Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
gupsel

foxtails

Recommended Posts

foxtails.. en 2e bloei.. heb er veel over gehoord maar weinig over gevonden .. wie kan me dit eens uitleggen met evt foto;s?

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_30483_12178_1359582.jpg

 

.... ergens heeft sannie er ook wat over geschreven, geloof in zijn suger punch topic .... weet niet zeker maar kwam wel van sannie iets over budopbouw en gezond teken van plant ?

 

het rookt verder lekker niet anders dan anders :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is wel een verschil foxtails en 2e bloei, 2e bloei betekent idd dat de plant zich zo goed voelt aan het einde van haar cyclus dat er nog een bloei overheen gooit, nieuwe witte haren en bloem op bloem, foxtails kunnen verschillende oorzaken hebben, Elmanito laat idd een heel duidelijk voorbeeld zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het op Blueberry wel eens gezien, vindt het eind product alleen niet mooier.

Krijg je toch weer een vorm van fluffytop :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites
vindt het eind product alleen niet mooier.

 

Kweek jij voor de mooi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_6979_14882_2957.jpg

 

Deze Sugar Punch heeft ze ook, maar is alles behalve fluffie :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

cheeseberryhaze x rooie lieb heb ik het ook in vossestaart .

er zijn bepaalde iemanden die beweren dat ze dan zijn gaan vervetten en dat dat NIET goed is .

en weer anderen zeggen ''joh wat ben je goed bezig joh .

 

gallery_7335_4882_661143.jpg

 

dus ik ben hier ook wel benieuwd naar .

dit ga ik volgen rete :vape:

 

hg

m

Share this post


Link to post
Share on other sites

jongens bedankt voor de reacties .. had namelijk het vermoeden dat hier ook foxtails aan het groeien zijn..

 

gallery_33903_14739_1128434.jpg

 

gallery_33903_14739_2497582.jpg

 

gallery_33903_14739_962135.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hou het ff in de gaten pac... hij kan echt nog ff staan.. volgende week dinsdag 12 week 12/12 dus we wachten af .. en mijn sog sletje heeft geen pk13/14 mogen genieten en zit al wel 3 week op water

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan mag je wel eens PK mee gaan geven..

 

die uitlopers zijn geen "foxtails" maar het gevolg van teveel vrijkomen van oa N waardoor je in de toppen nieuwe uitgroei krijgt die vaak niet meer dan fluffy shit oplevert en lastiger knippen maakt.

 

Als je plant volop uitlopers krijgt laat in de bloei, nog erg groen is en nog lang niet aan het afbloeien van de 1e internodes aan bloei toegekomen is zit je te hoog in (bepaald deel van) voeding en wordt het lastig.

 

Zelf knip ik de vage uitlopertjes die er na de 1 na laatste bloeiweek nog bij komen af want die bloeien nooit goed meer af maar vreten wel lekker mee en maken dat afbloeien ook nog eens langer duurt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

ok nee maar dan blijft er toch nix van over lieve schat .

gallery_7335_4882_661143.jpg

 

hg

,m

Share this post


Link to post
Share on other sites

nix is nu eenmaal nix :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goh, jouw soortje is gewend om het wel te doen mac dus vergelijking gaat beetje mank lkr dng :vape:

 

Bij me s5 ben ik ook zwaar teleurgesteld als er geen foxtails komen maar bij de bijv. Herijuana in week 8 is het meteen: knip

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus ik kan hem beter omhalen?? Want als ik nu pk mee ga geven moet ik ng 3 weken wachten voor het omhalen en zit al bijna op 12 week..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...