Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
SpaCe SjImP

soortjes van Sannie te koop op growerschoice?

Recommended Posts

Hallo daar,

 

 

Ik was even aan het surfen en kwam zo op growerschoice.nl. Hier verkopen ze ook wiet soortjes waaronder bijvoorbeeld Mad Shack regulier!! nou zijn deze bij sannie alleen als freebees en fem te verkrijgen.

 

Hebben ze gwn de naam gejat of is dit echt de Mad Shack van Sannie?

 

Wie o wie kan mij hier wat meer over vertellen>?

 

ps ze verkopen ook: Heribei regular, Kronocaine regular en Killing fields regular

 

 

 

Greets,

 

Sjimp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee,

 

Ik heb daar 3 dagen geleden royal danes besteld maar nog steeds niks ontvangen..

Begin het wel verdacht te vinden...

Wie heeft er goede ervaringen met growerschoice?

 

gr w33d

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er loopt hier een topic over growerschoice, KLIK

 

Ik vind het ook vreemd.

Het zijn volgens mij geen orginele zaden van breeders, maar zelf gemaakte zaden van iemand van growerschoice.

 

GR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij de soortjes van Sannie, staat beschreven tussen haakjes welke soortjes de vader en moeder zijn geweest.

 

GS dacht waarschijnlijk slim te zijn door deze soortjes naast elkaar te zetten en het nageslacht dezelfde naam te geven, ben er niet bang voor dat Sannie en de breeders er omheen goed kijken naar wat ze willen hebben om de zaden te maken. Ik ben wel zeker dat het bij GS niet het geval is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

doen hun niet zelf hunzaden kweken van bekende soorten, killing fields was ook gewoon regulier te krijgen wie houd je tegen om er een zaadkweek mee te doen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er loopt hier een topic over growerschoice, KLIK

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...