Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sensi life

buitenspelen met sensi

Recommended Posts

hoi hoi collega's,

 

vele hier zijn al begonnen, ik gooi er ook maar 1ntje open.

 

dit jaar gaan we eens deftig buiten spelen !

 

het zonnetje is gratis, het zoou te zot zijn als je daar geen gebruik van maakt !

 

sensi heeft enkele mooie spots gevonden die ik graag met jullie deel....... wat vinden jullie er van..?

 

ik heb nu iets van een 5 spots.

 

enkele staan in vrij nat gebied, maar de planning is: de planten worden geplant in van die grote steenafvalzakken, gevuld met rijke aarde ( 50% coco's, 25% potgrond, 25% grond van daar, 4-5 kopjes kippen/koeien/wormen-mest, diemoeten we nog halen.

 

dus de planning is deze zakken vanonder gaten in maken, en dan half in te graven zodat de helft onder de grond zit en de helft erboven steekt.

 

moest het daar toch te nat gaan worden dan is nog altijd de bovenkant v/d zak vrij droog.

moest het te droog worden dan kunnne de wortels door de zak groeien de volle aarde in.

 

het goede is dat we dan ook niet heeel veel moeten sjouwen, die lege zakken weegt niets, paar zakken potgrond, zakje mest en we zijn er al :D

 

want geloof me, het is een einde van de bewoonde wereld :)

 

hierbij wat foto's:

 

gallery_16219_15373_4734236.jpg

gallery_16219_15373_812387.jpg

water is er overal genoeg! we hebben wat hoger gelegen stukken gezocht die natuurlijk water vrij zijn.

gallery_16219_15373_1917922.jpg

gallery_16219_15373_2675487.jpg

spot 1

gallery_16219_15373_629975.jpg

spot 2

gallery_16219_15373_1367390.jpg

spot 2 zoals je ziet is deze spot voledig omring door kleine groene bomen, perfect dacht ik :D

gallery_16219_15373_4315234.jpg

spot 3

gallery_16219_15373_3361021.jpg

de omgeving :)

gallery_16219_15373_2890232.jpg

gallery_16219_15373_1216458.jpg

gallery_16219_15373_4579078.jpg

gallery_16219_15373_3343886.jpg

 

 

 

dit is op een andere lokatie:

 

gallery_16219_15373_1979884.jpg

gallery_16219_15373_4124506.jpg

gallery_16219_15373_1878844.jpg

dit word spot 4

gallery_16219_15373_2524350.jpg

spot 5

 

gallery_16219_15373_1403831.jpg

spot 6

 

 

 

zo dat was het voorlopig :P

 

ben benieuwd wat jullie ervan vinden, ik dacht topspots :P zeker die in het heide-land

 

grts :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie plekken hoor ... tentje erbij en je kan er bij kamperen :D aan zon zal het zeker geen gebrek hebben

 

succes ermee ! groeten pacman

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha over dat tentje hebben wij ook al aan het lachen geweest :P

 

ik zou het nog wel doen hoor.... iedereen:ik ben 4 maanden weg in de zomer, tentje zetten(ik heb al een geluk genoeg naar survivalman gekeken) en met dikke portefuille terugkomen :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo Sensi!

 

Genoeg spots, genoeg licht, vrij afgelegen zo te zien.. water in de buurt, wat wil je nog meer? :D

Ja je planten zien bloeien tijdens een mooie zomer ofc! Over planten gesproken, hoeveel dames en wat voor soorten ben je van plan te gaan zetten?

 

Ben zelf ook begonnen als Guerilla farmer en zal dit rest van mn leven ook blijven doen, heerlijk gevoel om buiten in t zonnetje je plantjes te verzorgen! :) Ik ga binnenkort ook eens voorbereidingen treffen en zal hier ook zeker een verslag van bijhouden, dit jaar wordt het bijna full-autoflower..

 

Iig, succes pik, ik ga je project volgen :P

 

Cheers MJ :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

als er zoveel heide is , en niet teveel donkere hoekjes hoop ik dat je ver van alle aanvoerroutes bent , want als ik met mijn vrouw daar langs zou komen in een hitsige bui zou ik precies bij die bomen wat privacy zoeken :D

voor de rest mooie omgevening..

 

op hoop van zegen maestro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teek-heaven. Doe je wel een surfpak aan 's zomers ? :D

Plek zat in ieder geval.

