Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Dylan

Plieger fan vraag

Recommended Posts

zonder dimmer kan altijd maar dan kan je de temp niet regelen

maar voor binnenshuis is dat niet zo'n ramp in de micro B)

 

maar wat een takkeherrie maken die dingen ik heb deze in het begin ook gebruikt maar dit doe ik nooit meer

en zo'n ding doet met een beetje tegendruk niet veel meer

 

kan je beter een 220v pc fan nemen en paar flensjes erop maken

die zijn en stiller en sterker

 

grtz dragon

Share this post


Link to post
Share on other sites

kerel ,

 

das zon afzuiging die ze bij gamma verkopen ...

werkt goed hoor !

maar als je er een filter van 300m3 aanhangt zal ie naar mijn idee maar iets van 50m3

afzuigen ...

 

dus je hebt er zo goed als niets aan ... zal niets tot weinig zuigen .

 

je kunt beter bij een sjop informeren die hebben vaak een 300m3 buisventilator liggen met een passend filter..

voor 120 euro ...

 

die zijn op elkaar afgestemd en zijn vrijwel geluidsloos !!

 

suc6

 

UrbanGrower!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Kannabis ..

 

Vind je die stil? Als je die aan de wand schroeft hoor je alles trillen.. Dan kan je beter een/dat buiszuigertje tussen je slang/filter monteren en dan ophangen.

 

Maar beste Dylan 100 m3 Plieger fan op een 300 m3 Phatfilter word hem echt niet. Beetje meer zuig kracht is niet weg.

 

Succes man..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou, hij is anders niet zo ECO voor je knip ;) . De 350m³ kost over de € 300,= B) . klik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou gewoon voor dit setje gaan B) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij conrad.nl 20 euro dacht ik dan heb je een 120mm (pc) fan 220v en 200m2 d8 ik

 

grtz dragon

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Beaker

erg mooi setje voor deze toepassing en erg betaalbaar !

 

UG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat Greensell setje is erg mooi, vorige week nog in de handen gehad en wordt als ik mijn tentje overdraag aan lotgenoot aangeschaft voor 250W opstelling.

 

ze hebben ook nog een wat grotere Svent (150mm), die kun je met een verloopje 125-150 aan de filter hangen.

filter zelf is net zo groot als een rhino pro 300 die ik momenteel heb hangen met een 385m3 buisfan gedimd tot 20% en zelf geisoleerd.

 

eerder met pflieger (die ik op diverse plekken in voorgroei/ inblaas wel gebruik) gewerkt maar dat is geen doen met dimmen en druk opbouwen, daar is het net te weinig capaciteit voor of je moet alleen maar geur af zuigen, dan geen probleem maar zou dan wel de 185m3 uitvoering nemen en niet dimmen met een standaard dimmer... staat je fan ineens stil omdat er een sinusje niet doorkomt B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

inderdaad de sjop heb ik mijn prima klima 300 mh3 vandaan destijds voor geloof 80 euro (setje) maar maakt een bromt op zijn eigen regelaar als je tevel terug dimt dus voor het grove dimmen zou ik er een variac tussen adviseren

 

 

300 pleurootjes das helaas geen Micro hobby prijs voor mij...ziet er wel mooi uit.

 

ik zie in de hoby sectie wel gekkere dingen voorbij komen en denk eraan meestal is goedkoop duurkoop beetje investeren in kwalitijd dat meerdere jaren mee kan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...