Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

groninger

AK Auto / Automax /Big Bang Auto 250 watt hps

Recommended Posts

Zo Ben ook weer een nieuwe ronde begonnen ondanks dat ik nog een achterblijvende WW in mijn bloei kast heb ;)

 

Dit keer naar veel wikken en wegen toch besloten voor autoflowers te gaan om te kijken hoe dat werkt en na nog een keer wikken en wegen (rare uitdrukking want ik wik niks en weeg al helemaal niks :lol: ) toch besloten voor wietzaadjes.nl te gaan. (volgende keer rsq )

 

Heb 3 soorten gehaald en eigenlijk niet echt een reden voor de soorten op prijstechnisch en leuke namen na dan ;)

 

Kreeg er 2 gratis zaadjes bij en voila wat scherts mijn verbazing ?? White Widow haha die hadden we net gehad, geen idee wat er nog mee te doen maar wellicht een scrog proberen in mijn voorgroei kastje als de auto's in de bloei staan, is van latere zorg :(

 

Voorgroei kast:

2*75 tneon

Pasieve inlaat

Aktief pc fan afzuig

Sanny spongepot

 

Bloei kast:

 

Lumatek 250Watt Dimable

Philips Son-T Pia Plus 250 Watt (Bloei)

Ruck RK125LS Buisventilator 4 speed 330m3

Filter onbekend (vergeten hehe)

2 keer pc fan inlaat

 

B.A.C Biologische Groei

 

gallery_32403_13609_1262136.jpg

 

Gister de zaadjes in de spongepots gedaan (van sannie, mooi spul lekker makelijk) en in mijn nieuwe voorgroei kastje gezet met 24 uur licht erop (lekker warm )

 

gallery_32403_13609_1073944.jpg

gallery_32403_13609_1252237.jpg

gallery_32403_13609_2216935.jpg

 

En nu maar afwachten (vind ik het ergste van het hele kweek gebeuren ben altijd bang dat die dingen niet opkomen ofzo ;) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er leuk uit groninger.

 

Ik ga zelf buiten de auto ak kweken dus ik volg deze!

 

Succes :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

die zaden van Tim (wietzaadjes.nl) gaan het zeker goed doen !!!

 

veel plezier ermee !!

 

GroeneGroet ,

 

UrbanGrower!

Share this post


Link to post
Share on other sites

helemaal mee eens urbangrower :lol:

 

veel plezier deze ronde!!

 

grz pietje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel succes met deze verse ronde, nou maar hopen dat de laatatse WW in je hokje niet nog 6 weken doorgaat.

anders moet je nog een hokje erbij bouwen.

 

En ja wachten hoort er nu eenmaal ook bij, maar het zal vast wel goed komen.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe DJ ik hoop het niet maar heb van die plant de hoofdtop al op de kop hangen

Het is een raar plantje maar toch wel geinig om te zien dat stres de plant wel goed beinvloed denk ik

 

Heb de rest van de plant nog even in de kast staan maar maandag ga ik hem eruit halen en de bloeikast even voorzien van een laagje witte verf :lol: hobbieboppen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuke auto soorten.

 

/zODd ram een stoel op de vloer en ga ervoor zitten.

 

 

:lol:

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heyyy groninger

 

Ook aan de Ak 47. Lekker. 3 weken 24. Licht. Mannen er tussen uit en 18/6. Makkelijker kan niet.

Temp. Blijft super zo. Succes. ( hoe meer medium hoe grotere ze worden ,, das logisch. )

Succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee bassie dit zijn gelukkig fem zaadjes dus nog makelijker hahahaha

 

Komen nu een paar in beweging trouwens maar wat ik zo raar vind is dat ik dan een wortel eruit zie komen maar boven op en niet naar onderen ?? dit gaat hopenlijk vanzelf de goeie kant op hahaha (mijn achterblijven is helemaal in een krul gegroeid vandaar de angst voor wortels die raar omhoog groeien hahaha )

Share this post


Link to post
Share on other sites
hee bassie dit zijn gelukkig fem zaadjes dus nog makelijker hahahaha

 

Komen nu een paar in beweging trouwens maar wat ik zo raar vind is dat ik dan een wortel eruit zie komen maar boven op en niet naar onderen ?? dit gaat hopenlijk vanzelf de goeie kant op hahaha (mijn achterblijven is helemaal in een krul gegroeid vandaar de angst voor wortels die raar omhoog groeien hahaha )

 

Hey Groninger, Leuk ook autoflower! zet hem op he! Ik ga het met veel interesse volgen man. dat witte spul in je propagator is perliet toch?

zal ik volgende keer ook proberen goed voor de luchtvochtigheid! zat ook altijd bij mijn stekken die ik haalde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

voordeel van perliet is dat het water vasthoud, + dat je wortels weinig schade oplopen als de wortels door je potjes/startblokken heen groeien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kleine update is al her en der beweging te zien (oh ik vind deze fase helemaal niet leuk haha weet nooit of ik ze nou te diep of te ondiep bla bla heb gedaan )

 

gallery_32403_13609_819312.jpg

gallery_32403_13609_1017898.jpg

 

Afwachten maar dit is de derde dag ontkiemen dus we zien wel :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey groninger , ziet r netjes uit

 

Ben wel benieuwd naar de autoflowers , nog wat geduld komen de kleintjes vanzelf wel boven

 

zie ik nou 28c in je propa - Ontkiem meestal tussen de 20/24c

 

suc6 met je ronde volgen je :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja die 150 watt tneon blaast er aardig wat hitte in op dit moment

volgens mij is het niet heel erg toch 28 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey groninger succes met deze grow ik ben zeer benieuwd hoe deze setup je bevalt en wat je restultaat gaat worden