Share this post


Link to post
Share on other sites

God heren Jezus, we hebben er weer één! Sensi ik dacht dat jij wel beter wist!

 

Ik kan nu een plattegrond in elkaar zetten van jouw "onbewoonde wereld"!!!

 

Jij staat op nr. 1 met een grote voorsprong van het aantal foto's, en dan zijn is er ook nog het meeste te zien op jouw foto's!

Water, vegetatie met uitgestrekte achtergrond.

 

Die spots met het hoge gras zal er om gaan spannen, daar maak je wel sporen als je er doorheen loopt. Maar ook zal er zeker groot wild lopen, wat voor problemen kan zorgen.

 

Ik zou het zeker kunnen herkennen aan de hand van zulke grof gedetailleerde foto's.

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeer mooie spots, beetje vergelijkbaar met onze 2e post die we afgelopen vrijdag hebben gevonden. Daar hebben we alleen nog geen foto's van.

Wat canabusiness zegt zit wel een kern van waarheid in, ik zou ook niet zulke foto's hier op het forum plaatsen. Maar aan de andere kant is het zo'n uitgestrekt gebied.. de kans dat iemand dit herkent of vind acht ik toch zeer klein.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ mis mary jane: zo dacht ik ook :) ik ga een beetje van alles uitzetten :) stekken, zaad en auto's

 

de juiste selectie word hier nog meegedeeld :P

 

@ meneerjansens: geloof mij, dit is echt wel een eindje van de paden! ik denk niet dat jij daar verkoeling met het vrouwtje gaat zoeken :) haha

 

tenzij jij 5000 teken wil en eerst een half uurtje door moerasgebied wil gaan met laarzen :D

 

ik betwijfel het!

 

@ soca : ik heb een voledig imkerpak besteld, dit is idd teek-heaven! :P maar daar zullen de andere juist wegblijven :)

 

@ cannabusines: haha ik begrijp wat je bedoelt, niemand van het forum waar ik woon, zeer bewust ook!

ik woon hier al 25 jaar en heb dit zelf nog maar juist ontdekt terwijl dit eigenlijk toch niet zo heel ver was, het is er rete-groot! en er zijn ook geen paden! dit is gewoon uitgestrekt natuurgebied zeg maar........ waar je eigenlijk niet mag of wilt komen :)

 

wild zit er inderdaad wel heel veel, dus daar ga ik wat meer aandacht aan moeten geven.

 

de route om daar te geraken is al helemaal uitgestippeld, en vanaf wanneer ik aan het hoge gras kom, zijn we al een half u de wildernis in dus dat is geen probleem :P

 

ik weet geen 100% maar 1000% dat dit door niemand herkent zal worden! zelf niet door de mensen die er toch in de buurt zouden wonen!

 

ik daag iedereen hier uit om dit te vinden :D

 

maar......... toch bedankt voor je spitse oog :)

 

grts

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zeer mooie spots, beetje vergelijkbaar met onze 2e post die we afgelopen vrijdag hebben gevonden. Daar hebben we alleen nog geen foto's van.

Wat canabusiness zegt zit wel een kern van waarheid in, ik zou ook niet zulke foto's hier op het forum plaatsen. Maar aan de andere kant is het zo'n uitgestrekt gebied.. de kans dat iemand dit herkent of vind acht ik toch zeer klein.

 

nice eh :D :D

 

tuurlijk heeft canna wel gelijk, ik zou dit ook tegen iedereen zeggen hoor!!!

maar ik weet heel goed waar ik mee bezig ben :) anders zou ik diot natuurlijk niet doen, mijn verstand zit wel degelijk boven men gat!

 

moest ik deze foto's aan mijn kennissen laten zien, die hier opgegroeid zijn, herkennen ze dit nog niet !

 

ik zou zeggen iedereen die denk hier wat mee te kunnen, ga aan de slag :P we zullen zien.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel veel guerilla plezier dit jaar Sensi.

 

Mooie plekken. :D

 

Op een topzomer en vooral nazomer hier.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn dit niet erg herkenbare fotos voor andere ?? mocht het niet zo zijn heb je een super spot !!

