Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Aard Appel

micro kweek adh47 / lowryder2

Recommended Posts

Jullie hebben misschien, of misschien niet mijn topic over mijn hennep plantje gezien. Nu gaan we spelen met Autoflowers. Ik heb van elmo en grow weed wat zaadjes ontvangen, en heb die laten ontkiemen. Niet allemaal natuurlijk, want het waren er best een hoop en dit is een micro kweek, anders zou die toch echt in de verkeerde sectie staan. Ik heb dus 1 lowryder2, en 1 adh47. het maakt mij niet uit wat het worden, mannetjes of vrouwtjes, vrouwtje en vrouwtje, mannetje en mannetje, ga zo maar door. Stel er komt een mannetje bewaar ik gewoon het stuifmeel, stel er komt een vrouwtje, bevrucht ik die met het stuifmeel van het mannetje :) Ik wil namelijk zaadjes. Ok, ik maak dus gebruik van de volgende spullen :

 

- 2 x philips spaarlamp 23W warm-white. (gelijk aan 100W) en 1400 LM

- 2 x bouw emmers van 12 liter.

- 24 liter potgrond gemengd met dcm grondverbeteraar, de ph ligt tussen de 5.6 en 6.4.

- 1x pc ventilatortje van 2 watt ;)

- 1x bak water met aquariumpompje aan druppelslangetje

- 2x tijdschakelaar van een of andere bouwmarkt.

- 2x lampenkapjes gemaakt van bloempotjes (crea bea hé)

 

Echt micro dus, zo zijn ook de kosten van 12 euro per kweek :)

Aan afzuiging doen we niet, heb aardige buren en verwacht sowieso niet dat ze iets zullen ruiken van 2 planten :lol:

Foto's komen nog!

 

De groente! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi dat je nu een echt verslag gaat beginnen en koop alvast een afzuiger en filter

 

je kan nog van die aardige buren hebben , maar 1 plantje in de bloei meurt al als de hell

 

fijne wedstrijd :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice man! Zeker wel iets van een filter, anders heb je de buurt hongerig aan je deur staan. En je wilt je liefjes ook een beetje laten ademen eh

 

En die lampenkapjes, zijn die wel een beetje warmtebestendig?

 

Maar tof dat je aan de autoflowers gaat. Was ook mijn eerste projectje. En die pure jumjum. Sindsdien nooit meer naar de shop gegaan.

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha ja ben aan 't kijken voor andere kapjes maar heb ze nog niet gezien. En tja' dan maar ff kijken voor een filter

Share this post


Link to post
Share on other sites

succes met je kweek :) had in de vorige ook al paar keer gaan kijken

als je nog int hebt in auto's kan er wel een paar missen van de auto ak-47 reg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hou er wel rekening mee dat stuifmeel niet goed bewaarbaar is, daarom dat je het nergens op internet kan kopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik bewaar men stuifmeel in de vriezer en zit er toch al paar maanden in en ziet er nog steeds hetzelfde uit als toen het erin ging :) de kwaliteit kan mss minderen maar zolang het er goed uit ziet denk ik wel dat het bruikbaar blijft, we zullen het wel testen binnenkort ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier de foto's! :)

 

hele zooitje bij elkaar

4i0w03.jpg

 

fannetje

2zs35g3.jpg

 

lowryder2

909hqc.jpg

 

 

groetuh

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi ineengeflanst dat ventilatorke ;)

 

veel succes voor de rest :)

 

ben benieuwd wat dit gaat geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja vond die fan wel makkelijk zo. Gaten pasten precies op elkaar ook! Is een steun van een beeldscherm, dus ook verstelbaar :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

aan de binnenkant zit alu folie :P maar ziet er strak uit zo met die alu buis. denk dat ik daar ook voor ga kijken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krijg in eens een pro ingeving gewoon.. naar aanleiding van het topic waar fritzl het net over had.

 

Tada!

 

4hzjt3.jpg

 

leeg maken / opdrinken whatever, is van allu en gat waar dop op moet daar komt m'n fitting door.

dan ketting er aan om hoogte te verstellen en buitenkant van te voren zwart spuiten, deze opdruk kan natuurlijk echt niet :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Creapotato,

 

lekker bezig met knutselen zo. Let je wel even op met kartonnen reflectoren, als het erg warm wordt is dat best brandgevaarlijk.

De spaarlampen zullen wel niet erg warm worden, maar hou het maar even in de gaten.

 

Verder wil ik je wel vragen om je foto's naar een WF-album te uploaden. hier kun je lezen hoe dat moet.

 

Succes met je kweekje,

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

is geen karton he :P en zal er morgen eens naar kijken :wacko: ben namelijk over 5 minuten naar bed ^_^

 

update :

330s4ns.jpg

 

rw312c.jpg

 

35knyi9.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat ziet er goed uit

echt wel goe bezig :P

knap werk

Share this post


Link to post
Share on other sites

update! de lowryder :P

2hyx6c0.jpg

 

en uhm, mijn adh47 zaadjes liggen al dik een week tussen 2 natte watjes, en nog zie ik geen kiempjes... gewoon geduld hebben??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaaf gedaan met die kap! En voor je zaadjes vrees ik het ergste. Een week zonder teken van leven :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

een week lijkt me inderdaad ook wel lang eerlijk gezegd, andere ter ontkieming leggen en hopen dat die sneller gaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Breeder van de adh47 is ook verast

Bij blowsterke, vanhezik en Groninger deden ruim 9 opde 10 het

 

Heb je al andere geprobeerd?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Verder wil ik je wel vragen om je foto's naar een WF-album te uploaden. hier kun je lezen hoe dat moet.

 

dit ook nog gelukt. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...