Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
ejb

ervaring met

Recommended Posts

oja ik ben voornamelijk geinteresseerd in buitenverslagen, maar ook de werking ervan, medicinaal? slaapmutsje?

 

etc.

 

thanks.

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoii

 

sweet seeds sad s1 heb ik gehad bio indoor sad s1 auto hebben ze ook

het is een ongelofelijk lekker soortje maar een 4week voorgroei is niet bescheiden ze groeien niet hard door (had ze getopt)

ik zou wel deze soort gaan afbloeien kom je wel op 11 12 weken want dan heb je echt een soortje waarvan je letterlijk niet mee over straat kan lopen zo sterk ruikt het (in jas en zakje) :verrygood ik had ze naar 4 weken en 10 weken bloei omgehakt reden onbelangerijk .... maar god wat lekker

 

zodd heeft ook een outdoor verslag daarvan gemaakt maar hij rekent bloei weken vanaf zichtbare bloei en bloeit ze mooi af (opengrow geloof ik)

hij heeft er bho van gemaakt maar je zal ff moeten wachten tot hij terug is daar kan hij je meer over vertellen, ook over effect voor medici gebruik ..... hij was wel zeer tevreden over heeft hij me laten weten B)

 

eigen ervaring ... ja ga het zeker weten weer een keer growen en het roken doet me denken aan sugerpunch daar blijf je ook van draaien :verrygood

Edited by pacman83

Share this post


Link to post
Share on other sites

uiteindelijk keuze gemaakt voor de hindu kush auto van femaleseeds, ik heb goed eervaringen met femaleseeds zoals jullie weten hahaha, de kush zal een mooi soortje voor mij zijn aangezien ik ook veel afghaan hash rook.

ik ben benieuwd, de prijs is goed, 4 voor 16 euri.

 

mooie aanvulling op de cbd crew die ik nog heb liggen en mijn verzameling hashsoortjes. Ik wilde ook nog superskunk auto kweken van sensi seeds, misschien valt er wat te ruilen?

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

hindu kush auto is ontkiemt en zitten nu in potjes met stekaarde, binnenkort verwacht ik een mini plantje en gaan ze ze all mix in!

 

2 voor mezelf en twee voor een vriend van me, een double fun ontkiemt voor een collega van mijn vriendin.

 

dus.

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...