Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Green Lee

1x Bubble Gummer 1x Amnesia Haze 1x Cheese 2x O.G Kush x PP

Recommended Posts

ik heb 6 zaadjes maar ga 2 keer oogsten dit jaar :wub:

ik begin met me

 

Bubble Gummer

gallery_34809_15248_44388.jpg

 

Amnesia Haze

gallery_34809_15248_25102.jpg

 

Cheese

gallery_34809_15248_11325.jpg

 

volgende week ga ik ze ontkiemen

ik heb er alweer zoveel zin in dat ik alvast deze topic heb aangemaakt :wave:

 

ik ga ze laten groeien op coco

en heb alle soorten voeding van Canna

 

Op een goed jaar dan maar weer ;) :wacko:

 

gallery_34809_15248_227934.jpg

Edited by djbroertje
topictitel aangepast verzoek topicstarter

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie soorten, maar niet voor buiten. ga je verduisteren? ga je ze in de vensterbank zetten?

veel succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

waar ik ze vandaan heb stond erbij dat ze ook voor buiten goed zijn

dus dat zal wel lukken dan en heb eerder planten gehad die wat langere bloei tijd nodig hadden maar dat ging altijd goed

en jah ik ga ze verduisteren de 1e oogste wel 2e oogst laat ik moeder natuur der werk doen

 

elke plant kan je buiten kweken ;)

als je ze maar geeft wat ze willen :wacko:

 

en jah idd ik begin op de vensterbank

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn vriend had 2 jaar geleden Amn H buiten, en dat was een superopbrengst en zeer compacte en welruikende toppen...

 

Dus ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mijn vriend had 2 jaar geleden Amn H buiten, en dat was een superopbrengst en zeer compacte en welruikende toppen...

 

Dus ;)

 

oke dat is mooi :wacko:

had ie zelfde smaak als een binnen kweek amnesia ??

het is maar net hoe goed je ze verzorgt en geef wat ze willen dan komt het altijd goed

 

wat voor lampen ga je gebruiken

 

lampen ??

 

buiten keek he daar heb je de zon voor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Green Lee je begrijpt het niet he? Dit zijn binnensoorten. De meeste feminized soorten die er te krijgen zijn, zijn niet geschikt voor buiten.

Als je dan toch feminized wilt neem dan bijvoorbeeld Heribei van Sannie, goeie revieuws met mooie toppen.

 

En nu al beginnen ;) Zonder lampen???? :wacko:

 

Je kunt weer nieuwe kopen straks! Koop dan wel echte buitensoortjes en niet die je nu hebt.

 

De sneeuw ligt nog op de straat, dus beetje dom dat je nu al begint. Of woon je stiekem op Cuba?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik snap er genoeg van hoor

vorig jaar was ik 2 weken later dan nu en dat maakte toen ook niks uit ik ken meerdere mensen die al eind januari beginnen

en dat gaat altijd goed ;)

ze staan hier op de vensterbank en daar blijven ze voorlopig nog wel tot eind april ofzo

binnen in huis heb ik ook altijd licht ^^

 

bedankt voor de zorgen :wacko::P

maar komt goed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben het wel met je eens dat elke binnenplant buiten kan.. Je moet gewoon een goede zomer hebben, en anders pech.. Maar ben het niet met je eens dat je nu al buiten begint.. Het is nog veels te vroeg daarvoor.. Al zeg je wel dat je de plant eerst binnen houd.. Maar of dat nou z'n slim plan is ??

 

Maar goed hou ons op de hoogte en blijf foto's plaatsen.. Je ben in elk geval wel de eerste..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ben het wel met je eens dat elke binnenplant buiten kan.. Je moet gewoon een goede zomer hebben

 

Dat ben ik met je eens.. Op de juiste lengtegraad.

 

Niet die van ons in NL

Share this post


Link to post
Share on other sites

we zullen wel zien oke

ik zal jullie het tegendeel bewijzen ;)

 

Gemiddeld zal de gefeminiseerde Cheese zon 60 gram per plant gedroogde cannabis opleveren. Wat onder een lamp van 600W inhoud dat je een opbrengst hebt van 600-650 gram per vierkante meter. Outdoor zal ze met voldoende zonlicht meer dan 250 gram per plant kunnen opleveren. De Cheese kan goed met vocht omgaan en zal daarom ook voor noord europese klimaten een zeer geschikte plant zijn voor de outdoor kweek.

 

 

en de amnesia is a eerder in de topic bevestigd dat dat kan

 

ik heb goeie hoop :wacko::wub:

 

Het is mogelijk om de Amnezia Haze outdoors te kweken. Hiervoor heeft ze wel een warm klimaat zoals in Australie, Noord-Africa en Californie nodig. Buiten kan de plant in de volle zon enorm groot worden, tot wel 2,50 meter, iets wat de opbrengst natuurlijk ten goede komt. Wel is extra zorg nodig bij het outdoor kweken omdat de Amnezia Haze een erg gevoelige plant is. Let daarom goed op dat de oogst niet beschadigd raakt door slechte weer omstandigheden, Muggen of irrigatie. Dit laat de echte cannabis liefhebber natuurlijk niet afschrikken, zeker niet als er outdoors een opbrengst van meer dan 200 gram per plant makkelijk haalbaar is.

