Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Golden Green

Afghan Gold onder LED

Recommended Posts

Hello,

 

Ik ben een beginner in de LED-scene en ben begonnen met een bescheiden LED kweekje.

Heb voor een goedkope prijs een 14W LED groepaneel gekocht (Snel koop ik een volledige kweektent en 2 spectraboxen van 250W).

 

Op 18/01/2012 ben ik begonnen met 1 zaadje Afghan Gold te ontkiemen in een potje met vochtig keukenpapier en daarover wat huishoudfolie. Op 19/01 het LED groepaneel op 20 cm hoogte gehangen. De temperatuur op de bovenkamer bedraagt 18°C met een LV van 69%.

 

22/01: Zaadje perfect ontkiemt en in vochtige turfpastilles (spa blauw water, PH 6) geplaatst in een kweekkastje. Paneel nog steeds op 20 cm hoogte en 24 uur licht.

 

Nu heb ik hier al mijn eerste fout. Hoe moet ik die foto's erbij krijgen? Effe opzoeken.

 

Grtz

Golden Green

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eerst even een album aanmaken, foto's uploaden naar album en dan de BBcode van je foto's in je bericht plaatsen en klaar is Kees :rofl

 

Haal maar vlug die spectraboxen want met die ledpaneeltjes kom je niet ver...

 

Grtz,

 

John007

Share this post


Link to post
Share on other sites

Topic verplaatst naar de juiste sectie.

 

Golden Green,

veel succes met je kweek, en hoe foto's te plaatsen kun je hier lezen.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kom op met die foto`s

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_33133_13424_282150.jpg

 

Ontkiemen in plastic potje met huishoudfoulie als afdekking. Groeipaneel van 14W erboven.

 

gallery_33133_13424_381111.jpg

 

Detail van de mooie kleurtjes.

 

gallery_33133_13424_304368.jpg

 

Specificaties van het LED groeipaneel.

 

gallery_33133_13424_96320.jpg

 

De gebruikte turfpastilles. Misschien het proberen waard.

 

gallery_33133_13424_816318.jpg