Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Krasi goes guerilla

Recommended Posts

Hi wijde wereld tuinders,

 

ik ga samen met een maatje dit jaar openbaar growen, oftewel GUERILLA!!!

We hebben vandaag al een spotje gevonden, eigenlijk 2.

Of de spots ook echt goed verstopt zijn weet je natuurlijk nooit, maar ze lijken wel geschikt.

Er is grondwater beschikbaar en dat was voor mij erg belangrijk, omdat ik er maar 3 a 4 keer wil komen tussentijds.

De aankomende weken ga ik een beetje snoeien en voorbereiden.

Een lijstje maken met wat ik allemaal nodig heb.

Wat leuke strains scoren, ik heb van Elmo 5 adh47 gekregen die ik morgen ga ontkiemen, en dan ga ik alvast even leren selecteren en een kleine proefguerilla houden, ze zijn autoflower dus die kan ik wat vroeger zetten.

 

Ow en ik had al twee teken op me lopen en m`n maatje had er ook 4 op z`n broek, sindsdien heb ik overal jeuk (psychisch natuurlijk) maar wat een ellende, de volgende keer even wat voorzichtiger en beter beschernd.

 

Foto`s van de spot

 

Deze slootjes lopen aan alle kanten van van de spot

 

gallery_30844_13649_960937.jpg

 

gallery_30844_13649_3392940.jpg

 

gallery_30844_13649_2150831.jpg

 

Een impressie van de spot en de grond, het wordt nog een karwei dat opruimen en vrijmaken

 

gallery_30844_13649_3257778.jpg

 

gallery_30844_13649_4508085.jpg

 

gallery_30844_13649_167352.jpg

 

gallery_30844_13649_497595.jpg

 

gallery_30844_13649_3111359.jpg

 

De grond dan

 

gallery_30844_13649_790466.jpg

 

gallery_30844_13649_4282821.jpg

 

Een nieuwschierige bewoner

 

gallery_30844_13649_3961323.jpg

 

gallery_30844_13649_1264110.jpg

 

Volgende keer wat opruim en vrijmaak foto`s, ook zal ik dan de aarde controleren op geschiktheid, en zonodig zal ik deze opwaarderen.

 

Greetzz Krasi :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehehehe :verrygood

 

Cool, jullie kennen elkaar allemaal persoonlijk. Het is daarom dat het hier altijd zo gezellig is op de topicd.

Spijtig dat je hier geen kweekverslag kan maken. Mss wel mooie foto's van de oogst.

Laten we alleen maar hopen dat niemand erop uit komt.

 

SUCCES !!! :lol:

 

Grtz

Golden Green

Share this post


Link to post
Share on other sites

hej krasi, veel succes dit jaar.

spots zien nice uit, aan de reflectie in de sloot te zien heb je daar lekker veel licht :verrygood

wat voor recept ga je gebruiken voor je kuilen?

misschien is het handig om je auto's ietje hoger te planten het lijkt wel alsof je grondwaterpijl nu rond de 10 cm is? :lol:

ga je zekers volgen

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Golden Green, thanks, ik ga wel 3 a 4 keer kijken tussentijds, daar maak ik natuurlijk foto`s van :verrygood

 

Lufthegreenstuf, bedankt, Er is redelijk wat licht, en het zijn niet echt sloten maar een soort geulen met water, zo meter breed en 20cm diep, deze grenzen aan een kanaal.

Die AF`s zijn om te testen hoe de planten er gedijen en of het echt goed verstopt is.

Tja hoe ga ik de grond mixen, ik wil eigenlijk gewoon de grond daar mengen met wat goldlabel aarde, en ik wil van leplantage de organische korrels erbij gooien, en een beetje maerl, niet teveel eigenlijk. :lol:

 

Deze was ik vergeten, dit is om onze plek te herkennen

 

gallery_30844_13649_3869979.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie plannen, er kan niet genoeg guerrilla gevoerd worden in ons huidige politieke klimaat. Maar het grondwaterpeil staat er zo te zien wel erg hoog wat mij doet vrezen voor natte periodes, en ik zie best wel veel takken en blad, is de zoninval ook nog goed als er straks wel bladeren aan de bomen zitten? Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Deze was ik vergeten, dit is om onze plek te herkennen

 

gallery_30844_13649_3869979.jpg

 

 

Ja ik weet waar dat is!!! :verrygood :lol:

Nou kerel ik wens je veel succes met je guerilla hoor :engel

Ben benieuwd hoe ze het gaan doen in de volle grond maar dat zien we wel terug in de foto's ....

 

 

Gr Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hatsikidee :lol:

Gaaf dat je/jullie ook buiten gaan spelen.Daar ga je straks een boel plezier aan beleven.Succes met de het op orde maken van spots :verrygood

Ik ben benieuwd naar de volgende update!

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

He Krasi (en maatje)! Alle succes toegewenst, ziet er heel natuurlijk uit allemaal, ik word er Krasi van!

 

Ben 't wel met Groen Gif eens: bepaal goed waar straks de meeste lichtval zal zijn. Over een maand/begin mei zitten overal bladeren aan de struiken en bomen en zal het er niet meer zo licht zijn als nu. Gewoon effe goed bedenken waar het meeste licht (vanaf het zuiden) onbelemmerd het grootste deel van de dag op je planten schijnt!

 

Ik ga je volgen, op naar een mooie oogst!

