Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

ReMuS

Bad Trip

Recommended Posts

Ik weet niet of er al een topic over is maar wie heeft wel eens een bad trip gehad en hoe ging het er aan toe?

 

 

ik zelf moest de eerste paar keer altijd kotsten maar das niet echt bad trip.

 

 

 

tell me your expirience

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Exclaim

Had het erg koud en misselijk, benauwd en draaierig.. sommige vinden dit heel lekker spacen, maar voor mij te erg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jah...spacecake heh.

Anderhalf plakkie op. 40 gram aan wiet en bladafval in de cake

Na uurtje begon die te werken, ging allemaal goed. Halfuurtje later ging ik naar me bed en toen begon het geheel pas egt goed te werken.

Flink trippend op me bed gelegen, bijna over me nek, trillen, niet kunnen slapen, hartkloppingen. Niet voor herhaling vatbaar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van cannabis een bad-trip krijgen noem ik nou niet echt een bad-trip maar ok..

 

Van paddo's wel een keer een bad trip gehad, was geen succes iig..

Share this post


Link to post
Share on other sites

De z.g bad trip die je kunt krijgen van wiet, het duizelig zijn, het ziek en misselijk zijn en nauwelijks meer kunnen lopen is niet door de wiet (lees Thc) die je binnen hebt gekregen , maar in hoegenaamd alle gevallen veroorzaakt door ;

 

Het niet of weinig hebben gegeten, waardoor je bloedsuiker spiegel daalt.

Wanneer een menselijk lichaam THC binnen krijgt, wordt deze aanwezigheid van Thc gezien als een regelrechte aanval op het lichaam, het lichaam gaat direct in de tegenaanval door anti stoffen tegen deze bezoeker aan te maken (thc).

Wanneer je bloedsuikerspiegel al laag is doordat je bijv slecht gegeten hebt, neemt het creeren van de antisotffen zoveel reserves van je lichaam weg, dat dit zich uit in de eerder genoemde duizeligheid en misselijkheid (onder andere..)

 

De enige remedie wanneer je eenmaal in die "duizelige en misselijke periode" zit is het domweg eten van suiker of wat dan ook als er maar gewone suiker in zit.

(Snoep , cola e.d)

De reactie van het lichaam is gelijk aan de reactie die een suikerpatient zou krijgen.

In voorkomende gevallen , wordt ook aan een suikerpatient domweg een klontje suiker gegeven.

 

Overigens is het "stoned of High" worden van het menselijk lichaam een ALLERGISCHE TEGENREACTIE van het lichaam en niet ten gevolge van de iname van wiet , dus enkel de reactie van je lichaam op de aanwezigheid van wiet zorgt voor het stoned/high gevoel.

Een lichaam dat door teveel gebruik, THC niet meer als indringer ziet, resulteert domweg in het niet meer stoned kunnen worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

keb één keer 'n bad trip gehad op me eigen feest

kvoelde me echt fucked up helemaal down enzo

denk ik iets té veel jointjes gerookt :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mja zoals hier ook te lezen is erges, moest ik dus een keer overgeven :unsure: Dat was ook niet cool, maar nu heb ik daar geen last meer van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nooit mee gemaakt nee, wel combinatie bier <-> wiet dan begin je wel is te kotsen (ik dan).

Verder nooit problemen gehad met alleen wiet

Share this post


Link to post
Share on other sites
kotsen heb ik nog nooit gedaan van wiet/hasj.

ook niet in combinatie met bier

genoeg roken.. van alleen jointjes ga ik zelf ook niet nekken, maar bijvoorbeeld een bong/waterpijp oid kan wel voor het braken zorgen.. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vooral in het begin was ik vaak misselijk van joints :lol: De 2e keer dat ik blowde had ik die zogenaamde badtrip (flink kotsen, denken dat je er niet meer uitkomt etc). Dit heeft er niet voor gezorgd dat ik nooit meer een joint aanraakte, maar toch was ik erg bang dat ik weer misselijk werd/ging kotsen. En juist die angst zorgt ervoor dat je ook weer misselijk wordt. Ik ging me er tegen verzetten, wat je dus juist niet moet doen. Op een gegeven moment dacht ik van, ach tis maar wiet, en de manier waarop ik die stonedheid nu beleef is ook niet leuk (al dat verzetten). Dus ik liet 't allemaal gewoon over me heen komen, "just go with the flow" :ph34r: En vanaf toen is het nooit meer fout gegaan, en geniet ik in volle teugen van m'n stonedheid. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik weet niet of er al een topic over is maar wie heeft wel eens een bad trip gehad en hoe ging het er aan toe?

 

 

ik zelf moest de eerste paar keer altijd kotsten maar das niet echt bad trip.

 

 

 

tell me your expirience

 

Ik heb afgelopen weekend gesmoked, ik het begin voelde ik me heerlijk en lachen enzo.

maar 20minutjes erna zaten we op de fiets en we ging verstoppen. Ik stond tussen 2 containers en ik werd helemaal gek.

