blijft altijd een gok hoe vertrouwd het is. De olie iets verwarmen (zit in een spuit. Precies zoals van de Canadees Simpson), en dan iets in een capsule doen. Dosering blijft altijd een beetje een gok. Is duidelijk sterker dan dat van Wernard. Maar iedere avond dan ook maar iets van nodig.

 

Ik ben nu 2 weken zonder wietolie, maar volkomen kapot. Super onrustig en voel me erg gestresst (had ik met de olie niet) en kom tot niets en heb de neiging mensen te ontlopen. Met de wietolie s'avonds gaat het toch wat soepeler en is het heerlijk slapen. Maar kon van de huisarts wel slaaptabletjes krijgen.........

 

Ga weer wat bestellen en dan maar eens verdiepen hoe het zelf te maken. Kunnen julle me op weg helpen? Ik kan wel een coffeeshop binnengaan, maar weet niet hoe ik de kwalitatief goede wiet eruit moet halen.

Edited by obiwan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe durft ie slaappillen voor de schrijven, vuile hypocriet, echt andere huisarts zoeken. Echt ik kan me er boos om maken hoe sommige artsen hier mee omgaan.

Ze vullen liever hun zakken met de provisie die ze krijgen van de pharmeutische industrie, dat kan van cannabis niet :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blowsterke for president! :lol:

 

Laat die huichelaar die slaappillen in z´n bips (ben aangesproken op m´n woordkeuze) steken!

 

Mafketel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 ding is zeker je zit in de goeie richting zolang je maar geen chemische prul inslikt, anders verstoor je heel je systeem, en dan duurt het weeral een tijdje vooraleer je het terug kunt herstellen of zoals bij veel het wordt amper herstelt maar dat zijn extreme gevallen.

Onze geest heeft een zeer wonderbaarlijke kracht om zich te herstellen inpaar maanden zonder niets te gebruiken maar spijtig genoeg wie heeft die kracht om zo lang te wachten voor een beetje relaxtation of gewoon rust?????? Ik al zeker niet...

 

Mbt de juiste straine te vinden die bij jou past duurt wel een tijdje of als je chance hebt je vind het direct. Ik heb vorige keer nog zo n boek gekocht over alle soorten strainen die te vinden zijn, best wel handig om al die soorten door te lezen, ik heb zelfs zo n book in de WC liggen beter dan een krant te zitten lezen... ...maar spijtig genoeg heb ik nog niet mijn ware soortje gevonden......i have faith anyway...genoeg strainen om door te zoeken

 

ik wens je veel sterkte man

 

 

Grtz

 

 

Le Faraon

Edited by Faraon08

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo maak je het zelf

 

of simpel

 

 

hopelijk heb je er wat aan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga vanmiddag naar een coffeeshop in Enschede om wat wiet te halen om vanavond thee van te zetten. Zo kan het niet langer. Maar welke soort kan ik het beste nemen en waar op te letten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obiwan,

Zou je je kunnen voorstellen in het Wie is Wie en Wie is Hoe Topic?

Alvast bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een afgebloeide indica.

 

K2 is bij mij wel een bankwietje. Verder de Haze en dan flink doorgerookt en vlug naar bed gaan anders val je in de bank van je stokje.

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

for sleep problem, herijuana is the best fuck the rest...maar spijtig genoeg is dat nergens te vinden in de coffeshops.

 

Als je een spacecake kunt vinden, dan ben je 8 uren knock out

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is meestal te vinden in den coffeshop...ww is geen slechte optie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gelukkig. Werd me er nl. aangeraden en heb ik dus meegenomen. Meen dat je 1 gram op liter water 15 minuten moet koken. En wat boter of melk erbij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bhang Lassie ( op eigenwijzewijze )

 

1 liter water

250 ml volle melk

1 kaneelstokje

1 zakje thee naar keuze

2 cardamompitten, die je een klap op de kop hebt gegeven, zodat ze iets openen.

2 plakjes gember ter grootte van een euromunt

6 zwarte peper korrels, die je ook een klap op de kop hebt gegeven

1 gram goeie wiet

 

Laat alles behalve de thee een klein uurtje trekken op een laag pitje. Als het goed is heb je dan nog ongeveer een liter vocht over. Passeer door een zeefje en doe terug in het pannetje. Laat de thee naar smaak even meetrekken en voeg evt suiker toe. Simpel.

 

Laatst had ik niet zoveel behofte aan thee, toen heb ik een andere variant gemaakt.

 

1 liter water

250 ml volle melk

1 stuk citroengras van ca. 5 cm. Klap erop met een steelpannetje

2 cardamompitten (idem)

2 plakjes gember ter grootte van een euro

6 zwarte peperkorrels

1 gram goeie wiet

 

Zelfde werkwijze, maar laat de thee nu weg dus. Was lekker!

Share this post


Link to post
Share on other sites

en als je nog een sheutje canela bij doe dan heb je CHAILATTE CANNA

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je de olie iets langer laat trekken heb je meer het body gevoel ipv de headhigh , werkt heel goed als hulpmiddel om te kunnen slapen .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Langer dan een uur? Ik drink niet de hele liter op, maar een theekopje vol. Rest kan toch in de koelkast voor morgen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slapeloosheid is echt killing, je herteld niet iedergeval te weinig! Geen wonder na al die tegenslagen dat je van de kaart bent; een slechte verhouding met je huisarts, als daar sprake van is, helpt dan zeker niet.

Zoek ook mensen die je steunen, en heb compassie met jezelf; als t mij allemaal teveel wordt, zet ik bijwijze van spreken een helm op, en laat de boel de boel!

Slapen brengt genezing!

Succes kerel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vannacht eindelijk weer beetje geslapen. Nog niet zoals met de wietolie van the healthcure (toch maar weer besteld. Werkt erg goed en heb er maar ietsjes van nodig), maar heb gisteravond ook maar een kleine kop thee genomen zekerheidshalve. Vanavond een grotere kop. Maar voel me al stukken beter dan de afgelopen 2 a 3 weken. Man; ik kon niets meer,had het gevoel van mijn stokje te gaan en super onrustig en 's nachts lig ik dan ook constant te woelen en te draaien. Je gaat er dan wel even uit. Drinkt een beker melk, maar helpt allemaal niets.

Gelukkig zorgt de wietthee ook vandaag al voor veel meer rust. En nu komt er wel meer uit mijn handen, en ben ik niet gejaagd en onrustig.

 

Zag hierboven van de moderator dacht ik het verzoek me hier op het forum nog voor te stellen. Zal ik binnenkort doen, maar wordt je niet echt vrolijk. Sta nu ook onder behandeling van een hapto-therapeut die me wel begrijpt en het knap vind dat ik ondanks alles nog zover overeind ben gebleven. Van de huisarts werd ik na het overlijden van mijn ouders naar een psychiater gestuurd die me depressief vond (mag het na alles wat is gebeurd) en eiste stopzetting van de wiet en wilde dat ik anti-depessiva ging gebruiken. Toen ik zei dat hij die troep zelf maar moest slikken was het meteen einde verhaal. Na alles wat er gebeurd is ben ik nog steeds aan het vechten tegen de reguliere zorg.

Edited by obiwan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...