Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Xell

1x Super Lemon Haze 2x SJ f7 1x Extrema x heribei

Recommended Posts

Nieuw op dit forum maar gelijk maar een verslagje starten :lol:

 

Dit word mijn eerste kweek op mij zelf. Heb veel meegekeken bij vrienden en heel veel uurtjes op dit forum gelezen en informatie opgezogen ;)

 

Mijn setup is als volgt

 

Tent DS60

 

250kub afzuiger

 

250 watt HPS & VSA

 

Voeding van Atami Aarde en bloei boost,Atazym,ATA XL en voor de eerste weekjes rhizotonic.

 

Na een eerste poging met 2 autoflowers wat uit eindelijk herma's werden en deze een reisje kliko gegeven heb,

Heb ik uit eindelijk een Super lemon haze die net boven de grond was gekregen van iemand.

Die dag gelijk bij SannieSeeds SJ f7 besteld, Deze had ik na 2 dagen al binnen!(super snel!).

Eerst de spongepot ingewaterd en toen 2x SJ en 2x Freebees Extrema x Heribei laten ontkiemen

Hiervan zijn nu 2x SJ boven en 1x Extrema x Heribei de andere kreeg haartjes en begon te schimmelen? :P

dus die heb ik aan de parkiet gegeven.

 

Omdat ik nog bij m'n ouders woon en die het nou niet echt geweldig vinden mag ik uiteindelijk maar 2 groot laten worden.

maar dit zie ik over een week of 4-5 wel :D

 

Foto's volgen bij volgende update :(

Commentaar & Reactie's welkom! <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Altijd leuk die 250 watt verslagjes, zelf kweek ik ook met zo een lamp en ben er tevreden mee.. hopelijk lukt alles goed verlang al om de foto's te zien!

yo

Share this post


Link to post
Share on other sites

succes met je ronde en tof dat je flexibele ouders hebt waar je plantjes mag groot brengen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks allebij en welkom:)!

 

@Odk015 ben inderdaad tevreden met de lamp.

Heb nu alleen HPS maar wil voor de volgende ronde ook een groeilamp erin hebben.

 

@kwikikkweek

Haha ja! ik had eerlijk gezegt ook nooit verwacht dat het mocht

maarja wie niet schiet die scoort niet :P

 

Heb nu net alle 4 overgepot van kiem in 12 liter bakken, als het groen er een beetje door komt zal ik fototjes neer zetten <_<

 

EDIT-

Toch ff snel foto kijken als het uploade me hier goed afgaat :D

 

gallery_35966_14750_40906.jpg

Soortjes deze kweek

 

gallery_35966_14750_248587.jpg

Kiemen in Spongepot, en een emmer water met een aquarium verwarming voor een constante 25graden ;)

Edited by Xell

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is een feit :P

 

ben benieuwd naar de pics

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja leuke ouders! Eens ze zien dat het niet zoveel voorstelt zullen ze der wel wat meer toelaten ook, of je scrogt gewoon met 2, dan heb je de boel ook vol: je zegt maar,; des te meer planten des te minder elektriciteit je moet verbruiken om ze op te groeien. Want vol is vol.

 

Een groeilamp heb je in feite niet nodig als je hoogte hebt om te groeien, bij kwekers met een echte beperkte hoogte is het wel raadzaam om een groeilamp te gebruiken omdat deze de planten korter houdt. Plus heb ik al ondervonden dat als je de groeilamp te lang laat hangen voor de bloei dan zijn ze niet genoeg

 

gestrekt en heb je kortere toppen en een minder dooordringbaar bladerdek; wat ook weeral leidt tot minder opbrengst. De uiteindes rekken uit en zetten zich open om toppen aan te maken en dit gebeurt het best onder een hps.

 

Iig veel succes met je kweekje!

 

 

groetjes WK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okee mooi wist ik niet! bespaart me een nieuwe lamp haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag weekje verder de SLH groeit mooi door.

gallery_35966_14750_665144.jpg

 

gallery_35966_14750_370985.jpg

 

De Sannies Jack en Extrema x Heribei ,zijn vandaag 1 week boven de grond ook heb ik er nog 1 freebee bij gedaan om een even aantal te krijgen.

Volgende week zal ik hier ook foto's van uploade voor zo ver nog geen rare dingen gezien/tegengekomen :P

Alleen weet iemand wat dat kleine vlekje op het onderste blad is? kan dit zijn omdat een dagje wat droog heeft gestaan?

het word in iedergeval niet erger.

 

groetjes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie kruising, die Extrema x Heribei, succes met je kweekje :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zien er schoon uit hoor. Heb ook getwijfeld over de 250 hps. Ik kom af en toe even gluren naar je meiden :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit

en jij heb wel toffe ouders

 

zorg er dan wel voor dat je 2 dames overhoud

je hebt regulier zaad zie ik ..

 

succes

 

:rolleyes:

 

Elmo

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Elmo2007, Jazekker heb ik toffe ouders! maar beetje drammen was wel noodzakkelijk haha:P

En ik hoop ook dat er minimaal 2 dames overblijven

 

@PotHead5x

Dat mag B) welkom:)

 

 

Verder zit ik nu met trips op de plantjes die dat word ff lekker vingeren vandaag :rolleyes:

Zal deze week wat nieuwe foto's uploade.

groetels

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...