Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

g.w

outdoor 2012

Recommended Posts

hallo alemaal dit word heteen verslag van :)mijnn buiten ronde van :)dit jaar

 

voorgroei 1e ronde 250 watt hpit groei

afbloei buiten.

voorgroei 2e ronde 2*250 watt hpit

 

de soortjes die ik wil gaan zetten

adh47 auto flower

ndb*ierdbei (van elmo)

bleuberry*whitewidow

 

ze komen in een mix van batmix, met goldlabel cocos om wat luchtiger te maken

veder gaat er 1 tab van sannie bij per10 liter pot. en bacto en schimmels zullen uiteraard ook gebruikt worden.

 

veder heb ik bac groei en bloei staan dus zonde om niet een beetje van te gebruiken. kan ik dit voorverdunnen met gedeminiraliseerd wate 10 op 100?

 

vanavon gaa ik 10 autoflowers in een spongepot stopen. ende aarde mixen...

 

 

ps. voorgroeien kan jetog gewoon allezonder afzuigeren zooi als de temp een beetje stabiel is?

Share this post


Link to post
Share on other sites

de eerste weken als ze klein zijn heb je dat niet nodig

wel een wapperwindje in je ruimte voor de lucht verplaatsing

succes

en ben benieuwd naar de ADH47

:rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel veel succes Outdoor dit jaar.

 

Dat je zaadjes snel mogen ploppen en mooie af kunnen bloeien buiten straks.

 

Fijn weekend :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo was een drukke dag vandaag

 

net klaar met mengen van aarde en cocos met een 2 buffer tabs der doorheen vergruist en 12 1 liter potjes gevuld en in gewaterd met 1 liter water met bacto, staat nu beetje tot leven te komen

 

12 spongepot's zaden in gedaan en toen ik het label weg trok om de bacto te pakken kwam in tot de verassing dat er leterlijk niks in het zakje zat dus maar even snel andere bacto gepakt en daarmee gedaan 10 adh47's en 2 ndb*ierdbei staan er nu in en lamp staad er nu 30 min boven en was net 24,8 even kijken wat die de komende paar uur gaat doen en miss even de hoogte aanpassen van de lamp

 

ik hoop op een paar fraaie dames en een paar mooie heren voor een klein zaad kweekje

 

@blowsterke na vorig jaar buiten en de halve run binnen denk ik dat het een heel mooie zomer gaat worden

 

@elmo ben ik ook benieuwd naar. eerste keer onder 250 watt spelen met groei

Share this post


Link to post
Share on other sites

net nog ff gekeken en stond op 25,2 graden perfect lijkt me

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is heel mooi ja

een dag of 3 wachten en dan zal je de eerst wel zien :wacko:

 

succes

 

abbo

Share this post


Link to post
Share on other sites

vanochtend weer even gechekt en geloof dat ik in 2 van de spongepots leven zie 1tje geloof ik een stukje wortel te zien en de andere zit het zaadje weer in het zicht. afgelopen dag en nacht was de temp tussen de max 25.3 min 24,7 schomeld een beetje maar niks mis mee lijkt me zo

nogniks fotowaardig dus wachten we nog even mee

Share this post


Link to post
Share on other sites

en en . zie je al wat ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@elmo kijk en zie het voor jezelf nog geen blaadjes maar die komen er hard aan

 

vandaag na het werk thuis gekomen schrok ik even. alle spongepots aan de boven kant helemaal kurkje droog! vanochten had ik ze nog een extra drupje gegeven.

 

ik even kijken was het aleen de bovenste milimeter die droogwas der onder heerlijk vochtig alles nog maar een drupje gegeven zodag de bovenkant ook weer vochtig was toen gingen er warempel een paar open staan en zag ik duidelijk 2 of 3 zaadjes weer vlak bij de boven kant nog eens ff beter gekeken heb hier aleen geen foto van dacht ik pas aan toen ik de eerste 5 al intpotje had zitten maar goed

