Ga naar inhoud

outdoor 2012

176 replies to this topic

#41 g.w

Harde kern lid

• Ex-members
  • Pip Pip Pip Pip
  • 1018 Posts:

Gepost 25 februari 2012 - 16:57

MONSTER UPDATE :)
vandaag bij de growshop geweest en een paar mooie fans gekocht omdat sinds een paar dagen de trafo van me wind muur er mee op is gehouden
Geposte afbeelding

en ook 40liter aarde gehaald en een zak cocos van 70 liter ik vroeg echter om gold label en toen kreeg ik het verhaald dat de vorge lading cocos zo was tegen gevallen omdat die met zout was gebufferd hij had wel een "eigen merk " wat hij zelf zou hebben laten wassen en bufferen op 1,2 ec en 6,2 ph geloof hem er maar op

ik heb een brok van de cocos afgebroken was ongeveer 2/3 liter nadat er water opwas gegaan toen wat niewe aarde er bij ook ongeveer 3 liter en nog 5/6 liter oude aarde buffertab erdoorheen vergruisd en met een liter water met een gram bacto ingewaterd
even laten staan en een aantal 0.7 liter potjes me gevuld

nouwjah toen maar eens 2 mooie stekken uitgezocht
Geposte afbeelding
en nu laat ik de foto's even praten
Geposte afbeelding
Geposte afbeelding
Geposte afbeelding
Geposte afbeelding
deur was open dus was flink afgekoeld toen ik de deur open dee stond het op 27
nouwjah met 2 een volgende ronde beginnen is ook niet leuk

2X niewe aanwinst white widow regulier
3X bleuberry*white widdow met elmo geruild tijdje terug
1x bigbang autoflower was een heerlijk wietje en hoop ook hiermee vrij vroeg buiten afte kunnen bloeien
Geposte afbeelding
van deze weet ik niet zeker wat het is ik heb hem een keer tussen "amnesia haze" gevonde al vond ik het geen haze maargoed ook maar kijken wat het word
Geposte afbeelding
en hier staan er lekker 8 potjes in de propagnator die net wat te klein is ander hadden er 15 ingepast stekken nog even nat gespoten met plante spuit deksel er net weer op lv klopt nog niet stond even later op 80
Geposte afbeelding

ook bij de heren ben ik flink bezig geweest
Geposte afbeelding
Geposte afbeelding
Geposte afbeelding

doe ik het nog goed mensen of maak ik ergens grove fouten ?
dyslexic grower.

#42 g.w

Harde kern lid

• Ex-members
  • Pip Pip Pip Pip
  • 1018 Posts:

Gepost 26 februari 2012 - 10:41

heren beginnen al met stuiven
dyslexic grower.

#43 g.w

Harde kern lid

• Ex-members
  • Pip Pip Pip Pip
  • 1018 Posts:

Gepost 01 maart 2012 - 20:23

ik heb 1 van de autoflowers in het hok bij de heren gehad is mischien een beetje te vroeg maar in iedergeval een leuk aantal zaden in de maak
Geposte afbeelding
2 keer met water bespoten en laten drogen in douche voor ik terug heb gezet in het hok en zie veder van de andere planten geen haren verschrompellen

en vandaag zijn alle bleuberry*white widdow en white widdow opgekomen
het onbekende zaadje lijkt niks te doen en denk dat de bigbang af (vorge keer kiemde die binnen 2 dagen) vergaan is maar ik wachthet nog even af Geposte afbeelding

kan het kwaad als ik 1 van de 2 250 wat groei lampen vervang voor 1 250 wat bloei lamp omde autoflowers een beetje te boosten of zou dit de jonge widdows in de weg staan ?
dyslexic grower.

#44 Elmo2007

Unrankable Forum Junk

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • 9707 Posts:

Gepost 02 maart 2012 - 10:19

ik zou lekker de groei lampen erin laten zitten nog

wanneer gaan ze naar buiten ?

#45 g.w

Harde kern lid

• Ex-members
  • Pip Pip Pip Pip
  • 1018 Posts:

Gepost 02 maart 2012 - 12:55

ik weet het nog niet precies als de temp 10 graden is snachts (me kas isis altijd 5tot 10 graden warmer dan buiten (warmte van me onderbuur endie niet weg kan) denk nog 2 a 3 weken
dyslexic grower.

