Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

the quick one

goede growshop gezocht

Recommended Posts

Ik ben op zoek naar een goede growshop waar ze een uitgebreid assortiment hebben, ben het eigenlijk beu om al die grote verzendkosten te betalen

Ik ken er maar ene kortbij deze daar haal ik meestal men aarde maar eigenlijk vind ik daar niet alles, wel vriendelijke kerel en geeft veel info ook en koffie'tje erbij maar heeft veel te weinig in stock, geeft ook soms staaltjes mee van voeding en gratis potten krijg ik er ook altijd, heb er nu wel genoeg :)

 

Wie van de belgen weet een goede growshop zijn waar je geen uren naartoe moet rijden, max een uurtje kan ik nog wel aan maar echt langer rijden is voor mij uitgesloten

Degene die je in belgie zelf vind, zie ik niet direct zitten om naartoe te rijden,zoek echt een goede growshop iemand met ervaring en die ook de tijd voor je neemt, vind dit wel belangrijk

 

Misschien is dit al eens gevraagd geweest, mijn excuses dan, maar wil volgende maand mijn nieuwe spullen gaan halen, filter, bulb en nog een heel verlanglijstje :( al zal het niet allemaal voor ene keer zijn, beetje per beetje, vandaar ook dat ik niet iedere keer die verzendkosten wil blijven betalen, loopt op den duur serieus op B) en heb niet het budget om alles in ene keer te bestellen

 

Liefst een shop waar je zo terecht kan zonder afspraak te maken, want met mijn ziekte weet ik nooit hoe ik me de volgende dag ga voelen

 

grts

kiki

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga in breda naar deze gs

de growshop heeft een 'drive in ' je kan dus achteraan parkeren zodat je 'ongezien' je goederen in je auto kan laden .

ik heb er bv al een gratis ec meter gekregen bij mijn eerste bezoek en aankoop van 50 euro .

 

wat ik mij nu afvraag , wat gebeurd er als ik als belg met een koffer vol groei benodigdheden (filters,voeding,aarde , etc..) aan de kant word gezet door de nederlandse of belgische overheidsdiensten .

 

uiteraard hou je gewoon je bek over wat je met die zooi wilt aanvangen maar is dit strafbaar? zouden ze je registreren en je gegevens doorsturen naar belgie?

 

ook word je in de heen en terugweg aan de grens van breda 'geflitst' niet op snelheid maar je nummerplaat en de zijkant van je wagen word gefotografeerd , deze gegevens zouden niet opgeslagen worden (zeggen ze) maar zouden 'gewoon' gebruikt worden om te controleren of je voertuig verzekerd is en al die onzin .

 

 

 

oh ja, je bent er binnen het uur, en breda is een gezellig stadje om even een wandelingetje te maken.

ik combineer het bezoekje aan de growshop met een bezoekje aan de aldi in breda , daar is alles (voeding) een stuk goedkoper dan in belgie , ze hebben ook andere producten als in belgie .

 

mvg , Mister

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kwikikweek: Growshop Aliën in ijzendijkevind ik wel een goede.

Redelijk wat op voorraard en erg veel keuze in zaden.

En heel vriendelijk.

 

 

Het is ook te zien waar je in belgië woont: kust, binnenland, limburg..... dit speelt ook wel een rol waar je heen kan als je niet zo lang met de wagen kan rijden.

 

 

 

 

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx Mr. StOnEd A lOt

ga deze website zeker eens bekijken om te zien of ik mijn spullen er kan terug vinden B)

 

vroeger reed ik wekelijks naar breda om vitamientjes te gaan halen en zag inderdaad al die camera's hangen en ben nooit tegen gehouden geweest en heb dit toch lange tijd gedaan, nu gaan we er eens regelmatig winkelen ook, dus als ik naar daar ga zal het eerder een dag uitstapje worden :)

 

hopelijk kan ik daar alles terug vinden wat ik zoek

 

 

@ Green_poison

van alien heb ik al veel goede dingen gehoord aar is iets te ver voor mij vanuit antwerpen, toch bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mr. StOnEd A lOt

 

weet je toevallig ook de openingsuren, want vind deze niet direct terug, maar hebben wel wat ik nodig heb B) en ken de buurt daar dus dat is zeker een bezoekje waard dan

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaja vroeger zat ik ook altijd in de baron , daar hadden ze van die super baron haze ! en die schuin daarover.... hoe noemde die ook alweer....daar kon je wat pool spelen dat was heel erg tof en daar hadde ze van die lekkere hasj .... en goede jack herror !

