Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Chillum

Het maken van Space Chocomelk

Recommended Posts

1000 mensen, 1000 manieren.

 

Onderstaand de werkwijze waarop ik m'n chocomelk bereid.

 

 

Ingrediënten:

Volle chocolademelk

Fluffy toppen, eigenlijk kun je alles gebruiken waar THC in zit

 

Benodigdheden:

Pannetje met deksel

Kom

Lepel

Keukenzeefje

Drinkglas

 

 

De ingrediënten.

 

Ik heb de fluffy toppen (half handje vol) van m'n Lowryder #2 gebruikt.

gallery_33173_13496_100843.png

 

Doe 250Ml chocomelk en de wiet in de kom. Doe water in het pannetje en verwarm de chocomelk au bain-marie.

gallery_33173_13496_215821.png

 

Tijdens het opwarmen goed roeren.

gallery_33173_13496_30814.png

 

Als het mengsel eenmaal is opgewarmd en de wiet week is geworden, kun je de deksel op de kom doen en het geheel 30min. op een laag pitje laten pruttelen

gallery_33173_13496_112015.png

 

Na 30min. de kom uit het pannetje halen (gebruik een theedoek! Heet!) en op het aanrecht laten afkoelen tot kamertemperatuur.

gallery_33173_13496_148679.png

 

Eenmaal afgekoeld schep je met het zeefje de grove stukken wiet er uit. Dit druk je stevig uit met een lepel.

gallery_33173_13496_120672.png

 

Als alle grove stukken er uit zijn kun je de chocomelk door de zeef overgieten in een glas.

gallery_33173_13496_7521.png

 

Het resultaat.

gallery_33173_13496_168153.png

 

Als je de chocomelk wilt bewaren voor later kun je dit afgedekt in de koelkast wegzetten.

gallery_33173_13496_8348.png

 

 

Morgen avond werk ik dit glaasje even weg en laat ik jullie het resultaat weten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik doe het anders.....ik rook mij een paar waterpijpen met ice hasj en drink dan een chocomel andere manier hetzelfde effect

 

Ik ga het eens zo proberen Chillum

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi en duidelijk, hopelijk word je lekker stoned :) zal het morgen wel lezen :o

Share this post


Link to post
Share on other sites
hopelijk word je lekker stoned

 

Ik hoop het ook!

 

Heb al meermalen cakes en brownies en ook koekjes gebakken, maar telkens hadden die op mij weinig effect terwijl m'n vriendin telkens op Jupiter zat te picknicken :)

 

Maar goed dat had ik in het verleden ook altijd met alle andere "geestverruimende" genotsmiddelen die je oraal inneemt. Misschien dat mijn verteringsstelsel minder goed stoffen op kan nemen? Het was wel altijd op een semi nuchtere maag.

Alcohol werkt daarentegen wel goed, vandaar dat ik een vloeibare versie wil proberen.

 

We zullen zien...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik doe er zelf altijd wat koffie melk bij.

Maak het nog wat romiger.

Hier werkt Space melk erg goed lekker in de koffie of met poeder wat lekker choco maken.

 

Hou ons op de hoogte.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarschijnlijk goed :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeft nog niet gewerkt, staat nog in de koelkast :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hieronder een zo duidelijk mogelijk verslag van de Space Chocomelk dag:

 

[09:00] - Mijn vriendin maakt me wakker om te zeggen dat ze naar haar volleybaltoernooi gaat

[09:30] - Uit bed

[10:00] - Boodschappen e.d. gedaan

[12:00] - Heb nu alles voor de dag geregeld en heb voor de rest geen verplichtingen meer, tot nu toe alleen een kaasbroodje gegeten

 

[12:10] - Helft van de chocomelk verdunt (was erg ingedikt) en opgedronken. Smaak is niet echt lekker, sterke wietsmaak. Tinteling in de mond en wat scherp in de keel

[12:30] - Begin lichtelijk effect te voelen, beetje rondhangen en tv kijken

[13:00] - Op dit moment ongeveer net zo stoned al met de verdamper (MFLB)

[13:20] - Behoorlijk rode ogen

[13:30] - Op dit moment heel erg stoned, redelijk paranoia en erg ongemakkelijk. Begin te beseffen dat ik wat te veel tot me heb genomen. Probeer mezelf wat op te hypen met muziek e.d. maar het mag niet baten.

 

[14:00] - Besluit om wat suikerwater en 2 Vit-C bruistabletten te nemen, even op bed gaan liggen

[14:20] - Begin me al wat beter te voelen

[16:00] - Vriendin komt thuis van volleybal, ze legt een deken over me en ik val in slaap

 

[19:30] - Word wakker met hongergevoel. Pak de wok en maak wat groente wraps met gegrilde paprika en thaise wokgroenten. Nog steeds stoned

[21:00] - Word weer wat helder, nog wel steeds vaag in de kop

[22:30] - Stap achter de pc om dit verslag te maken. Nog wel wat vaag maar voel me alweer redelijke de ouwe

 

 

Al met al een behoorlijk heftige ervaring dus. Ik had wel verwacht dat dit beter zou werken als cake, maar dat ik er zo'n effect van zou hebben had ik ook niet verwacht. Maar goed dat ik niet gelijk het hele glas heb opgedronken zoals m'n vriendin adviseerde :)

 

Ga het een keertje weer proberen, volgende keer neem ik met een eetlepel genoegen :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

dit is een zeer nuttig verslag .

hier heb ik wel wat aan .

want het lijkt me makkelijker weg te krijgen dan een spacecake .

spacecaken is best lekker maar de hel om op te eten .

en dit klok je zo weg slokje bier erachter aan .