#46 tuinman

Kern lid

• Full member
  • Pip Pip Pip
  • 899 Posts:

Gepost 04 maart 2012 - 19:53

Hee GW

mooi soortje heb je daar.. Heb deze afgelopen 2 jaar ook in mn tuin gehad.
als je een beetje lief voor ze bent kan ze zomaar 2 meter hoog worden met een omtrek van 2m!

Geposte afbeelding

#47 g.w

Harde kern lid

• Ex-members
  • Pip Pip Pip Pip
  • 1018 Posts:

Gepost 06 maart 2012 - 20:50

@ tuinman wat versta jij onder lief voor ze zijn..... ik beul ze af tot ze 170 hoog zijn en 60 cm omtrek anders passen ze niet in me kas volegrond is iets anders dan 16 liter potten

en welke van de soortjes heb je het over white widow, bleubery*whitewidow, ndb*eirdbei, ahd47 af by pide
buiten kas vorig jaar weten we meteen alemaal wat ik voorruimte heb een dak teras met een klein kasje gehad van een vriend van me pa
Geposte afbeelding
helaas 3 vd 4 waren man

maar goed update tijd

gezien in verschillende topics en vond het wel leuk wat van mijn muziek smaken/stylen met julie te delen we beginnen heel comon :lol:

de 2 adh47 heren zijn ondertussen geruimd heb er eergister een leuk laagje van het poeder in een cone weten te vegen heb hier nog een foto van gemaakt voor ik het invroor met een paar rijst korrels er bij binnen kort nog wat bloem of bakmeel bij doen (theelepel)

zo stond het er bij toen ik deur open deed vandaag
Geposte afbeelding
Geposte afbeelding

afgelopen dagen de tijd terug gebracht in het hok naar 18,5 uur licht aan en vandaag grote inspectie gedaan en wat vond in daar
Geposte afbeelding
ndb*ierbei man

die is nu over naar de ruimte waar de adh47 tot een paar dagen terug stonden en ja dan heb je genoeg ruimte om een beetje te tuinieren ;)
Geposte afbeelding

en nu staat het er zo bij
Geposte afbeelding

wtf ips drive error en traag weer vanavond ben het zat dit stukje na 2 uur wachten op links te laden door ips errors heen probeer rest later
dyslexic grower.

#48 g.w

Harde kern lid

• Ex-members
  • Pip Pip Pip Pip
  • 1018 Posts:

Gepost 08 maart 2012 - 19:30

vandaag lijken de laad tijden een stuk beter te zijn

vnv nation
links de 4 adh auto flowers
Geposte afbeelding

midden 3 keer bleuwiddow rechts 3 keer whitewiddow
vandaag bij alle potten aarde toegevoegd tot net onder de kiembladeren
Geposte afbeelding

de auto flower die een dag bij de heren heeft gespeeld doet het ook lekker
Geposte afbeelding
ik zeg zaad in de maak

bud shot van achterste adh
Geposte afbeelding

midelste adh47 zit in 1 van de toppen zaad van een voor mij onbekende vader het zou heeeeeel mischien de ndb man kunnen zijn maar die staat in een ander hok en stuift tot op heden nog niet en heb ik weg gehaald bij het spotten van de eerste bal
Geposte afbeelding
ook zie ik bij alle 3 de niet bestoven autflowers van deze ballen zitten haren waren voorheen wit tot paar dagen terug
Geposte afbeelding
ik hoop dat het tot deze paar topjes beperkt blijft ga iniedergeval voortaan 100% eerst me dames verzorgen dan me heer en niet meer bij dames in de buurt komen tot andere kleding en gewassen

en dan nog een shot van de ndb vooralsnog groene man begint te strekken voor het leven onder dik 350 watt minder maar dat is niet erg kan er makelijker een platic zak om de toppen
Geposte afbeelding
dyslexic grower.

#49 g.w

Harde kern lid

• Ex-members
  • Pip Pip Pip Pip
  • 1018 Posts:

Gepost 09 maart 2012 - 18:20

gvd herma tussen de autoflowers :rofl moest ik ff kwijt straks een update
dyslexic grower.

