Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
dirk1965

Micro AK47

Recommended Posts

Ondertussen staan mijn 2 AK47AF die ik half maart ontkiemde allebei in bloei. De ene wat meer gedrongen en verder in de bloei, de andere wat schraler, hoger en nog maar juist bloeiverschijnselen. Ze staan beiden onder 6X18W TL, aan de wanden van de kast 4X18W (2 aan elke kant) en aan de achterkant van de kast 2 stuks 2X26W CFL. Vandaag hebben ze vanwege het mooie weer het grootste deel van de dag buiten in het zonnetje gestaan. Heeft ze blijkbaar goed gedaan want toen ik ze zonet terug onder de lampen zette, moest ik die alweer hoger hangen. Ze staan in potgrond van Compo met lange werking meststof (100 dagen volgens de zak) en krijgen voor de rest enkel heel licht afgezuurd water. Had laatst de fout gemaakt om er toch nog wat universele meststof van Ecostyle bij te doen maar dat was blijkbaar wat teveel van het goede want eentje heeft nu hier en daar wat gele puntjes aan de bladeren.

gallery_30306_13879_1533659.jpg

gallery_30306_13879_1295307.jpg

gallery_30306_13879_969679.jpg

gallery_30306_13879_470996.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu maar hopen op zon !!!

 

:bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

De weer voorspelling zien er niet echt goed uit :bier hopelijk een beter najaar :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is lente!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zwijg me van dit weer. Vandaag hebben ze heel de dag in de kast gestaan. Ben nog altijd aan het wachten op de 2G11 fittings voor de PLL-lampen in het nieuwe hok. Had ze besteld bij een terrariumzaak en ze zouden normaal vandaag geleverd worden. Om half een zag ik op de trackersite dat ze blijkbaar om vijf na twaalf geleverd waren. Nochtans niemand van DPD gezien nog gehoord. Toen ik belde bleken ze de chauffeur niet te kunnen bereiken. Dikwijls teruggebeld, nooit een bevredigend antwoord gekregen. Dat is ook de laatste keer dat ik iets bestel bij een zaak die met DPD samenwerkt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ondertussen is het hok buiten klaar maar met de 2 planten is het minder goed verlopen. Ik had blijkbaar wat problemen met de temperatuur en ze hebben beiden een goed etmaal in +35° gestaan. Resultaat hangende bladeren. Heb ze gelijk goed gelucht, extra water gegeven enz. De dag erop stonden de bladeren terug recht maar een groot aantal waren flink bruin geworden en de toppen hadden ook van de ene dag op de andere bruine haartjes. Heb de plant die het verst stond in zijn bloei dan maar omgedaan en te drogen gehangen. De andere staat nu buiten onder een afdak en krijgt regelmatig water. We zien wel wat er van komt. Ondertussen de drie overige zaden ook ontkiemd en die staan nu een paar dagen continu onder 70Watt 9500K om voor te groeien. Als ze klaar zijn om in grote potten te zetten gaan ze in het nieuwe hok waarvan ik nu de temperatuur wel onder controle heb. Hopelijk kan ik van die ene plant toch nog wat roken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...