Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Wesuteru

Leuke games voor als je stoned bent

Recommended Posts

Hey!

 

De titel zegt eigenlijk alles al..

 

Ik zoek spellen die traag speelbaar zijn (als in, dat je je niet hoeft te haasten of druk op je ligt, dus niet zoals shooters) voor als ik stoned ben en wilt gamen met een lekker rustig liedje op de achtergrond.

 

Ik heb wel een leuk spel gevonden voor op de XBOX 360, die echt geweldig is voor als je stoned bent, namelijk The Dishwasher (evt. Vampire Smile, aka. deel 2) .. Het spel is 2d, en heeft echt een overvloed aan bloed en flashy plaatjes, die echt gewoon tof zijn om doorheen te gaan voor als je je lekker voelt.

 

Maar.. Ik ken echt totaal geen rustige spellen waar je niet gek van word..

Niet van die spellen zoals Farming Simulator, of course.. No offense naar de Farming Simulator fans (als die bestaan)

 

Kennen jullie nog een paar leuke spellen die leuk zijn om te spelen? Met trippy plaatjes, trippy muziek, of echt heel mellow spelen..?

Edited by Wesuteru

Share this post


Link to post
Share on other sites

puzzle quest is echt heel cool. Op de pc.

 

World of Warcraft was altijd wel goed. Iets van die mooie werelden waar je dan helemaal in kan verdwijnen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik.speelde altijd fable

Skyrim

 

Klik spelletje total war

En Simulator spelletjes maar díe zijn vaak saai.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor de shitbox 360.. Dan moet je lord of de rings battle for midle earth is proberen.. Is al een ouder spel.. Maar zeer relax om te spelen.. Gewoon tegen de computer en dan omstedebeurt.. Beetje huisjes en legers bouwen waarmee je dan de tegenstander weer aan gaat vallen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mario is altijd wel leuk op de wii.

Mario kart ook wel.

 

Call of duty op de ps3 zo nu en dan, hangt van mijn focus af.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier ook call of duty, maar na wat blowen word het meestal nazi zombies :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb altijd Counterstrike source en World of Warcraft gespeeld.

Op CS lekker warren, en dan tegen de avond overschakelen op WoW, heerlijk.

Ben nu toch al een jaartje gestopt met CS en Wow speel ik ook niet meer zo veel maar kan het toch nooit laten om subscription te kopen :)

 

grtzzz

 

Sherry :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gran turismo 5 FTW :)

Ik raak er niet op uitgekeken, zit al tijden in de ps3 :tu

 

Groeten Kaydee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plants VS zombies

 

das echt perfect, lekker traag en relaxed muziekje. jammer alleen als je bij level weet ik het bent dat je dan moet lappen, a 30 euro om verder te gaan. maar blijft een lachen spel.

 

 

 

"the zombies are coming, whuuaaa" :tu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

call of duty, zonder meer!!

En heb overlaatst far cry 3 uitgespeeld, vond ik ook wel vet spel, vooral dan de single player!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Phoe Call of duty 4 MW,normaal op veteran gespeeld maar als ik stoned ben word recruit al lastig XD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mensen die hier Warthunder spelen? tegen vreemden vliegen in oude oorlogs toestellen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hou met mijn vrienden op donderdag 'gameavond' ik kan het eigelijk beter 'smoke avond' noemen maargoed, wat wij dan uren spelen is worms armageddon, het spel is downloadbaar op de xbox voor een paar xbox live points. Als ik alleen ben speel ik halo 4 online. Maar dat is een shooter, fable is idd heel relax als je stoned bent. Heb 1 en 2 uitgespeeld. Beetje onschuldige mensen vermoorden enzo, altijd leuk.IIk heb nu hitman absolution gekocht, super dik spel! Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fifa, zonder twijfel. Ben geen voetbalfan maar dat is toch wel het perfecte spelletje om stoned te spelen. Ik bak er ook niks van als ik nuchter ben, vreemd genoeg. Als dat je ding niet is dan zou ik zeggen Assassin's Creed. Beetje klimmen en klauteren terwijl je her en der wat mensen in hun nek steekt. Good times.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hill climb racing op de ipad.

Is moeilijk genoeg als ik in de zombiemodus ben. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gta san andreas en straks 5 mog even geduld mannen :lol:: :wub::

Share this post


Link to post
Share on other sites

Games i play when high

Black ops 2 zombie

Need for speed the run

counter strike

farcry 1 lekker chill door de jungle knallen en je rot schrikken van beestjes

De complete fear serie deel 1 en 2 echte aanrader om je haren in je neck overeind te halen ,spel werkt echt lekker op je brain

donkere kamer 5.1 suround of meer en je gaat je rot schrikken als een gek niet aanbevolen voor mensen met hart problemen :lol:

Dirt 3 lekker driften als we wat te veel gesmoked hebben :wub:

 

Voordat ik mijn stuurwiel heb verkocht g27 logitech was het gtr2 nordsleiffe racing

 

Ben nogal actief als ik gesmoked heb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

Battlefield 3 is zalig als je stoned bent de keuzes die je krijgt in dat spel van in de bosjes liggen snipen tot met een straaljager de meest acrobatische stunten uithalen! Toppertje!

En GTA 4 doelloos in een grote stad het zwijn uithangen... Zalig toch...

Groetjes!

Edited by L1ss3rd

Share this post


Link to post
Share on other sites
diablo 3 all the way !! :verrygood

 

+1

op de xbox is het goed te doen en de uren vliegen voorbij zonder gamepad slopen zoals bij COD :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...