#50 g.w

Harde kern lid

• Ex-members
  • Pip Pip Pip Pip
  • 1018 Posts:

Gepost 09 maart 2012 - 21:15

de update
vandaag heb ik me heel de dag af zitten vragen hoe en waneer ik een fout zou kunnen hebben gemaakt waarbij ik de andere planten perongelijk zou kunnen hebben besmeten dus nog maar eens goed gaan zoekken en dit kwam ik tegen op 1 van de planten bij 2 verschilende topjes bij 2 andere zag ik 1 bal zitten
Geposte afbeelding
deze is geruimd en ik twijfel nog wat ermee te doen voor nu licht het te drogen maar er zit een behoorlijk grote top in die volgens mij nog lang niet klaar is
Geposte afbeelding
zit nog te twijfelen of ik het niet gewoon in de vriezer zal gooien als knip afval om binnen kort hash van te maken

herinneren julie de bol nog
Geposte afbeelding
diestaat al een paar dagen mooi te wezen in de huiskamer
Geposte afbeelding

torsti's test zegt zwart dus dat volg ik :rofl
Geposte afbeelding

om de andere 2 autoflowers wat beter in de gaten te kunnen houden kwa herma;s heb bijna alle grote onderste bladeren weg gehaald
Geposte afbeelding

veder heb ik vandaag 3 royal creamatics en 3 royal bleumatic besteld om me rookwaar wat zeker heid te geven wijnig zin binnen kort weer shop wiet te moeten gaan roken
dyslexic grower.

#51 g.w

Harde kern lid

• Ex-members
  • Pip Pip Pip Pip
  • 1018 Posts:

Gepost 11 maart 2012 - 11:31

WAT EEN WEER is het toch zo ineens :lol:
2keer adh47 buiten aan het spelen
Geposte afbeelding
is mijn thermo meter nou kapot of wat :tu
Geposte afbeelding

:rofl nog een zonnige dag iedereen ;)
dyslexic grower.

#52 Monti

Exo

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip
  • 1104 Posts:

Gepost 12 maart 2012 - 10:47

Is dat de af ADH47 die herma is? Ik had er met die soort vorige zomer ook al last van. Slechts 2 banaantjes, maar wel echt jammer, het is een mooie soort :lol:
Succes ermee en volgens mij kunnen ze vandaag wel even buiten genieten :rofl

Gr Monti

#53 Elmo2007

Unrankable Forum Junk

• Full member
  • 9707 Posts:

Gepost 13 maart 2012 - 11:32

die 2 banaantjes kunnen geen kwaad....., als je ze gelijk weghaalt
verder is de plant vrouwelijk dus valt wel mee
gewoon weg halen die 2 of 3 die je ziet en dan bloeit ze wel verder als vrouw

heb ik ook gehad
wel cool dat je ze al buiten hebt gezet :verrygood

#54 g.w

Harde kern lid

• Ex-members
  • Pip Pip Pip Pip
  • 1018 Posts:

Gepost 13 maart 2012 - 13:53

ik heb ze zaterdag buiten gehad vanaf uurtje of 8 tot de zon erafwas temp viel in een keer terug naar 15 graden ong
engister hadden ze idd ook makelijk naar bu ten gekund

maar dat had ik om 6 uur nogniet bedacht/voorzien en zodoende zat in de pauze om 1 uur te balen want vandezon groeie ze zoveel beter en mooier dan binnen

als ik het weer voor morgen mag geloven
gaan ze morgen om 6 uur naarbuiten

@elmo
kan tot dusvere geen kwaad als je optijd spot de 2 die niks toonden aan banana zijn 50% zaadkweek nu ga de 2half bestoven zaden apart houden van de 100% door man bestoven
dyslexic grower.

#55 g.w

Harde kern lid

• Ex-members
  • Pip Pip Pip Pip
  • 1018 Posts:

Gepost 14 maart 2012 - 17:27

de paniek geruimde herma vandaag geproefd en moet zeggen hij smaakt lekker maar veeeeeelste vroeg geoogst word der wel een "beetje high" van maar niet goed rest gaat vriezer in om hash van te maken als ik genoeg knip afval verzameld heb
dyslexic grower.

#56 zODd

Unrankable Forum Junkie

• Full member
  • 7832 Posts:

Gepost 18 maart 2012 - 16:46

:verrygood en :lol: en zODd zit er voor.

/zODd

#57 g.w

Harde kern lid

• Ex-members
  • Pip Pip Pip Pip
  • 1018 Posts:

Gepost 19 maart 2012 - 09:46

nu nog niks zodd
druk druk druk weekend gehad. iemand geholpen met schilern van niewe huis.

ze beginnen al aardig aantezwellen vanavond paar fotos

begin te vrezen dat de royal bleumatic en creamatic niet komen tot op heden niks ontvangen van rqs . vorgeweek maandag had ik de mail dat ze verzonden zouden zijn maar ben vandaag ff gaan mailen
dyslexic grower.

