Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

TheRealDopey

Wat was je beste Autoflower opbrengst van 2012?

Recommended Posts

Nat of droog?

Ik heb zelf een tweetal Skunk automatics buiten gezet, maar zijn nog niet klaar met bloeien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je daar eeen foto van van die plant heb nog noooit eeen auto gezien waar 140 gram vanaf kwam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van mij was het de Big devil. ik had lowrider2 en big devil staan haalde van bigdevil 40 gram droog. en lowrider maar 10. heb nog een paar bigdevils staan en die gaan volgens mij nog meer dan 40 gram opleveren :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nat of droog?

Ik heb zelf een tweetal Skunk automatics buiten gezet, maar zijn nog niet klaar met bloeien.

 

Nat in dit geval. In een kuip kun je zeker tot 60 gram droog kweken afhankelijk van de soort, maar ik ben binnen begonnen met deze plantjes (was nog te koud buiten).

 

Overigens kun je in de volle grond in een kas nog grotere oogsten behalen. Staat er nog 1 bij een kennis en die is echt groot, misschien wel 90-100 gram droog straks.

 

 

Dit geeft de shop op:

Evenals Northern Light Autoflower een zaad dat gigantische planten produceert voor autoflower begrippen. Door te kruisen met Big Bud is met name de duur van de cyclus iets ingekort, waardoor je hetzelfde resultaat kan bereiken in iets minder tijd.

 

Verschil tussen Northern Light x Big Bud Autoflower en Northern Light Autoflower, zit voornamelijk in de geur en het THC-gehalte. De eerste heeft een meer medicinale werking, en een lager gehalte, maar verder een top autoflower die enorme compacte toppen produceert in zeer korte tijd.

 

Geslacht: ♀

 

Bloei: 8 weken

 

Hoogte: tot 130cm binnen, tot 170cm buiten

 

Opbrengst: 500-600 gram/m2

 

Genetica: 100 % indica

 

Kiemtest: 95%

 

Sea of Green: geschikt

 

Schimmel-resistentie: gemiddeld

 

THC-Gehalte: gemiddeld

 

Oogst buiten: tot 150 gram per plant :D :D :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

adh47 kunnen ook 160cm a 180cm worden...dus dat lijken wel semi/auto´s :D

 

niet allemaal...maar ik heb zo´n pheno... :D doen dr wel 16 weken over ongeveer..mja.. das logisch...door de langere groeifase...

Share this post


Link to post
Share on other sites

AK47 schijnt de beste opbrengst te hebben. 20-50 gram droog met uitschieters naar 125 gram in de volle grond. Alleen heeft deze niet mijn voorkeur m.b.t. de smaak. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet wat ik volgend jaar in mn 45L kuip ga zetten...of in de kas in de volle grond, nog beter misschien...

 

Je zei ergens in een ander topic dat je er ook veel guerilla ergens wou neerzetten, hebben die ook zo een goeie oogst?

Share this post


Link to post
Share on other sites

enige jaren geleden wat zaad weg gegeven van lowtweet, tweety sweety x lowryder 2

 

in juni kreeg ik een sample toegeschoven

een autoflower pheno met de perfect mix

72 gram droog, hard buds,

met weinig aan voeding

8,5 weken outdoor.

 

ik heb haar niet gezien maar

hoogte 80/90 cm

in een 15 liter pot

door een noob gebloomt

 

Opbouw 1 hoofdtop met 4 zijarmen, dus een reuze lowryder :vape:

 

smaak; tweety met een iets zurige lowsmaak,maar erg op de achtergrond

effect: slaap. auto cbd's

 

Stabiel? welnee; t is een F1

dus 1 op de 5 a 10 zal iets autoflowerigs hebben.

Toekomst?

Zekeres wel, zou iemand een serieuze run mee moeten maken.

 

groetels Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik weet wat ik volgend jaar in mn 45L kuip ga zetten...of in de kas in de volle grond, nog beter misschien...

 

 

potente auto´s idd onder een dakkie zetten...anders rotten ze weg onder je ogen... :vape:

ook liefst metteen in de eindpot ontkiemen....dan groeien ze ongehindert door....de groei fase is meestal erg kort...

 

een semi auto kan je makkelijker voorgroeien...

 

op guerilla is alles veeel minder als in je eigen tuin... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik weet wat ik volgend jaar in mn 45L kuip ga zetten...of in de kas in de volle grond, nog beter misschien...

 

Je zei ergens in een ander topic dat je er ook veel guerilla ergens wou neerzetten, hebben die ook zo een goeie oogst?

 

Guerilla in NL is me dit jaar niet gelukt. Ik heb er nog 4 in 45L kuipen staan 1 in de kas in de volle grond en 1 in de tuin in volle grond. Ik denk dat deze nog 3 weken moeten ongeveer. Die in de kas is het grootste en groeit tegen het dak aan zowat. Binnen heb ik ook wat autos gehad, maar daar ben ik geen fan van.

 

Ik wil wel een paar Autos meenemen naar een kennis is Spanje om ze daar Guerilla neer te zetten in oktober. Temperatuur is dan op zich nog goed in Spanje, alleen heb je wat minder zonne uren in de herfst\winter en dat ga je merken aan de oogst. :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, oktober is oktober, zelfs in Spanje, dat zou betekenen op z'n vroegst afbloeien in December, niet echt ideaal lijkt me. Zelfs niet in ZO Spanje waar ze aan minimum overdagtemperaturen niet onder de 15 graden komen doorgaans, maar dan nog...beter nu neerzetten en in november oogsten, dat kan daar makkelijk...

 

en @carpie, jazeker, zo droog mogelijk wegzetten, dat is het meestal wel hier in Tsjechie, droge lucht vanaf het voorjaar en ik bedoelde ook in de volle grond in de tuin...zie nu wat dat kan opleveren, 1 45L ton, meer dan een zooitje 10L emmers met mindere planten, zo bedoelde ik het...

 

Die tweety sweety x lowryder 2 klinkt ook wel heel interessant als ik het zo hoor, niet te groot, maar een hele goeie opbrengst... :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom zou je een autoflower op 45L zetten, gooi er dan een normaal soortje in dan heb je 250 gram droog.

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omdat u dan zeker ben van 2 keer oogsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

AutoBlueberry : Gemiddeld 25gr. droog van 2 planten, dus 50 totaal, die te vroeg zijn afgehaald vanwege het slechte weer, volledig volgroeid en met iets beter weer was daar makkelijk 50gr. droog de plant afgekomen.

 

Automazar : 2 plantjes 30gr. droog, waarvan bij de kleinste de hele hoofdtop al weg was door de rot. De mooiste Automazar van dit jaar is precies in die 2 natte weken helemaal weggerot, zie mn topic, ik denk zelf dat als deze was afgebloeid tussen de 50-75gr. droog had opgeleverd.

 

Think Different, same story, rot en nog eens rot.

 

Autoblueberry kleinste plantje, 70-100cm, Automazar van 75-125 en Thinkdifferent 145cm,

 

Wel heerlijke wiet! Vooral die Blueberry scoort hoog met der zoete smaakje :lol:

 

Next year test ik weer wat nieuwe buiten..

 

Peace MJ :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dus 2 keer 40 gram oogsten weegt op tegen 1 keer goed oogsten en dan 250 gram?

 

Dat moet je alleen doen als je een speciaal wietje per se wilt roken, anders niet.

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Northern lights autoflower fem

 

31 gram droog,12 liter potten cheap ass potgrond en plagron alga lijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...