Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
wietboy15

Opbrengst van 50 planten

Recommended Posts

Wat ik graag zou willen weten is wat zou de opbrengts zijn

Van 50 planten ongeveer

Ze staan buiten ergens gewoon in volle grond

ik hoor het wel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je ze nu al buiten hebt gezet dan wordt de opbrengst: 0 gram. Het is veel te vroeg in het jaar om planten buiten te zetten

Share this post


Link to post
Share on other sites

50 planten buiten???

Weet niet hoe je dat zou doen zonder flikken op je dak te krijgen hoor. Je kan natuurlijk altijd proberen. :D

Is allemaal te zien welke planten, hoe goed je ernaar omziet, hoe moeder natuur haar best doet .....

Ik zet dit jaar(eerste kweek) 1 plantje, vind ik al genoeg, zal eens zien hoeveel dat opbrengt en dan volgend jaar msh wat groter gaan. Maar alleszinds geen 50 :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat dat rond de 30kg gaat liggen. Als alles goed gaat. dwz zonder flikken en goed gevoed genoeg licht beschut,.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

w8 idd nog maar even want met de winter voor de deur heb ik er een hard hoofd in dat je zoveel zal halen. Het is mogelijk maar ga uit van zo een 200 a 300 gram per plant dan kan het in ieder geval alleen maar meevallen als het meer is... reken je in ieder geval nog maar niet rijk :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

200 g is nog altijd 10 k in totaal dus..... zit je toch nog aan een 25000 euro's, dus als je er 50 buiten kunt kweken zit je er wel al redelijk warmpjes bij :wacko:

Ik heb mijn grond vorige week klaargemaakt, beetje gespit en zo, zal dan es Ph meten van de grond, maar normaal zit ik echt goed. Aan de rand van een bosje met echt donker donker zwarte aarde :blink: :D

Alsik mijn plantje grootkrijg ben ik met een 300g meer dan gelukkig ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat ik me eigenlijk afvraag van buitenwiet: is er wel vraag naar buitenwiet door coffeeshops, aangezien binnenwiet over het algemeen beter van kwaliteit is? en zo ja, voor hoeveel per kilo word buitenwiet ongeveer verkocht aan coffeeshops?

Share this post


Link to post
Share on other sites
200 g is nog altijd 10 k in totaal dus..... zit je toch nog aan een 25000 euro's

Waar krijg je 2500euro voor een kilo buitenwiet ??.......dat is normaal de prijs voor een kilo middelmatige binnenwiet !!

 

denk dat je met 1000-1500 euro/kilo een stuk dichter bij de realiteit zit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou kunnen, ken eigenlijk alleen straatprijzen (woon in België) en hier betaal je gemiddeld 25 euro voor 5g(kan wat afhangen van kwaliteit). Dus is dat bijna 5000 euro voor een kilo. Ik lig er niet van wakker hoor, zal mijn wiet aan iets als 250 euro voor 100g verkopen rechtstreeks aan een of ander dealer en die zal daar wel mee tevreden zijn, want daar kan hij dan mooi winst op maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier kost de wiet ook wel minstens 5 euro voor een grammetje.... of wel 6 of zelfs over de 7 euro

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hier kost de wiet ook wel minstens 5 euro voor een grammetje.... of wel 6 of zelfs over de 7 euro

Ja....binnenwiet zeker !!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Waar krijg je 2500euro voor een kilo buitenwiet ??.......dat is normaal de prijs voor een kilo middelmatige binnenwiet !!

 

denk dat je met 1000-1500 euro/kilo een stuk dichter bij de realiteit zit.

 

met: het niet kwijt kunnen raken

waarschijnlijk nog dichter bij;

als je al oogst.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Nederland is er weinig markt voor buitenwiet. De prijzen liggen erg laag. In Belgie kan ik dat niet beoordelen. Sowieso vind ik het hele plan onzinnig en gedoemd tot mislukken. Maar ik misgun niemand een illusie.

Er zijn afgelopen jaar een paar wildkwekers geweest op ons forum. Geen een heeft de planten de eindstreep zien halen. Terwijl de buiten omstandigheden zeker niet slecht waren.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...