Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
stoner123

Post je gear.

Recommended Posts

Hey mijn mede marijuana genoten.

 

Het leek me wel leuk om een topic te beginnen om je hobbyist kweek hok/tent te posten.

misschien een leuke foto erbij, en een lijstje maken welke materialen je hebt gebruikt en eventueel de prijs erbij.

Zo kan je een hoop mede kwekers inspireren/stimuleren.

Of als je zelf een kweekhok in elkaar hebt gezet een materiaal lijstje erbij, misschien nog een werkvolgorde als je je toch wil uitsloven :verrygood

 

Ik zelf ben bezig met een 50x50 cm en 110cm hoog kweek hokje te maken van multiplex, dit materiaal koste niks vanwege mijn werk :lol:

En dan heb ik bij de growshop nog wat goldlabel licht grond gekocht voor 7,50 en 4 potten voor mijn autoflower's

Ik ga nog een 250watt lamp kopen, en ben op moment met de verkoper aan het onderhandelen en het lijkt erop dat hij de complete lampeset weg doet voor 15,- euro.

En dan ga ik nog folie aan de binnenkant vast nieten voor de licht reflectie, en ik gebruik nietjes en geen lijm i.v.m. de warmte, er kunnen anders giftige dampen vrijkomen door de hitte

Mooie budget kast lijkt mij !

Ik zal nog wel verslag gaan doen of planten goed groeien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja maar dat zijn de pro's die hun hele zolder aan het verbouwen zijn.

Ik wil het graag over kleine hokjes of tentjes hebben.

Of bestaat er al zo een topic?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ stoner123

 

Dit is niet de goede sectie voor een dergelijk topic

 

en waarom spullen laten zien ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om een beter beeld te krijgen zodat je een idee krijgt hou je jou kweekzooi misschien zou kunnen inrichten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet prima hoe ik mn kweekzooi in kan richten :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

je bent nogal wat van plan. 250 watt op 50x50x110?

 

 

budgetkweekjes zijn trouwens prima, als je tenminste alles goed op mekaar afstemt en weet wat je aanschaft. lampensetje voor 15 euro? Kan goed gaan, maar weet jij hoelang die lamp gebrand heeft, of er aan gekloot is.. etc.

 

kweekzooi.. budget.. kun je prima in 1 zin zeggen hoor:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

250 is wel wat veel inderdaad op die afmetingen ik heb dezelfde hoogte maar 2 keer zo breed en diep en de warmte is toch wel moeilijk weg te krijgen hoor

ik zou voor tneon gaan of een 100 watt hps maar als je afzuiger het aankan dan kun je altijd proberen he :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...