 

thx

m

Share this post


Link to post
Share on other sites

De europese versie van bhang :) Doe er nog een vlokje boter in en het is compleet !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoeveel gram had je gebruikt en hoeveel dronk je ervan?
Grammen weet ik zo niet, een half handje vol fluffy toppen. Denk een gram of 4 ongeveer.

 

Zoals in het verslag is te lezen heb ik de helft opgedronken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is even minder.

Ik had het een keer met een Mango test.

gallery_20039_12416_98780.jpg

Ik dacht toen echt dat ik XTC of iets tripie geslikt had.

 

Had je ook dat raar onderbuik gevoel als of je zenuwachtig ben?

 

 

Thanks voor het verslag en ook voor hoe het werkte dat kan goed helpen voor de mensen die het een keer willen proberen.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hieronder een zo duidelijk mogelijk verslag van de Space Chocomelk dag:

 

[09:00] - Mijn vriendin maakt me wakker om te zeggen dat ze naar haar volleybaltoernooi gaat

[09:30] - Uit bed

[10:00] - Boodschappen e.d. gedaan

[12:00] - Heb nu alles voor de dag geregeld en heb voor de rest geen verplichtingen meer, tot nu toe alleen een kaasbroodje gegeten

 

[12:10] - Helft van de chocomelk verdunt (was erg ingedikt) en opgedronken. Smaak is niet echt lekker, sterke wietsmaak. Tinteling in de mond en wat scherp in de keel

[12:30] - Begin lichtelijk effect te voelen, beetje rondhangen en tv kijken

[13:00] - Op dit moment ongeveer net zo stoned al met de verdamper (MFLB)

[13:20] - Behoorlijk rode ogen

[13:30] - Op dit moment heel erg stoned, redelijk paranoia en erg ongemakkelijk. Begin te beseffen dat ik wat te veel tot me heb genomen. Probeer mezelf wat op te hypen met muziek e.d. maar het mag niet baten.

 

[14:00] - Besluit om wat suikerwater en 2 Vit-C bruistabletten te nemen, even op bed gaan liggen

[14:20] - Begin me al wat beter te voelen

[16:00] - Vriendin komt thuis van volleybal, ze legt een deken over me en ik val in slaap

 

[19:30] - Word wakker met hongergevoel. Pak de wok en maak wat groente wraps met gegrilde paprika en thaise wokgroenten. Nog steeds stoned

[21:00] - Word weer wat helder, nog wel steeds vaag in de kop

[22:30] - Stap achter de pc om dit verslag te maken. Nog wel wat vaag maar voel me alweer redelijke de ouwe

 

 

Al met al een behoorlijk heftige ervaring dus. Ik had wel verwacht dat dit beter zou werken als cake, maar dat ik er zo'n effect van zou hebben had ik ook niet verwacht. Maar goed dat ik niet gelijk het hele glas heb opgedronken zoals m'n vriendin adviseerde :wub:

 

Ga het een keertje weer proberen, volgende keer neem ik met een eetlepel genoegen :)

 

 

Whahahahahahaha GEWELDIG VERSLAG! :) :o :tu ;) :D

Dit is een erg leuk verslag om te lezen en erger nog....... ik zie het al helemaal voor me :)

 

Respect :tu

 

Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites
Had je ook dat raar onderbuik gevoel als of je zenuwachtig ben?
Jup :yummy:

 

 

Dit is een erg leuk verslag om te lezen

Hopelijk heeft iemand er wat aan ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel herkenbaar dit verslag.

 

Heb het ook wel is gedaan.

 

Je kan het ook oplossen in je wiskey of andere sterke drank (2 gram max) effe kouwen hap slik weg.. :yummy: (geen aanrader voor onervarene)

 

 

Had je ook dat raar onderbuik gevoel als of je zenuwachtig ben? >>> Ja zaker wel, altijd als ik iets te spacen eet. Eerder met XTC ongeveer zelfde onderbuik gevoel.

 

 

Maar ook dat ''redelijk paranoia en erg ongemakkelijk'' herken ik helemaal. Ik was op een groot druk feest toen me milkySpace er insloeg.. Niet echt fijn. €35,- voor een kaartje.. hehe jammer dan. Toch maar weer weg gegaan.

 

Wel van geleerd, en vaker gedaan. Maar niet meer zo veel. Zeker niet als je af en toe rookt/eet/drinkt. Dan valt ie helemaal hard.

 

 

 

Groet Johnn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is voor een keertje wel leuk inderdaad, maar ik prefereer verdampen. Dat is ook veel sneller en gemakkelijker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...