Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

styn69

1ste kweekverslag

Recommended Posts

heey, kben juist nieuw op dit forum ( eerste keer dat ik een wietplantje grootbreng )

( ik ben stijn btw, woon in belgie )

Week 4 en 3 dagen ( 7.5liter pot )

ik ben bezig met low stress training bij 2 plantjes ( allebij verschillend) een plantje in een S vorm en het ander plantje ( rond de pot als dat mogelijk is, ik denk persoonlijk dat hem al tegroot is ikzou zorap mogelijk willen oogsten :)

 

 

ik zit namelijk ook met een bladprobleem, ik denk dat het komt door overvoeding maar ik had eerst ook last van spint ( paar keer da ik zat door te flippen dat al die spinnetjes op mij kruipten xp ( allergische reactie ofzo maar nu is da al veel minder :) ) bruin-gele puntjes op het blad,,,

 

+ ik zou graag jullie mening is willen horen wat ik het beste zou doen :wtf:

ik kweek met zonlicht en soms tl lampen ik bereik het meeste resultaat met tl lampen dan in de zon maarjah teweinig licht zoals meeste het waarschijnlijk zou zeggen ( plant te breed )

 

646102.jpg

 

646106.jpg

 

646108.jpg

 

 

http://www.uploadplaatjes.nl/image/view/646118

 

646119.jpg

 

646120.jpg

 

646121.jpg

 

646154.jpg

alle afbeeldingen zijn getrokken met gsm-camera, bladeren zijn lichter in real life ;)

( nieuwe gsm gekocht 5.0 megapixels camera de foto's volgen later ( vandaag 12-8-12 of morgen :) ze zijn al hard veranderd xp en heb een kleerkast als kweekkas op mijn kamer xp

 

ps; alle tips zijn welkom,

Edited by djbroertje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes en :)

 

als eerste...

zou ik niet het hele dorp... op je foto`s laten zien :)

 

gebruik je voeding ?

 

hoeveel licht krijgt de plant per dag ?

waar staat die in de donkerperiode ?

die handdoeken bij je lampen zijn niet echt veilig !

 

zomaar een paar vragen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mmmm,doet me denken aan mijn eerste "gesuggel" met allerlei soorten lampen en opstellingen.

 

Geniet van de ontdekkingsreis!

Probeer zoveel mogelijk op te steken, goed nadenken over eventuele aankopen, en wees discreet inzake je nieuwste hobby!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook niet roken bij je planten...... :)

 

Waarom ook niet guerilla? Zo te zien heb je spots en ruimte zat daar....

 

Renaie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey welkom

 

Ik sluit me meteen bij Elmo aan die handdoekken zijn een Potentiële brand haard weghalen en desnoods nu even onbehandeld hout laten later wit verven

 

En geen foto's waar mensen eventueel je woonplaats van afkunnen lijden plaatsen Een verader slaapt nooit, politie ook niet

 

Wel tof dat je zo de wietpas omzeilt

 

Mvg Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

foto :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey

danku voor te reageren :wtf:

ja de handdoeken waren beetje gevaarlijk :) maar had het maar 2dagen gedaan ( ze groeiden wel enorm snel)

die foto met de handdoeken was toen ze 5dagen oud waren

 

ik heb de lplantjes laatste 4dagen beetje verwaarloost :)

was ni thuisgekome in 3daagjes ze stonden nog onder de lampen,, zou ik normaal nooit niet doen maarjah kon niet anders

ze staan nog binnen maar ikga ze buiten zetten met folie klein serre maken ;)

 

en ja ik gebruik voeding ik denk dat het hiermee komt , de bladeren zijn echt verschompelt,

ik denk dat ze tedroog heeft gestaan want nu ik heb ze water gegeven en het verschrompelde bladpunte ( opgekrult naar omhoog een beetje )

is nu wel vochtig (

 

luchtvochtigheid is zoals buiten,

 

mijn plantje krijgt wel wind maar met tijden, als ik ze aan de open raam zet,

 

ik ga foto'tjes trekken , ik ga dan mijn plantje is verzorgen,

( ik denk aan teveel voeding ( nogtans ik let hier wel op)

ik zit al een tijdje met dit bladprobleem :s maar het verdwijnt niet

ik knip ook paar bladeren weg zodat het kan vertakken en groeien :j en groeit wel mooi dan

 

( teweinig licht kan ook :) plz help ) foto's volgen

 

tis een moederplantje maar welke soort weet ik niet, 3vrienden hebben dezelfste zaadjes ;)

 

en qua licht, omdat ik de planten veel moet verhuizen enzo binnenhuis omdat de zon veranderd van plaats,

is het elke dag anders hoeveel en qua sterkte licht ze krijgen :s

s'nachts staan ze gewoon in mijn kast :D 20min en ik upload foto's

Edited by styn69

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wacht .... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo styn69

 

ik heb je beginpost even wat aangepast, leest iets makkelijker.

