Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Sir. Smokellot

Opbrengst?

Recommended Posts

Beste Growers,

 

Ik had een vraagje :rolleyes:

 

Ik ga men huidige tent verkopen (90*90*160) en zou graag een nieuwe tent kopen (120*240*200)

 

weet namelijk al waar en wat te kopen, heb ook alle producten voor te kweken en om jullie alle details te besparen, ...

 

Ik wil een kg of meer halen maar hoeveel potten van hoeveel liters zet ik dan in men nieuwe tent om dit te behalen?

 

In men huidig tentje haal ik uit 4 plantjes van 11l potten met 600w ieder keer ongeveer +- 300gr dus zou ik voor men 1000gr ongeveer

12 a 15 plantjes moeten stellen met 2*600w in 11l potten om dat bepaald gewicht te behalen?

 

Zou graag maar één a tweemaal meer willen kweken per jaar voor men eigen gebruik daarmee B)

Ik weet ook dat de ene soort meer gewicht behaald dan de andere...

 

dus elke suggestie is welkom

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.20x2.40 met 3x600 watt, 32x18Liter, 1,5 kg opbrengst.

 

EDIT: met stekken werken

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou gaan voor 50 x 24,5x24,5x26 potten direct onder 12/12 vertrekken uit zaad ket een hybride/haze achtige tjah en je kunt zelf bepalen 2 of 3 lampies. met 2 lampen fix je wel een kilo. plus kostenbesparing van stroom. nooit meer voorgroeien.

 

zaadplanten leveren meer op zijn vaak vitaal sterker vanwege penwortel. groeien langer door en je weet wat je kweekt vaak geeft een stekkenboer der maar een naampie by.

 

peacy hempy

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij mij speelt gemak en een "gegarandeerde" min. opbrengst ook mee..

 

EDIT: met stekken werken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo als jij het zegt klopt het niet, je moet gewoon kijken wat je per lamp haalt

ik denk dat je beter kan gaan kijken hoe je de boel kan optimaliseren zodat je

meer per lamp haalt het aantal planten maakt niet zo veel uit, tenzij je er natuurlijk

maar een plant onder zet. 300 gram van een 600 watt lamp is namelijk niet echt

heel erg veel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou graag voor deze tent gaan Visit My Website

 

 

dus meer 11l liters potten of minder van die 18 liters potten, het ene is wel gemakkelijk voor het gemak en het ander is wel iets onhandiger...

 

ik kweek steeds uit het zaad en koop altijd goeie geneticas, ben nu met liberty haze bezig op 12/12 (eerste keer) beetje bang voor de lengte van men ladies omwille het tentje...

 

ja zou na deze kweek er willen aan beginnen, aankopen opstellen en hopaaaa... kicken :P (ong januari)

 

hou het ook allemaal basic dus gewoon wateren met voeding en meters dus mss best 32*18l...

 

tis nog even dus lees hier ook nog ander topics om een ideetje te hebben maar wou het toch eens vragen

 

thx anyway

 

 

 

Zo als jij het zegt klopt het niet, je moet gewoon kijken wat je per lamp haalt

ik denk dat je beter kan gaan kijken hoe je de boel kan optimaliseren zodat je

meer per lamp haalt het aantal planten maakt niet zo veel uit, tenzij je er natuurlijk

maar een plant onder zet. 300 gram van een 600 watt lamp is namelijk niet echt

heel erg veel.

 

 

 

is ook maar een klein tentje men huidig tentje :rolleyes: al 4 kweekjes mee gedaan en draait steeds rond 300gr B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat gaat er steeds mis dan?

 

En kan je dan niet beter eerst met je huidige setup resultaat boeken, alvorens je groter gaat?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk dat de tent te klein is nogmaals... ik doe alles goed, ph ec temp en zelf geduldig tot ze 70.80 bruin zijn en dan drogen altijd +- 300 man :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja simpel gezegd is 300 gram onder 600 watt geen topopbrengst.. maar rekening houdende dat er maar 4 in staan op 11 Liter pot op 0,8m2 met beperkte hoogte.. daar zou ik niet ver vanaf zitten hoor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind t ook een rëeele schatting.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

niemand vroeg jou iets

Share this post


Link to post
Share on other sites

Racker? was maar een grapje he :rolleyes: ouwe looney tune van me

Share this post


Link to post
Share on other sites

tis amnees van een maand of 11 oud, beetje vies maar werkt wel

Share this post


Link to post
Share on other sites
Racker? was maar een grapje he :rolleyes: ouwe looney tune van me

 

ach....ik heb t al eens gezegt vandaag....

Share this post


Link to post
Share on other sites

:P :D ;) grapjassen!

@ amnees; nee vind ook nie overdreven daarom binnenkort de verandering want tis soms al op voor men andere kweekje nog droogt...

 

niet rendabel genoeg voor me B)

 

daarom langer, breder en hoger, vroeg me juist af of ik alles apart zou kopen of een terug een kweektent-set compleet?

 

heb gisteren wat verder geneusd en die secret jardin intense 120.240.215 lijkt me wel een top tentje maar welke attributen van welk merk zou ik dan erin aanschaffen... kan moeilijk zo een top tent met goedkopere attributen benutten...

 

wil dat men defenitieve tentje word want ga niet meer veranderen hierna :rolleyes:

 

of dan toch een kweekset kopen en die intense apart?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja bij mij is ook de tent het duurst van allemaal haha, maar ik gebruik ze ook het liefst, de INTense tenten, die 15 cm extra en fatsoenlijke ritsen en stof en bak is ook wel fijn.

 

ik ga geen advies geven over de apparatuur want dan krijg ik meteen een berg verstelbare dimbare apparatuur freaks over me heen

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ amnees; :D en zoiets willen we niet e

 

je kan me ook een bericht sturen dan is dat ook al opgelost :P

 

ik ga de INTense apart kopen dat staat al vast maar vind die g tools afzuiger met fancontroller gelijk toch nie zo goed... het word rap 30gr en meer... B)

 

dus alle hulp is welkom amnees :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je dr 3x600 in wil...dan moet je de ventilatie ook aanpassen.....

 

die standaard supergoedkope aanbiedingen van webshops zijn het niet hoor.......leuk kwa prijs maar krap van capaciteit....en over herrie maar tezwijgen.... :rolleyes:

 

 

richt je maar een beetje op de 120x240 lopende verslagen van Jeice en krasi ...kwa setup....

Share this post


Link to post
Share on other sites
als je dr 3x600 in wil...dan moet je de ventilatie ook aanpassen.....

 

die standaard supergoedkope aanbiedingen van webshops zijn het niet hoor.......leuk kwa prijs maar krap van capaciteit....en over herrie maar tezwijgen.... B)

 

 

richt je maar een beetje op de 120x240 lopende verslagen van Jeice en krasi ...kwa setup....

 

 

dank je, had dat ook al willen merken, je hebt natuurlijk altijd de betere he dus wil niet nog eens een miskoop doen en nu ik nog wat tijd heb en dit forum leren kennen heb, zou ik het deze keer goed willen doen!

 

tis een investering die ik er toch weer uithaal want wiet is duur man als mijn stashke op is :rolleyes:

 

Tent is al beslist, INTense ziet er zeer degelijk uit en de prijs ook :P dus wil voor men klimaat ook met goed apparatuur werken zodat ik jaar in en uit (mits nodige onderhoud), fijnloos men lievelingshobby kan uitoefenen :D

 

dus elke suggestie is welkom of het nu prive of hier op de topic is

 

THX

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor jaar in en uit had k gekozen voor een hok op kamer hoogte :rolleyes:

 

m.v.g

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...