250 HPS vind ik wel interessant

Blijf je dus volgen :lol:

Grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

pff werkelijk dat ontkiemen is niks voor mij ik zie wel allemaal steeltjes diep in de aarde liggen maar omhoog komen ho maar ik word er gek van hahaha denk altijd dat het ze niet lukt of dat ik ze te diep heb gedaan ofzo

niks voor een adhd mannetje :lol:

 

(moet je die spongepots btw ook goed vochtig houden of gewoon een keer per dag ff plantenspuit erop ofzo ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo

 

Toch even een update het fototoestel is even een reisje aan het maken dus kan helaas geen foto's nemen maar tot nu toe gaan we gewoon verder

Ik heb toch 4 zaadjes die niet willen ontkiemen maar we wachten nog even rustig af

 

De rest staat in de 4 liter containers en een paar hebben wat last gehad met het zaadje af te werpen pff ontkiemen bij mij is een drama geloof ik maar we leren en gaan gewoon verder

 

Laat ze nu lekker nog even onder tneon staan tot ze wat groter zijn en ram ze dan onder de 250 watt hps en dan maar zien wat er gebeurt

 

Heb de 2 WW's ook ontkiemd en die gaan er gewoon bij staan groeien op 18/6 en ik zie wel wat ik daarmee doe wellicht een scrog proberen of stekjes van nemen (heb ik ook nog nooit gedaan hahaha ).

Nadat de voorgroei kast leeg is wil ik ook nog deze zaadjes gaan ontkiemen http://www.dutch-headshop.com/nl/autoflowe...merk-p-553.html

 

Hier hoop ik dan op tenminste 2 mannetjes en dan gaan ze voor een zadenkweek 5 (4 fem en 1 man ) bij mij in de tuin en deZelfde hoeveelheid bij een vriend van me die ook aangestoken is door het kweek virus in zijn nieuwe 2*36 tneon kastje ook voor zaden

 

Ik heb nog nooit zaden gekweekt en vind dit wel een keer leuk om te doen (buiten het feit om dat bij mij het ontkiemen echt een verlies heeft hahahaha dus een paar 100 zaadjes is voor mij genoeg om niet teveel te verkloten hehehe )

 

Dus sorry nog geen foto's maar als het toestel terug is dan maak ik er weer genoeg en dit keer met het licht uit hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeeey ziet er netjes uit :verrygood

 

Ga ik zeker volgen

 

Grtzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo nou tijdje geleden update gedaan maar had weer even een camera tot mijn beschikking en zeg zelf wat is een update zonder camera :verrygood

 

Alles is zo'n beetje opgekomen en heb alle auto's nu nog in mijn voorgroei hok zitten in de uiteindelijke 4 liter potten onder tneon.

temp 18/19 tot max 27/28 LV rond de 35 en ze staan op 18/6

 

Ze groeien allemaal best leuk maar wel een beetje rommelig sommige zien er meer uit als een krop sla en hebben nogal wat rare blaadjes

ik weet niet precies waar dit het hem in zit het zijn ook niet van een soort in het bijzonder.

 

Zonder de namen erbij even een lading foto's op het moment dat ze onder de hps gaan zal ik per soort foto's gaan maken.

 

gallery_32403_13609_2544882.jpg

 

gallery_32403_13609_1136241.jpg

gallery_32403_13609_2691627.jpg

gallery_32403_13609_1716124.jpg

gallery_32403_13609_4361257.jpg

gallery_32403_13609_1248959.jpg

gallery_32403_13609_3737306.jpg

gallery_32403_13609_1693020.jpg

 

Zo wat foto's en als iemand weet waarom die blaadjes zo bubbelig zijn en soms rare vormen hebben dan ...graag want ik heb geen idee hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou dat ontkiemen enz heb je wat mij betreft zeer goed gedaan best goede plantjes toch.. jammer van de looks bij sommige daar kan ik geen zinnig woord over melden.

Hopelijk worden de nieuwe bladeren mooier bij die

Grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

plantjes zien er goed uit :lol:

dat gekrulde blad , zijn opstart problemen .. niks ernstigs

 

succes :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

tp dank mensen dan laat ik ze gewoon lekker gaan en ga ik me even bezig houden met mijn opkomende zadenkweek.

 

Heb van erg fijne mensen wat zaden gekregen (dank hiervoor :verrygood ) en ben nu bezig met te kijken wat ik allemaal kan zetten en of ik nog wat leuks kan brouwen. heb er drie locaties voor waarvan 2 binnen en 1 buiten dus we gaan alle mogenlijke manieren van bestuiven ook proberen :lol:

 

Drukke boel in mijn vensterbank nu hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk uit met bestuiven :verrygood

 

alles komt vol met zaden te zitten als je even niet uitkijkt

 

(Weet er alles van )

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe ja dat had ik inderdaad al begrepen

 

alles wat ik niet wil bestuiven staat op zolder en de rest staat 3 verdiepingen lager of buiten dus ver uit de buurt :verrygood

probeer alles goed gescheiden te houden en zo ver mogenlijk uit de buurt van alles.

 

Het enige waar ik mee zit is dat ik buiten in de tuin wil proberen een man en wat vrouwen zijn gang te laten gaan maar dat er wel een raam in me zolder zit hmmmm zou dat zover gaan ? (waarschijnlijk wel hahaha ) (raampje hermetisch dicht dan maar )

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor dat soort avonturen . moet je een hele aparte locatie hebben eigenlijk

 

ook op je kleding komt dat stuifmeel troep is het :verrygood

en als je dan per ongeluk toch bij je dames in de buurt komt is het leed vaak al geschied...

 

veel succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...