 

adh47 net eerste 5 van over gezet

gallery_20980_13426_4839282.jpg

 

en bij de ndbXierdbei 1 van de 2 duidelijk zichtbaar dat er leven in zit bij de andere nog niets te zien (boven rondom de sponge) maar die heb ik toch ook al in de pot met aarde gezet

gallery_20980_13426_1998120.jpg

 

en nu staan er dus 12 potjes

gallery_20980_13426_1658631.jpg

 

en nog even een overzichtje van de ruimte

gallery_20980_13426_1662311.jpg

 

voor nu blijft het licht nog even 2 dagen 24 uur aan miss nog iets langer daarna gaat de klok op 18/6

 

ik heb nog 1 liter water gegeven had vande week ook anderhalve liter gegeven bij het mixen van de aarde na 20 min was zonbeetje alles op genomen en is het nu vlak onder de boven kant van de aarde donker en vochtig is dit goed of nog een beetje meer geven ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om het zaad goed te laten ontkiemen heb je echt een broeieffect nodig, dan knalt t zaad open. Ik prefereer daarom altijd een ontkiemingskastje als direct onder de lamp, dit scheelt enorm qua tijd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@blowsterke de kap die er nu onder staad stond er boven op toen ze nog enkel in spongepots zaten geloof dat dat wel broei efect zal geven met een temp van 25 binnen :wacko: (1na laatste foto zie je er net de bovenkant van)

 

 

 

voor nu is de score

10/10 ahd47 boven de grond nog niet alemaal het helmpje af maar dat zal morgen wel anders zijn

1/2 ndb*ierdbei

gallery_20980_13426_1673982.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

en ff de hele bovenlaag van je medium 1keer goed nat sproeien met een planten spuit !!

 

en dan kan je over je potjes nog een stuk doorzichtig folie leggen .zodat het daaronder gaat broeien :wacko:

zoals blowsterke al zei

 

 

mooi dat die ndb net zo goed kiemt als bij mij

t is je gegund :rofl

 

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

@elmo ndb doet het inderdaad goed die met het streepje erop :wacko:

gallery_20980_13426_2585084.jpg

 

het andere zaadje is echter nooi leven in gekomen en denk dat ik wel weet warom had voraf al twijfels over de kleur was een beetje licht bruin groenig heb het net even opgedoken omtekijken en was nog groenner geworden maar niet "geknapt" dus ik ga ermaar van uit dat het aan het zaadje lag

 

@blowsterke ik had beter moeten luisteren heeft me de andere 2 gekost die lagen net plat en waren verschrompled aleen een pen worteltje van 2 cm veder niks ook heel schriel

 

gallery_20980_13426_841331.jpg

heb nog een trouwe volger

 

trapleer staad reeds weer terug netjes tegen de muur maar moest nog ff fotos maken aan andere kant maar daar komt een ander topic van

Share this post


Link to post
Share on other sites

gister avond ging het licht voor het eerst uit en 6 uur later weer aan en staad nu op 18/6

 

ndb doet het prima 1,5 cm hoog heb denk iets van 2 cm aarde aan de meeste potjes toegevoegd en 2e set blaadjes lijkt al in de maak

gallery_20980_13426_1260759.jpg

 

en de adh 47 heb ik maar 1 tot 8 genummerd

gallery_20980_13426_785530.jpg

 

gallery_20980_13426_1048123.jpg

 

gallery_20980_13426_165940.jpg

 

gallery_20980_13426_904274.jpg

en 4 die het ietsje minder doen maar die het wel gaan reden nu ik een paarkeer de bovenste laag nat heb gespots thx elmo

gallery_20980_13426_888274.jpg

gallery_20980_13426_1889360.jpg

gallery_20980_13426_560446.jpg

gallery_20980_13426_742400.jpg

 

heb over de adh47 het deksel weer terug geplaatst om beetje warmte vast te houden voor vannacht

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi dat jonge spul

Share this post


Link to post
Share on other sites

jah dit keer gaat het een stuk beter dan me vorige poging :execute thx voor de tips moet ze alleen nog wat beter leren opvolgen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wijnig tijd vandaag dus ff kort foto gemaakt

dag 4 18:6

vanochtend 200ml water in de oranje bak gedaan was met 5 min alemaal weg ook de bovenkant van alle potjes nog even nat gespoten met planten spuit

gallery_20980_13426_3311073.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het blijft wonderbaarlijk, de geboorte, groei en bloei van de cannabisplant.