 

 

over and out !

 

 

daaaaaaamn ik kan ni op de naam komen dat is zo vervelend

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je de cameras wilt vermijden, kan je op de terugweg via Chaam en dan Baarle-Nassau rijden,dar is wel iets om maar een hele mooie route. Daar heb je geen camera's ofzo, en ga je vervolgens via Turnhout of Hoogstraten naar Antwerpen. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan ook op de fiets gaan, maar ik zou dat parra gedoe achterwege laten en rustig onder die camera doorrijden, mits je auto verzekerd is etc.

 

Wat ik me wel afvroeg is dit: ik hoorde laatst dat er in Belgie problemen kunnen ontstaan met de stroom als er een koude winter komt. Is dat nou een direct gevolg van de wietpas? B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

aaaaaaaaaaaaah neen dat is gewoon ONZIN

als je het mij vraagt is dat puur politiek .

 

het verhaal gaat als volgt ( de verkorte Mister versie )

 

je hebt 2 kerncentrales .

 

na een controle in 1 van de twee kerncentrales vinden ze een vat met scheurtjes , dat deel van de centrale moeten ze dus uitschakelen want die zooi moet hersteld worden .

 

vervolgens komen ze er op uit dat in de tweede centrale het zelfde type vat staat dus dat gaan ze ook controleren en ook daar vinden ze deze kleine scheurtjes .

dat deel van die tweede centrale schakelen ze dus ook uit .

 

Dan is er ook nog eens een ''controle" gepland waardoor ook nog eens een heleboel moet uitgeschakeld worden om de controle te kunnen uitvoeren .

Daarom hebben ze ''schrik'' dat we deze winter niet genoeg stroom zouden hebben .

 

ze stellen een ''noodplan'' op maar dat gaan we niet nodig hebben maar toch stellen ze het op .

 

Deze zomer hadden we TEVEEL stroom (groene energie) dat ze niet wisten waar ze ermee moesten blijven . toen was er sprake van het verwijderen van de kerncentrales (milieu)

 

maaaaaaaaaaaar nu opeens blijkt het dat we de kerncentrales heel erg hard nodig hebben want anders gaan we een black out krijgen en oeeeeeeeeeeeeeeeeh dat is een ramp .

 

mijn idee : kerncentrales zijn voor bepaalde mensen zeer winstgevend , hoelanger deze blijven , hoe beter (voor hun)

 

als wij gaan 'denken' dat we ze nodig hebben , gaan we niet meer gaan zeuren om ze weg te doen .

 

dat is mijn idee , maar het kan zijn dat ik te dom ben of dat ik rare dingen denk .

 

 

die flitsdinges boven de autosnelweg , ik vind het kut , schend mijn privacy , i don't like it .

maaaaaaaaaaar het zijn niet zo zeer die flitsdingcamera's waar ik van wakker lig maar wel een eventuele grenscontrole .

ik lig der niet echt van wakker hoor , ik slaap best goed .

 

ik zou het echter redelijk vervelend vinden als ze me vragen waarom ik groei bloei voeding , aarde ,een filter , een ec meter , een ph meter etc voor nodig heb .

en ik zou het nog vervelender vinden moesten ze doorgeven aan belgie dat ik die zooi daar gekocht heb ofzo .

maar ik weet niet of ze dat doen .