 

 

 

niet de makkelijkste dus mar is het proberen waard vind ik

als het lukt heb je de lekkerste wiet die er is :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het is mogelijk om de Amnezia Haze outdoors te kweken. Hiervoor heeft ze wel een warm klimaat zoals in Australie, Noord-Africa en Californie nodig. Buiten kan de plant in de volle zon enorm groot worden, tot wel 2,50 meter, iets wat de opbrengst natuurlijk ten goede komt. Wel is extra zorg nodig bij het outdoor kweken omdat de Amnezia Haze een erg gevoelige plant is. Let daarom goed op dat de oogst niet beschadigd raakt door slechte weer omstandigheden, Muggen of irrigatie. Dit laat de echte cannabis liefhebber natuurlijk niet afschrikken, zeker niet als er outdoors een opbrengst van meer dan 200 gram per plant makkelijk haalbaar is.

 

 

 

niet de makkelijkste dus mar is het proberen waard vind ik

als het lukt heb je de lekkerste wiet die er is ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee leuke soorten heb je daar :wave:

Deze soorten zie je voornamelijk veel terug in de indoor teelt logisch dat de meningen dan verdeeld zijn of 't wel verstandig is om buiten te doen ;).

Ik zeg; gewoon doen! je weet immers maar nooit. Al leek het mij zelf verstandiger iets later te beginnen, eind maart/begin april zo :wub:

Lijkt me een leuk topic om te volgen.

Ik zou er wel voor zorgen dat je altijd nog wat outdoor strains op guarilla heb staan, je weet maar nooit mocht het mislukken :wacko:.

Dan heb je toch nog een rokertje.

 

Greetz w33d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey, lijkt me lijk om een keer te kijken om toch zo vroeg te beginnen met buitenkweek!

 

Heb zelf Auto.Ak47xMazar, Royal Dane en Henkes Lolland.

Maar ik denk dat ik nog beter niet kan beginnen ;)

 

dus ik ben benieuwd wat deze vrouwtjes bij jouw zulle doen!

Gr en ik blijf terugkomen

 

Koekjaah

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik neem tog aan dat je ze binnen gaat voorgroeien onder een lamp hoe ga je dit anders doen want nu komen we nog licht uuren tekort en zal u plant zo in de bloei gaan?

 

groete

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daglicht is nog maar 11 uren en zwak. Een aantal weken onder lamp lijkt me beter.

Ze gaan ook flink strekken op de vensterbank. Minder geschikte soortjes meer kans

op rot aanwezig. Maar ok, proberen kan altijd . Ben je een van de eerste outdoor

starters vermoed ik. ;)

 

succes

 

 

gr, Zappie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het vaak zat geprobeerd met hennepzaden om te kijken wat het zou doen.

 

Ik kan uit eravaring mededelen dat dit nergens op uitdraaid, je krijgt een gestrekt stengeltje en de blaadjes blijven klein, tot ie op een gegeven moment zo strekt dat ie knakt en dood gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo hier weer ff een paar fotos van me zaadjes

Ze gaan niet erg sne maar ze gaan eke dag toch iets vooruit

 

Bubblegummer:

 

gallery_34809_15248_615336.jpg

 

Cheese:

 

gallery_34809_15248_330086.jpg

 

Amnesia:

 

gallery_34809_15248_976250.jpg

 

Alle 3:

 

gallery_34809_15248_688463.jpg

 

 

vogende fotos zitten ze denk ik wel in een potje B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoezo zouden deze soorten niet geschikt zijn voor buiten?

Ze worden de eerste ronde verduisterd toch?

Lijkt mij dat deze soortjes prima afgaan bloeien onder 1300 watt zon licht in hartje zomer!

 

Beetje vroege start dat miss wel.. Maar niks wat je met wat dieper ingraven bij het verpotten niet kan verhelpen.

 

 

Suc6!

Share this post


Link to post
Share on other sites

jah idd ze worden als eerste verduisterd begin daar ergens in mei mee

dus die pakken idd de beste tijd in de bloei

 

maar niet iedereen heeft goeie hoop voor me B)

wel leuk want daarom ga ik nog veel beter me best doen ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je ze maar lekker lang laat voorgroeien en op tijd gaat voorduisteren gaat het helemaal goed komen hier.

 

Bij mij zijn er ook al een paar geplopt.

 

Zodra het worteltje zichtbaar is tussen de watjes, meteen de grond indoen, dan heb je binnen 24 uur een mooi klein babske.

 

Succes dit Outdoorseizoen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...