Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

groninger

nou alle freebees op :) ?

Recommended Posts

hihi vond het zo leuk om dan een ander soort er bij te krijgen maar nu zijn ook al de reguliere freebees op ?

 

enig zicht op leuke nieuwe probeersels sannie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Ziet er inderdaad schamel uit bij Sannie. Tís toch wel een teken dat de zaken goed gaan met deze genetica.

Extrema & Sugerpunch ook alweer out of stock. Ik hoop dat over een paar maandjes deze weer aanwezig zijn.

Succes verder.........................

 

mzzl,wsteb

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee niks aan de hand had nog niet besteld zou net doen maar dacht kom vraag eens even :tu (kinkt weer zo hebberig eigenlijk ;) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb net me bestelling ontvangen van sannie maar er zaten geen freebees bij :tu

Het is regulier zaad dus weet niet of er bij fem. wel freebees bij zitten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha ja is toch normaal .. jullie kopen bij sannie meer zaad dan brood ;) ocharme die nederlander al zen freebees seeds op ;) :tu

 

dat word weer overuren sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites
hahaha ja is toch normaal .. jullie kopen bij sannie meer zaad dan brood ;) ocharme die nederlander al zen freebees seeds op ;) :tu

 

dat word weer overuren sannie

 

 

Nou, doe niet zo lullig shiningsilverhaze. :P

Het leven is hard in nederland......

 

mzzl,wsteb

Share this post


Link to post
Share on other sites

is niet lullig bedoeld naar sannie toe hoor is meer voor een beetje te kunnen lachen moet af en toe wel eens kunnen ;)

 

:tu

Share this post


Link to post
Share on other sites
;) :vape: :vape: :vape: :nerd ;):lol: :P :nerd :wOOt ........B) :D Lachen is gezond :lol: :) :vape: :vape: :tu :D :vape: :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja goeie zaden worden veel verkocht kan alleen maar goed zijn toch ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opperdepop

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb nood aan een dikke topp

Share this post


Link to post
Share on other sites

K.o Kush bij sannie besteld en ontvangen maar helaas tegenwoordig geen freebees bij sannie. Heel jammer!! Was altijd erg blij met de freebees!

 

grtz leila

Share this post


Link to post
Share on other sites

Freebees horen er nu eenmaal bij...

 

altijd leuk om eens een soortje als verrassing er bij te krijgen.

 

En krijg ik ook meer zin nog eens een bestelling te plaatsen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ get in de ganja.

 

Wat jij zegt over freebees horen der nu eenmaal bij vind ik niet kloppen man.

 

Als het standaard zou zijn zou niemand meer denken oow wat leuk een extraatje.

 

Das mijn mening sommige hier komen echt gretig over.

En dan zeggen dat je meer zin heb om te bestellen als je zeker wee dat der freebees inzitten.

Hou de eer aanjezelf gap.

 

Komt vast wel weer dat der meer freebees meekomen.

 

Vind het zo hebberig klinken maarja wie ben ik......

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb het zo geleerd, dat je de klant z'n verwachting altijd moet overtreffen. dus iemand koopt 5 zaadjes, en krijgt er wat gratis zaadjes bij.. maar als iedereen dit weet verwacht men het, dus zul je iets anders moeten doen wat de verwachting overtreft. maar dat is nu eenmaal moeilijk, what else can you do.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar wat nu als de klant onrealistische en onfatsoenlijke verwachtingen heeft Amnees. ;)

 

Er zijn zat shops die dit als lokkertje gebruiken.

Op zich is het goeie manier van zaken doen.

Sommige sites kun je zelfs kiezen welke zaden je als freebie wilt.

Als je weinig budget hebt is het erg aantrekkelijk.

 

Persoonlijk denk ik dat mensen het best gewoon als eerste kweekie wat leuke strain(s) kunnen kiezen en een zadenkweek doen.

Daar ben ik nu zelf mee bezig en daarna hoe ik alleen nog zaadjes te kopen als ik iets nieuws wil proberen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ amnees.

 

Dan zou het toch ook op deze manier kunnen.

Mensen krijgen nu even geen freebees meer en zitten daar mee en vinden het jammer.

Maar waarneer ze wel weer freebees krijgen zijn ze weer happy.

 

Zelfde concept met loonverhoging of verlaging.

 

Als iemand een loonsverhoging krijgt is die blij en komt die thuis raad is wat ik heb gehad.

De week daarna is die dit alweer vergeten.

 

In tegenstelling tot iemand die eens loonsverlaging krijgt effe snel door de bocht.

Die zal hiermee nog lang in zijn maag zitten.

 

Dus de mensen die nu een tijdje geen freebees hebben gehad zullen het waarschijnlijk veel meer waarderen dan dat ze al hun orders wel freebees hadden gehad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kunt iemand beter een schouderklopje geven dan loonsverhoging, dit snap je of dit snap je niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik heb het zo geleerd, dat je de klant z'n verwachting altijd moet overtreffen. dus iemand koopt 5 zaadjes, en krijgt er wat gratis zaadjes bij.. maar als iedereen dit weet verwacht men het, dus zul je iets anders moeten doen wat de verwachting overtreft. maar dat is nu eenmaal moeilijk, what else can you do.

 

Stabiel zaad verkopen die ook nog eens goed ontkiemd dat zou al een overtreffende actie zijn. Helaas is dat een illusie, de zakken moeten natuurlijk wel gevuld worden hé.

Share this post


Link to post
Share on other sites
je kunt iemand beter een schouderklopje geven dan loonsverhoging, dit snap je of dit snap je niet.

Van een schouderklopje kun je de inflatie niet compenseren, met een loonsverhoging wel. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...