Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
gupsel

ontvochter

Recommended Posts

wie misschien mijn topic gevolgt heeft in de kweekverslagen weten dat ik kamp met hoge lv waar ik niet echt van af schijn te komen.

 

momenteel in de droogruimte een bouwdroger neergezet maar deze maakt te veel lawaai en kan ik niet in mijn kweekhokje plaatsen.

 

nou was ik op zoek naar betaalbare oplossing? zoeken op internet heb ik gedaan maar er zijn zoveel en de kosten moeten niet echt uit de hand lopen??

Share this post


Link to post
Share on other sites

al op marktplaats gekeken? Daar heb ik er 1 vandaan voor een tientje of 4 of 5.

wel een beetje afhankelijk hoeveel capaciteit je wilt hebben.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om je omgevingsruimte en dus je huis droger te maken zet je heel simpel de centrale verwarming aan, vind je dat je het zelf warm genoeg hebt dan draai je alleen de unit in je kamertje open.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een delonghi waar ik een slang achter in heb en deze op een ton aangesloten , werkt erg goed .... als je het in het bakje zelf laat lopen kan je 2 a 3 x pdag hem legen .... voor 50euro heb je al een 2ehandse via marktplaats

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk uit met bouwdrogers, wij hadden eens een hele partij binnen halve dag droog, en ik bedoel droog....en dat wil je ook weer niet hebben <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naja hou de lv wel rond de 50% dus ga er vanuit dat het niet te snel gaat hij slaat ik af en toe aan' ik zal eens op marktplaats loeren

Share this post


Link to post
Share on other sites

btw.. gaat om een hokkie van 1,20 bij 1,20 maar deze wil ik wel iets groter maken zodat ik wat meer leef ruimte heb om de planten te voeden en evt de droger te plaatsen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb een delonghi waar ik een slang achter in heb en deze op een ton aangesloten , werkt erg goed .... als je het in het bakje zelf laat lopen kan je 2 a 3 x pdag hem legen .... voor 50euro heb je al een 2ehandse via marktplaats

 

Sinds gister ook een delonghi 16 aangeschaft, kijken wat het gaat doen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...