ik dacht dat ik in een kamer was en ik moest eruit. Daarna ginge we weer naar de andere toe en me vriendin zat bij iemand achter op, ik dacht dat ze stijl haar had met een roze sjaal maar dat heeft ze helemaal niet. We stopten met fietsen ik en stapte van me fiets af ik kon amper normaal lopen en het leek net of ik in een droom was en toen er weer uit ging, alles draaide en ik wis neit wat ik deed. Iedereen liep tegen me aan te praten maar ik kreeg er geen woord van door. Ik moest eten maar het leek een uur te duren voordat ik me koekje op had. Het had geen smaak en ik voelde helemaal niks. Ik begon allemaal rare dingen te roepen en liep maar in de ronte. Ik stapte op me fiets en ik ging van de ene kant van de weg naar de andere kant. Me vriendin was nog een beetje normaal en ze wist niet wat ze moest doen. We gingen naar een parkje over een donkere weg. Ik was ZO bang ik dacht dat ik een tunnel in reed en er nooit meer uit kwam ik ging op een bankje zitten in het park en ik weet niet wat er allemaal was ik dacht dat me vrienden monsters waren en alles. ik liep bijna de sloot in en het leek net of ik de heletijd aan het zweven was.

me vrienden waren stokjes aan het gooien en ik was zo bang voor hun er kwam een stokje in het water en ik dacht dat het allemaal vissen waren. daarna gingen we lopen lopen en lopen, langzaam kon ik beter nadenken en ik wist weer wie ik was. ik kon weer normaal praten en fietsen. Ik geef je een tip, begin nooit met smoken want al krijg je een bat trip, nou dat ik eccht geen pretje!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben ook al hard gegaan van wiet maar zo hard dat je niet meer wiet wie je bent en alles anders ziet nog niet neen dat gevoel dat je in een droom zit en er uitvalt vindek wel nog grappig het enige wat ik soms heb en eng vindt is als men ingewander heel raar beginnen doen maar dit is niet te beschrijven je moet het meegemaakt hebben voor je het begrijpt :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paar jaar geleden, na pure joint (mix) kreeg ik het gevoel dat ik doodging. Angstaanvallen met hopen, enorm hoge hartslag, draaien, ... Sindsdien is blowen niet meer gelukt, heb altijd hetzelfde voor, maar ik doe m'n best er iets aan te doen ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou nog nooit echt een bad trip.

Gister wel gekotst van me jointje, maar die was gewoon niet lekker gevallen denk ik [Nog nooit eerder gehad nml.] :wtf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk er ook aan dat beginners misselijk kunnen worden omdat ze niet-rokers zijn en misschien gewoon eens willen experimenteren.

Als je in een korte periode 3 joints rookt kan dat een niet-roker slecht bevallen. :wtf:

 

Zelf ben ik nooit echt slecht geweest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben wel een paar keer aardig fout gegaan ja, maar meestal kwam het door de combinatie met alcohol, dat doe ik dus ook nooit meer. Heb een paar keer gehad dat elke beweging die ik maakte en alles wat ik of mijn vrienden zeiden, eigenlijk een grote deja vu was. ik zag allerlei patronen en geluiden die me op een vage manier aan mijn kindertijd deden denken, alsof ik ze toen al had bedacht. Het klinkt heel trippend en ik kan het ook echt niet uitleggen, je moet het meegemaakt hebben denk ik :wtf: Herkent iemand dit?

 

 

En laatst, was niet echt een badtrip maar ik stond op een popfestival, Kraak en Smaak speelde, dus een hele harde bass, en ik voelde mn hart helemaal tekeer gaan met de bas mee, alsof het 1000 kloppingen per minuut waren ofzo :lol: Maar toen ik ging zitten ging het weer langzaam weg, achteraf wel eng eigenlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoy,

Ben ook al paar keer slecht geweest na reeks jointjes , (ik wist niet dat dit bad trip was ) ik werd misselijk , bleek , draaierig , hart klopingen , mega tam zijn , en dan kotsen ,....

 

Wat vind ik er van , stoppen doe ik er zeker niet voor , want de verhalen die tussen toep en pint terug komen zijn gewoon de max .

 

mvg a.

Share this post


Link to post
Share on other sites

NOOIT!

 

van alcohol bad trip is iets anders... :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik helemaal in het begin eigenlijk ( niet voor experimenteren ) . Paar pintjes gedronken en een jointje smoren..Na een kwartiertje goed voelen , voelde ik alles omhoog komen...:s

 

En sinds dan heb ik het eigenlijk nietmeer . Soms krijg ik effe een kotsneiging maar op sommoge momenten walg ik even van de smaak ( vermengd met tabak ) .

 

Wat ik wel regelmatig heb en meestal als ik een een goede film/serie zie . Dat ik op een gegeven moment begin te beven ( meer bibberen ) . Dit gaat na een tijdje over maar vind het toch best lastig .

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik zag allerlei patronen en geluiden die me op een vage manier aan mijn kindertijd deden denken, alsof ik ze toen al had bedacht. Het klinkt heel trippend en ik kan het ook echt niet uitleggen, je moet het meegemaakt hebben denk ik :verrygood Herkent iemand dit

 

Heb ik altijd als ik geblowd heb.

als ik bepaalde dingen zie of meemaak krijg ik een nostalgisch gevoel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kheb wel al "bad trips" gehad maar ik ervaar dit niet zo ik vind het eerder leuk en leerzaam de keerzijde van het muntje zeg maar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had gisteren een bad-trip achtig iets :rofl

De jonko was uitgevallen en ik stak hem weer aan en nam een iets té flinke hijs en toen werd ik echt skafa van hier tot aan tokio! Maar ik had die dag niks gegeten en we waren COD aan het spelen en in een keer legde ik me controller weg en zat ik daar maar. Ik wou de hele tijd iets zeggen maar ik had er de energie niet voor het uit me mond te krijgen en ik kon gewoon niks meer ik voelde me ook misselijk (gelukkig niet gekotst :D ) maar toch. het was erg jammer en ik weet nu wel dat ik voortaan iets moet eten of eten op de kamer moet hebben :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...