 

Over twee weken heb je al een paar mooie bosjes ;)

 

Veel plezier en fijne dag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi man

ze zien er goed uit ;)

 

ik zou ze (zeker de NDB x ierdbei )

 

Op 20licht /4donker zetten anders gaan ze gelijk in de bloei

en dat wil je niet

je heb ze nu op 18/6 .ff snel de klok omzetten

heb ik ook gedaan en nu groein ze goed

Share this post


Link to post
Share on other sites

@elmo bedank voor die info gaat vanavond me alslamp een uur later uit. enmorgen een uur eerder aan

 

heb me planten gister omgepot naar 5x11 liter en 2x7 niet genoeg aarde inhuis

 

wederom 2 planten weg gegooid van de adh. waren welgekiemd maar wouden niet groeien.

 

foto*s komen nog kan niet klotelink copieeren met mob

 

@blow idd een wonderbaarlijke plantje die canabis llaat ze maarweer 1,20 hoog worden

 

 

.ps klote htc pharos met niet uitzetbare t9 gekloot

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een weertje toch de laatste paar dagen gaan we dan toch een nationale feestdag tegemoet ik hoop het maar daarna mag het van mij snel weer C+10 worden

 

zo dan nu de foto's die ik wel al had geupload maar nog niet had gepost en een paar niewe

 

de 2 die gister afviellen lijkt me duidelijk wel gekiemd niet veder geworteld ik zal ergens wel iets niet goed hebben gedaan of licht aan het zaad omt even ik ga met 6 autoflowers veder

gallery_20980_13426_2569320.jpg

 

de met 5 liter gevulde potten met 2 tabs erin daarna is er nog =/- 5 a10 cm aarde over gegaan voor dat je op de hoogte zit van de wortels

gallery_20980_13426_2022438.jpg

 

het wortel stel van de ndb*ierdbei niet "potbound" maar wel al indebuurt en nu kunnen alle uitlopers lekker veder uitlopen waarze maar heen willen

gallery_20980_13426_2075502.jpg

 

maar in 11 liter potten is dat natuurlijk ff wat groter dan in 1 liter potten nahjah dan nog maar een plank uit de stelling zo gezecht zo gedaan alles heeft ongeveer een liter water met bacto gehad bovenaf

gallery_20980_13426_2203515.jpg

 

en nu net nog ff veder aan het verbouwen geweest en de easy rollers opgehangen zoals ze bedoeld zijn moet nog ff met 2 boutjes ofzo de ketingen borgen ik weet het

gallery_20980_13426_1746670.jpg

 

lamp hangt op 50 cm gemeten vanaf de 7 liter potten ik hoop dat de adh47 een "beetje" willen gaan strekken en de ndb iets lager te houden

gallery_20980_13426_2326074.jpg

 

 

me lamp is aleen telicht !!! de easyroller aan de voorkant trekt hem telkens weer omhoog staan nu 2 potjes op als gewicht maar is niet idiaal. is een strookje dakdekkerslood tegebruiken om de kap te verzwaren?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ndb maakt een sprong de goede kant op hoe ik het wou zien tussen de 1ste 2 internode is iets van 5 mm ruimte bij gekomen zit nu op een tussen ruimte van ongeveer 1 cm ook bij de ahd is er dezelfde groei tussen de internode zichtbaar mischien hier en daar iets meer zelfs

 

heeft er iemand goede foto van voorbloei man/vrouw zodat ik een beetje kan selecteren voor dat het daadwerkelijk in debloei gaat tussen welke man/mannen ik wil laten staan niet dat ik dadelijk 1 lelijke man weg gooi en er later achter kom dat ik geen andere man(nen) meer ertussen heb staan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja tuurlijk

 

Mannetje

gallery_24304_11599_77571.jpg

 

Vrouwtje

gallery_24304_11599_536614.jpg

 

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

jah in dat stage kende ik de heren al :D maar bedoelde meer de eerste tekenen niet al een halve top der in :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...