 

en zou je de foto's willen uploaden naar een WF album, hier kun je lezen hoe dat moet.

 

Verder ben ik wel benieuwd wat voor aarde je gebruikt, en ook wat voor voeding en dergelijke.

 

Elmo, de 20 minuten zijn nog niet voorbij hoor. :)

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nu wel en Ik wacht er ook op :)

 

oke ik heb al een paar foto's , hoe ze er nu uitzien , ik was al aan een plantje begonnen trug de bladeren op dezelfste hoogte te krijgen :)

tis al goe gelukt :) trug tijd insteken dan komt da wel goed, oke ik knip paar blaadjes weg ( die rot zijn) maar der groeit er in de plaats dubbel zo veel bij e ;)

 

 

ik moet die uploade hier ergens, en dan kan ik de links geven :wtf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT Onnodig quoten, leer hier hoe we het graag willen.

 

http://www.wietforum.nl/index.php?autocom=...amp;album=14466

 

( :s heel wazig, maarjah aangezien we niet anders kunnen tot mijn kameraad zijn kabel van zijn ipod eens meeneemt xp

de plantjes waren heel mooi , ik heb nu 6dagen niets gedaan ( tripweekje xp)

nu heb ik werk aan de plantjes :) om die trug mooi te maken, dat ze trug een mooi bladerdek vormen zonder hoogtes of laagtes

maar ik heb de volle zon nodig voor het tegoei te kunnen maken ( vastbinden kunt ge niet bij alles doen xp )

 

ik heb voeding van bonjai boompjes

en nog iets voor een rijke en lange bloei

dcm geraniums en bloeiende planten met organische voedingselementen

5%STIKSTOF waarvan 3% UREUMSTIKSTOF en 2% ORGANISCHE STIKSTOF afkomstig van vinasse

6% FOSFORZUURANHYDRIDE5 oplosbaar in water en neutraal ammoniumcitraat

en 8% KALIUMOXIDE 5 OPLOSBAAR in water

 

 

( ikga stoppe me voeding ) straks goed uitspoelen ben het beu, men bladeren vergelen zohard, nene goed uitspoelen

Edited by djbroertje

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wacht nog steeds op foto`s

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat denken jullie van die bladeren die helemaal vergelen( ze voelen nie droog aan maar heel vochtig,,

 

ik denk teveel water, straks is kijken en hopen dat het beter is, ik heb ze buiten in de volle grond geplaatst

Share this post


Link to post
Share on other sites

die vergeelde bladeren ? foto ?

 

ik denk dat er heel veel topic's zijn waar in staat wat je moet doen .

die foto's van je halve dorp / buurman zijn huis kan je misschien maar beter weghalen ...

 

uiteindelijk ben je gewoon iemand die denkt dat het allemaal vanzelf zal komen , dan mag je er ook niet teveel van verwachten allemaal ...

 

ach ja een plantje in huis is wel leuk , ook al ziet hij soms wat paars rood of geel .

 

veel plezier !

 

vergeelde bladeren zijn over het algemeen een reactie van een plant die te nat staat ....

kan ook duiden op een voedingstekort enzovoort dus je zal zelf ook even je logisch verstand moeten gebruiken .

over het algemeen word er teveel water gegeven aan de planten dus denk daar even over na ...

 

veel plezier doe de groeten aan je buurman !

 

Mister

 

+ edit : of bedoel je die verbrande bladpunten van hierboven ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
die vergeelde bladeren ? foto ?

 

ik denk dat er heel veel topic's zijn waar in staat wat je moet doen .

die foto's van je halve dorp / buurman zijn huis kan je misschien maar beter weghalen ...

 

uiteindelijk ben je gewoon iemand die denkt dat het allemaal vanzelf zal komen , dan mag je er ook niet teveel van verwachten allemaal ...