Share this post


Link to post
Share on other sites
jaja vroeger zat ik ook altijd in de baron , daar hadden ze van die super baron haze ! en die schuin daarover.... hoe noemde die ook alweer....daar kon je wat pool spelen dat was heel erg tof en daar hadde ze van die lekkere hasj .... en goede jack herror !

 

 

over and out !

 

 

daaaaaaamn ik kan ni op de naam komen dat is zo vervelend

 

 

ik ging ook altijd naar den baron en daarover de majestik ging ik ook, over die parking waar die scooters buiten stonden

Share this post


Link to post
Share on other sites

juist !!! en over de majestic was de fop sjop B) haha good memories ....

 

ghoh ik probeer al heel de tijd te bedenken hoe die hasj noemde ... palmero daar zit ik heel de tijd mee in men hoofd... maar was het dat .... damn lang geleden .

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb deze sjop dit weekend een mail gestuurd zodat ik niet voor niets rij naar ginder, maar tot op de dag van vandaag nog geen antwoord gekregen, vind het wel jammer en wil zeker weten of deze sjop alles wel in huis heeft en had ook ineens een prijs offerte gevraagd omdat er op de site amper prijzen staan

 

zal maar een andere zoeken dan, want ben niet van plan om zo maar even over en weer te rijden en als ik er eens in de buurt ben zal ik er wel eens binnen springen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat er in Brussel 2 growshops zijn.....ik ben er persoonlijk nog niet geweest.....maar hun site ziet er best goed uit...maar alsje geld wilt verspillen met de verzendkosten dan ga je toch extra moeten betalen in zo goed als alles.......hoe verder je weg gaat van Growshop in Holland hoe duurder alle spullen zijn...dus het blijft zo goed als het zelfde.

 

Alien is ongeveer een 1 en tal min vanuit antwerpen

 

Growshop in Utrecht is ongeveer een 1 en half

 

 

Wat je ook probeerd verzend kosten komt goedkoper over dan als je zelf gaat...mijn persoonlijk mening.

 

 

Growbrussel

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb al een paar keer besteld, maar kan nooit alles in ene keer bestellen en dan lopen de verzendkosten aardig op, vandaar een growshop in de buurt en niet die van belgie, waar ze een uitgebreid assortiment hebben

als je zakken aarde moet laten leveren kost je dat handenvol geld en dat heb ik er niet voor over eerlijk gezegd

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja dat is relatief.... voor aarde oké ... dat is duur , omdat er veel gewicht achter zit .

maar voor die t-neon bv betaal je 11 euro verzendingskosten , als ik op en neer moet rijden met men benzinewagen ben ik evenveel kwijt hoor .... (all in)

 

als ik nu vanalles moet hebben van voeding etc . dan rij ik met plezier naar daar , maar voor 1 item .... daar haal je geen profijt uit .

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is dan ook niet voor 1 ding dat ik zou gaan, men verlanglijstje is ondertussen al aangevuld met een stuk of 15 dingen incl aarde en andere producten, dus dat is direct gewicht en wil ook een nieuwe 600w bulb en vind dit veiliger om daar zelf achter te gaan dan te laten opsturen, wat moeten die pakketten wel niet doorstaan onderweg B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mss keertje overwegen om te verhuizen B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is pas binnen dit en een 3 tal jaar B) menne eigen baksteen dan

Share this post


Link to post
Share on other sites

je bent al aan het aftellen ? B) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeker weten B) gedaan met de eigenaars rijk te maken dan

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ook onlangs gekocht maar het brengt toch erg veeeeeeeeeeeel kosten met zich mee !

het is natuurlijk beter dan huren maar je moet toch wel heel sterk in je schoenen staan B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

warom dat dan ?

 

of je nu gekocht of gehuurt zit , je moet toch je rekeningen betalen B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jij zal wel huren zeker hahaah

 

 

jonge toch , ooit al gehoord van kadastraal inkomen ? rente ? belastingen ?verzekeringen ? wat gebeurd er als je centrale verwarmingsketel stukgaat ? juist die mag je uit je eigen zak betalen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...