Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Nou hier mijn eerste verslag,

 

Ik heb dus 5 x Spliff Seeds Blueberry en 1 onbekend zaadje (kwam toendertijds uit een zakje wiet weetniet meer welke soort)

en ze zijn allemaal uitgekomen

Ik heb inmiddels ook Santa Marta van Spliff seeds besteld en wat bij cannaseeds, de santa marta zal ook gelijk ontkiemd worden.

 

Ik had wel wat problemen met de zaailingen in het begin, ik had ze in een potje gezet en mn kat had deze omver gelopen hierdoor weet ik dus ookniet meer 100procent zeker welke nou de onbekende was en hadden de plantjes ookwat stress , ik heb ookwat kleine gele blaadjes al waar ik me zorgen over maakte maar ze lijken hetnog goed te doen.

toen dit was gebeurd heb ik ook gelijk de 2 best uitziende in een grotere pot geplaatst.

 

Natuurlijk staan ze nu lekker buiten met dit weer :lol:

gallery_22536_14069_825049.jpg

 

En een foto van de micro/stealth ruimte die nog afgemaakt moet worden.

gallery_22536_14069_191534.jpg

 

Einde van de week volgen updates !

Edited by Unix

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Unix!

 

Ben je van plan om de 6 plantjes onder de t-neon te zetten? want dat zijn er wel behoorlijk veel voor onder t-neon :lol:

Vergeet niet dat je ook een afzuiging nodig hebt in je kast want anders kan het best warm worden.

 

Voor de rest veel succes gewenst met deze ronde!

 

grtz :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@cremecore

 

Nee ik ben vanplan de vrouwtjes eruit te pikken en die eronder te zetten, de mannen gaan naar buiten(waarsch), ik hoop 2~3 vrouwtjes te hebben.

 

Als afzuiging wil ik later een 75m3 afzuiger toevoegen met 100~120mm PC Fans op een regelaar.

Ik heb nieuwe spullen besteld om de microruimte aftemaken en post binnenkort fotos hiervan.

 

Nu nog een foto van de 3 best uitziende na de marteling van omgevallen potjes etc als zaailingen xd

 

gallery_22536_14069_1157633.jpg

 

heb ook de Hy-pro starters pack binnengekregen, de wortelstimulator ruikt net naar verf oid ! :huh:

Ik weet nog niet welke nou de onbekende is , heb wel een vermoeden maar hoop dat het uiteindelijk goed zichtbaar is in de verschillen.

 

Tips etc welkom uiteraard!

 

MVG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je 2 a 3 planten onder 1 tneon armatuur wil houden moet je niet te lang wachten met ze te beginnen trainen.

Ze groeien als onkruid en voor je het weet heeft nog maar 1 van al je planten licht :huh:

 

Da's vooral belangrijk bij Tneon en PLL omdat je de lamp er strak op moet houden en je dus niet het voordeel

hebt van hps waar je de lamp 60cm hoog hangt en dus heel je vloer kan 'belichten'.

 

Kijk gerust eens in mijn topic (link in sig), ik probeer 2 planten onder 2 armaturen te beheersen,

en dat is soms al moeilijk B)

 

anyway, success met je grow!

de groeten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

eey unix,

welkom en succes.

leuke inrichting je kast zo.

 

let ook op met de lv zoals ik kan zien is het een kast van de zweedse balletjes (niks mis mee) maar dit is samengeperst hout dus het neemt makkelijk vocht op dus als je niet van plan bent de kast ooit te verplaatsen zou ik alle kieren dicht kitten.

 

gr,

070

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alhoewel de easy-rollers zo ook werken, hangen ze nu onderste boven.

Aangezien jou kast veel hoger is als de mijne heb je d'r misschien weinig last van.

 

Maar als je er toch 't schijt' krijgt, draai ze dan om (de roller kant vast aan het armatuur), dat werkt veel aangenamer.

 

de groeten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...