 

ach ja een plantje in huis is wel leuk , ook al ziet hij soms wat paars rood of geel .

 

veel plezier !

 

vergeelde bladeren zijn over het algemeen een reactie van een plant die te nat staat ....

kan ook duiden op een voedingstekort enzovoort dus je zal zelf ook even je logisch verstand moeten gebruiken .

over het algemeen word er teveel water gegeven aan de planten dus denk daar even over na ...

 

veel plezier doe de groeten aan je buurman !

 

Mister

 

+ edit : of bedoel je die verbrande bladpunten van hierboven ?

 

Ben niet zo vriendelijk tege de buurman ikhaat hem :) hij mij ook wss xp maar dagje teveel lawaai en we laten de politie niet komen dus dat is wel goewd :lol:

----- ja ik bedoel die verbrande bladpunten vanboven maar nu staan ze buiten en ik zie ze veel minder hard groeien :vape: heb al spijt dat ik ze buiten heb gezet )

 

nu zijn het meer witte gedroogde-verbrande bladpunten kweet het niet wat ik misdoe ( ik had 3-4dagen een zelfgemaakte serre erboven gemaakt zodat het kon wennen aan de omstandigheden buiten dat hielp wel het is veel minder nu maar soms komen er nog enkele bladeren bij die mislukt-verbrand zijn zoals hierboven op foto, aan wat kan dit liggen? sorry voor late reactie was ook omdat ik weinig reactie kreeg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ben niet zo vriendelijk tege de buurman ikhaat hem :lol: hij mij ook wss xp maar dagje teveel lawaai en we laten de politie niet komen dus dat is wel goewd :vape:

 

 

je kan je buren beter te vriend houden, je weet maar nooit wat ze allemaal van plan zijn, zeker als je ze voor de raam zet, zichtbaar voor iedereen

naast mij woont er ne smurf :) maar ben er altijd heel vriendelijk tegen en hij tegen mij ook

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ben niet zo vriendelijk tege de buurman ikhaat hem :lol: hij mij ook wss xp maar dagje teveel lawaai en we laten de politie niet komen dus dat is wel goewd :vape:

 

 

je kan je buren beter te vriend houden, je weet maar nooit wat ze allemaal van plan zijn, zeker als je ze voor de raam zet, zichtbaar voor iedereen

naast mij woont er ne smurf :) maar ben er altijd heel vriendelijk tegen en hij tegen mij ook

 

hehe dan kan je de smurf beter te vriend houde , in mijn straat ook, maarjah der kan altijd is een feestje zijn dus we zijn wel redelijk tege elkaar, hij eens lawaai oke goed :jump: wij ook is ne keer, en alst teveel lawaai is( iets belangerijk dag erna ) zelf iets kome zegge en geen politie belle want dat gaat van kwaad naar erger :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn plantjes zijn SUPERMOOI en niet groot :vape: maar superbreed :lol: low stress straining ps; ze staan buiten al een tijdje en ik maak het nog goe vast enz , ik geef ze veel voeding en het doet ze deugd :) mijn fout was teweinig voeding:) i like it

 

 

ps : ik woon in belgie ( Supergoe weer vandaag ) maar wanneer gaan die in bloei schieten? normaal gezien eind augustus hebbe mense mij wijsgemaakt

 

 

dit is 1ste

673133.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
mijn plantjes zijn SUPERMOOI en niet groot ;) maar superbreed :D low stress straining ps; ze staan buiten al een tijdje en ik maak het nog goe vast enz , ik geef ze veel voeding en het doet ze deugd :D mijn fout was teweinig voeding:) i like it

 

 

ps : ik woon in belgie ( Supergoe weer vandaag ) maar wanneer gaan die in bloei schieten? normaal gezien eind augustus hebbe mense mij wijsgemaakt

 

 

dit is 1ste

673133.jpg

 

 

je zou deze niet meer herkennen ;d ik upload morgen 16sep een foto ,, ze zijn juist 3dagen in de bloei ( als iemand deze foto's wilt zien tenminste )en raden hoeveel gram het zal geven ;) :P B) ;) :D :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoeveel gram kan niemand zeggen , maar 2 x de helft zeker wel <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou waar zijn die foto`s dan

netjes je verslag afmaken aub

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...