#58 g.w

Harde kern lid

• Ex-members
  • Pip Pip Pip Pip
  • 1018 Posts:

Gepost 19 maart 2012 - 19:40

Update en foto's

maar eerst

@ZodD zat je er op te wachten ? ik geen vapo aleen een egiptiche water pijp en verschilende puur pijpjes en veder :vape:

de 2 dames staan lekker aan te dikken haden vandaag eigenlijk wel naar buiten gemogen in de kas maar kwam ik helaas pas achter toen ik al paar uur aan het werk was vanochtend was het een graad of 5 toen ik weg ging dus haden ze niet leuk gevonden als ik ze toen al buiten had gezet
Geposte afbeelding

poging tot een paar bud macro shots beetje scrollen istie best aardig gelukt
voledig bestoven adh47
Geposte afbeelding
deze zaadjes zijn van herma buur dinges
Geposte afbeelding
tijd voor ander muziekje :wave:

heey wat is er met deze adh47 gebeurd
Geposte afbeelding

zater dag en vandaag al wat zaadjes uit de bestoven adh47 geplukt zit op een tussen stand van 240+/- tot nu toe had ook al afgelopen maandag paar open gebarste zaad hulsjes tussen uit geplukt en paar uur in het hok laten ligen en daarna dag koelkast ( met rijst korels in een tube) en daarna tot vandaag in vriezer gelegen liggen nu ff dagje bij tekomen en gaan morgen int water .voor een kiemtest en zullen uiteindelijk bij iemand in de tuin komen te staan als ze het doen
rest van de zaden gaan aleen de koelkast in
Geposte afbeelding
waren al wat zaden op de aarde gevallen dus denk nu maar alles er uit zitten nog wel zachte zaden tussen maar ga er van uit dat die van latere bestuiving zijn door herma weg met die zooi ^_^

*edit*
zou ik toch bijna vergeten waar ik vandaag mee thuis kwam

dit jaar ook veel ladybug bloemen vorig jaar beetje last gehad van bladluis in het begin hoop ditjaar niet te hoeven spuiten door genoeg lokertjes in de buurt zullen aan andere kant van het balkon staan weliswaar maar dat is om de eventueel aan trekelijkheid voor me zwarte vijand beetje te aan andere kant te houden
Geposte afbeelding
veder wat paprika waar ik er een aantal in 1 40 liter pot wil zetten of een paar keer een 3of 4 in 10 liter
@zod kwam ik ook vandaag tegen in tuin centrum eerdere setje heb ik 3 jaar gehad voor er een bloem in wou komen dus vind dit wel leuk
wel goede shot toch
Geposte afbeelding
dyslexic grower.

#59 g.w

Harde kern lid

• Ex-members
  • Pip Pip Pip Pip
  • 1018 Posts:

Gepost 21 maart 2012 - 21:06

na vandaag veelste vaak gebeld te zijn op me werk ga ik er vanuit dat eerder bestelde zaden toch nog komen als je iets besteld moet je niet het huisnummer vergeten optegeven :wave: :vape:
denk vrijdag of maandag hier

nacht temperatuur nog wat omhoog afgelopen nacht 7 graden in het kasje
en overdag moet het deurtje open met dit soort dagen vandaag niet gedaan en 2 van de widdows die buiten stonden vonden de 48 max graden niet lekker hangede bladen maar grond toch nog waar en vochtig ze van boven beetje bij gegeven en uurtje later stonden ze weer als vanouds onder hps 28 graden
dyslexic grower.

#60 g.w

Harde kern lid

• Ex-members
  • Pip Pip Pip Pip
  • 1018 Posts:

Gepost 22 maart 2012 - 22:49

wat een weer was het vandaag toch.

en toen ik smidags thuis kwam werd me dag nog mooier
Geposte afbeelding
zaden vandaag al binnen

kon me witepaintmarker even niet vinden dus had even zo gedaan oud potje met random is nu dus met creamatic en de ander met bleumatic
Geposte afbeelding
in de stek en zaai grond en even ingewaterd met water met een beetje bac

even een blikje binnen bij de 1 liter potjes en de temperatuur die ik niet meer onder controle heb nu ik 1 bloeilamp er in heb die wat warmer is en het warme weer van buiten binnen kort de airco maar weer aansluiten tot de nacht temperatuur echt oke is
Geposte afbeelding

fucking ips driver als ik foto's wil bekijken die ik net heb geupt word zwaar vervelend

1 van de bijna uit gebloeide adh47 beginnen in de onderstebladeren geelig te worden
Geposte afbeelding
Geposte afbeelding
dyslexic grower.