 

SUCCES ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie spots die je daar hebt sensi, nu nog mooie zomer en dat word fun :D ik zou toch is overwegen om daar met tentje te verblijven :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ blowsterke: thx :) daar hopen we op eh, vooral die goeie nazomer :D

 

@ guerilla: komt helemaal goed, jij mag ze gaan zoeken :)

 

@ gysmo: thx :P jaah, dat tentje eh :P zou nog wat zijn :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zeg altijd, als jij er kan lopen kan iemand anders dat ook. Het is enkel te hopen dat niemand het ook doet.

 

Geen enkel gebied is ontoegankelijk als je de juiste middelen hebt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo is dat canna, dat is het risico van guerilla eh...........

 

maar denk dat het wel goed zit, heb er een goed gevoel bij!

 

ik zou je graag zooo veel over dat gebied vertellen en dan zou je zeggen aaaahzooooo......... dan begrijp ik het.

 

maar dat ga/kan ik niet doen rolleyes.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

is gewoon niet slim om zulke foto's te plaatsen met uitgestrekte achtergronden. Op het forum is het een en ander duidelijk, nog de info dat je geeft dat het en uitgestrekt gebied is waar niemand komt dan weet ik al waar ik moet zoeken terwijl ik niet weet waar het is.

 

Die foto met de kleine struikjes en dan opeens een boompje en weer kleine struikjes, dat zijn punten waar ze op letten. Dat zul je hoogst waarschijnlijk geen 2 keer tegenkomen zulke vegetatie in die volgorde. En met google maps kun je echt wel een beetje uitvogelen waar het zou kunnen zijn.

 

dan heb je er 6 spots dus zoek en gij zult vinden.

 

Er zijn mensen die zo aan hun zakje wiet komen.

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dus jij kan zeggen als je in de wildernis bent, kijk dat bosje! dat is wat sensi gepost had. denk ik toch niet, of je moest een wel heel speciale gave hebben :P en met google eart of maps al helemaal niet :)

ik ben ook altijd voorzichtig geweest in de dingen die ik hier openlijk vertel, waar ik woon bv? weet jij het :)

 

niemand weet van waar ik ben( toch niet excact) wat verkeerde informatie kan geen kwaad :D , dus weet jij waar je moet gaan zoeken?

 

ik vind het een beetje te para!, en para is goed, normaal ben ik ook heeel voorzichtig, maar deze haalt niemand van dit forum eruit!

 

ik zal het zo formuleren: als er 1% in mijn koppie zou twijfelen dat dit risico inhoud zou ik ze er niet opzetten, maar ik weet zeker dat het dit niet is :D

 

maar het is goed dat je dit zegt, uiteindelijk zeg je dit om mij te helpen en dat aprecier ik :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

k daag iedereen hier uit om dit te vinden :P

 

:D ZIE IK HIER EEN SPEURTOCHJE AAN KOMEN !!!!!!

 

 

 

GA JE GOED VOLGEN .............EN TEGEN HET EINDE IS HET NATUURLIJK EEN WEEKEND WAARD OM WILD TE GAAN KAMPEREN :) :P :P :) :) :D :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

alle eer aan jou wally :D

 

kijk lekker mee!

 

een weekend? maak er maar een week van :P

 

we gaan wild doen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee sensi veel suc6 met je guerilla pak je schop en gaten graven dan maar!

 

lijkt me wel een leuke spot zelf zou ik niet kiezen voor zon open spot maar ze krijgen wel lekker veel zon en als je het niet probeert weetje het nooit!

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx bro :D

 

het is het proberen waart e, en natuurlijk tussen alle kleine bomen daar, niet in de open vlakte :D

goed verdelen is de boodschap :P

 

putten graven gaan we niet echt doen

op de moment zelf de zakken ingraven nog ff tijd dus :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jazeker als je het gebied herkent kun je zeker via google earth de bosjes in die volgorde van bovenaf herkennen met een beetje inzicht. Als je kaart kunt lezen begrijp je wat ik bedoel. Het spoorzoekers oog zal het wel degelijk zien. De vegetatie kunnen herkennen en weten waar ie moet zoeken.

 

Ik wens je alle succes. En als ik de tijd had dan zou ik je spot proberen te zoeken en had ik er een vlaggetje naast gestoken met de tekst "ain't that a bitch" :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha dat zou ik zalig vinden cannabusines :D

 

dan krijg je er nog een beloning bovenop :D

 

ik geloof het niet :P :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...