Share this post


Link to post
Share on other sites

:verrygood

 

deze volg ik :lol:

 

good luck Krasi

 

 

Grtz

Edited by whazzup
3 verwijderd. Volgende keer ZELF editten ipv NOG een keer het bericht QUOTEN

Share this post


Link to post
Share on other sites

yep ik schuif even lekker aan in me tuinstoel en pak er ook maar eens wat drinken bij

 

leuke spot ik ga de volgende keer als ik wandelen ben toch ff de boompjes checken ...je weet maar nooit hahahaha

 

 

succes man !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT als je computer NIET meer flipt quote je geen flippende computer, leer hier hoe we het graag willen.

 

sorry computer begon eventjes te flippen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
He Krasi (en maatje)! Alle succes toegewenst, ziet er heel natuurlijk uit allemaal, ik word er Krasi van!

 

Ben 't wel met Groen Gif eens: bepaal goed waar straks de meeste lichtval zal zijn. Over een maand/begin mei zitten overal bladeren aan de struiken en bomen en zal het er niet meer zo licht zijn als nu. Gewoon effe goed bedenken waar het meeste licht (vanaf het zuiden) onbelemmerd het grootste deel van de dag op je planten schijnt!

 

Ik ga je volgen, op naar een mooie oogst!

 

af en toe de heggeschaar/snoeischaar meenemen is daar geen overbodige luxe lijkt me

+ een zeiltje om alles af te dekken zodat de onkruid geen kans krijgt

 

Heel veel succes! maar dat zal met krasi's groene vingers wel goedkomen denk ik zo!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet lekker ongeveer waar het is. :lol: :engel :engel

 

Nee even serieus ben benieuwd Krasi of je er wat kan oogsten. Je bent in ieder geval niet zo brutaal als ik om in het mais te gaan staan. :verrygood

 

Ben benieuwd wat je er van gaat maken en ik kijk de tussentijdse updates met zienderogen tegemoet.

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier zat ik nog op te wachten, ik volg je ook :engel

Succes man.

De grond ziet er toch een beetje uit alsof het niet veel licht krijgt dus word inderdaad in de zomer nog wel wat takken weghalen misschien.. Het ziet er ook een beetje zuur uit maar ik zie dat je daar ook al een oplossing voor heb :lol:

Dit word het jaar van de guerilla :verrygood

 

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Groen Gif, bedankt ook voor je tips, we hebben specifiek een plek gezocht waar het dicht begroeid was, en in dat dicht begroeide een wat open plek, we gaan volgende week wat kleine boompjes wegzagen, volgens mij komt er wel genoeg licht bij, het is zowiezo wel spanned :)

 

CriticalWidow, thanks man, deze boom is ge-G-uerrilla-merkt :lol:

 

Zeebodem en Sticky, ik heb vorig jaar genoten van jullie topic, mooie inspiratie :D

 

NYABINGHI, dank je wel, ook voor je tip, we gaan er rekening mee houden :verrygood

 

Blueberry, jij bent nog enthousiaster an wij :engel bedankt hoor :engel

 

Groeneshizzle, thanks dude, idd een beetje gereedschap komt ten goede, verder heb ik deze dingen op het oog om de ruimte voor m`n plantjes te garanderen ;)

 

http://hempflax.com/producten/hempflax-pro...uw/boomschijven

 

Pepperfreak, jij ook bedankt :)

 

Donnie, haha ik heb er landmijnen gelegd tegen rippers, idd geen boze boeren hier :engel erg spannend zo`n eerste guerilla, en het is idd maar de vraag of er wat te oogsten valt :P

 

Linkinpark, thanks ook, ik heb ook wel wat bij jou ingelezen, het is de eerste keer, we hopen wat te kunnen oogsten, plezier staat voorop en natuurlijk ervaring :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hopelijk licht het aan mijn binnen voor groeien met de adh47 by pide en zitten erbijjouw geen herma gevallen tussen suc6

 

 

Ow en ik had al twee teken op me lopen en m`n maatje had er ook 4 op z`n broek, sindsdien heb ik overal jeuk (psychisch natuurlijk) maar wat een ellende, de volgende keer even wat voorzichtiger en beter beschernd.

pas er mee op he rode rijksdaalder = niet goed

lemoen gras en deet rond je spot verbouwen houd de teken op afstand

Share this post


Link to post
Share on other sites

GW, bedankt, ik houdt er rekening mee :lol:

 

Chriet, we gaan ons best doen, tof dat je het volgt....and keep smoking :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Donnie, haha ik heb er landmijnen gelegd tegen rippers, idd geen boze boeren hier :verrygood erg spannend zo`n eerste guerilla, en het is idd maar de vraag of er wat te oogsten valt :lol:

 

Spannend is het zeker en het geeft ook een kick. :engel

 

Veel plezier dit seizoen 2012 chef zet wat mooie denen na ijsheiligen :engel

 

Gr,

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

krasi hier weer een follower del flower maar ik meen de spot te herkennen .

mijn vermoeden ligt dat het in de geulvallei is .

je spreekt van een slootje maar ik ben 34 jaar geleden es met mn ouders en zusje in zuid limburg op holyday geweest

en ik had meteen een dejafu met die pica .

en dan een g in een boom gekerfd dan weet deze jonge al van 1+1 = 2 weetjewel !

tis de geul .

eind september maar weer es boeken .

boeken roeken en zoeken .

 

was gekkigheid maar ik weet waar het is .

 

hg

m

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou als iedereen dan zo goed weet waar het is: steek een paar handen uit de mouw en help die jongen eens een beetje met zijn grond :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...