Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sologreen

Tips voor amnesia haze fem zaad?

Recommended Posts

Zoals jullie gisteren hebben kunnen lezen ben ik van plan om de volgende ronde 12/12 methode toe te passen met amnesia haze fem zaden (wil haar toch een keer gekweekt hebben). Ik was van plan om dit met zaad van de Rokerij te doen, maar iemand waarschuwde voor de kwaliteit van het zaad en eindprodukt.

Kan iemand dit bevestigen/ ontkennen? Heeft iemand tips waar ik de amnesia haze fem het beste aan kan schaffen?

 

Op dit moment kweek ik een Jack Herrer van de Rokerij en buiten het feit dat de plant langzamer gaat dan ik verwachtte heb ik nog geen klachten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

geen ervaring met deze soort maar wel intrese mischien wat leuks voor na me volgende ronde ik kijk metje mee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb vernomen dat de zaden van Hy-pro en Soma de orginele Amnesia zijn :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb vernomen dat de zaden van Hy-pro en Soma de orginele Amnesia zijn :huh:

 

Dat heb ik ook gelezen, maar kwam ook tegen dat de haze van hy-pro een bloeitijd heeft van .12 weken!! Dat is fors. Als je in de materie verdiept is het nog best lastig; zaden kun je overal wel krijgen maar is men ook eerlijk over de bloeitijd en de strain? Hoeveel afgeleide haze is er wel niet in omloop?

 

Het zou mooi zijn al er zich mensen melden met ervaring met de zaden van de Rokerij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben ook opzoek naar amnesia voor volgende ronde .

en aangezien ik met maar 4 planten niet de reguliere gok wil wagen ,

denk ik dat ik toch voor de soma amnesia female ga .

deze kosten wel iets meer maar hopelijk toch de echte

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb vernomen dat de zaden van Hy-pro en Soma de orginele Amnesia zijn :huh:

Ik ben nu bezig met de hy-pro amnesia. Daar staat idd op dat de bloeitijd 11 weken of langer is.

Hy-pro is regulier zaad. En hier in de buurt ook nog te koop.

De meeste amnesia zaden die hier via coffeeshops verkocht worden zijn van RQS. Misschien is deze ook van RQS.

Share this post


Link to post
Share on other sites

barneys farm amnesia lemon !!!! 36 € voor 5 stuks en geen reguliere !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

soma's sacred seeds :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd,soma seeds en hy-pro hebben de originele en euh,12 weken lijkt me redelijk :blink: :wacko: toch? :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

die van hy-pro is wel anders als die van soma...

soma komt het dichtst bij de ''echte'' (bekende) amnezia haze, ik vind de hy-pro wat zachter in de smaak en geur..

die van rqs heeft er echt niks mee te maken, wel een lekker wietje maar zeker geen echte amnezia haze.. :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had slechte ervaring met de FEM Amnesia van de Rokerij. Ontkiemden van de 20 stuks slechts 16. En 9 van de 10 kenners gaven aan dat dit geen Amnesia was. Kleur, geur er mankeerde van alles aan. Totdat ze het gingen roken, toen sloeg ie als een bom in.

 

Met Royal Queen deden alle 10 de zaden het en de kiemkracht was ENORM goed. Echter ook hier hadden de kenners iets op aan te merken. Zou niet de echte zijn etc. etc.

 

Volgens de kenners kun je het beste Amnesia van de stek zien te krijgen, ook qua tijd.

 

Ik zou in ieder geval de eerstvolgende keer die van DinaFem proberen. Ik weet niet waarom, maar ik hoor redelijke berichten en de bloeitijd is erg kort. Heel vaak hoor je dat de Amnesia geen echte Amnesia is, maar wat is dan de echte vraag ik me soms af. :wacko:

 

http://www.wietzaadjes.nl/shop/search.php?...amp;x=0&y=0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik had slechte ervaring met de FEM Amnesia van de Rokerij. Ontkiemden van de 20 stuks slechts 16. En 9 van de 10 kenners gaven aan dat dit geen Amnesia was. Kleur, geur er mankeerde van alles aan. Totdat ze het gingen roken, toen sloeg ie als een bom in.

 

Met Royal Queen deden alle 10 de zaden het en de kiemkracht was ENORM goed. Echter ook hier hadden de kenners iets op aan te merken. Zou niet de echte zijn etc. etc.

 

Volgens de kenners kun je het beste Amnesia van de stek zien te krijgen, ook qua tijd.

 

Ik zou in ieder geval de eerstvolgende keer die van DinaFem proberen. Ik weet niet waarom, maar ik hoor redelijke berichten en de bloeitijd is erg kort. Heel vaak hoor je dat de Amnesia geen echte Amnesia is, maar wat is dan de echte vraag ik me soms af. ;)

 

http://www.wietzaadjes.nl/shop/search.php?...amp;x=0&y=0

 

Is die Amnesia Haze(van Soma) bij wietzaadjes.nl wel fem dan? want ik zie 5 stuks voor EUR 89.95?? anders behoorlijk prijzig.. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

als het goed is fem dat zijn alle zaden daar toch

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Knowledge

 

idd alle zaden bij wietzaadjes.nl zijn fem

 

* Heb trouwens wel goed nieuws gehoord van Zambeza : Dutch Amnesia Haze

 

en ben deze bij sannie seeds tegen gekomen : Link !!

 

iemand ervaaring mee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Open opengrow zit de breeder.

Heeft een eigen topic sectie misschien kan hij antwoord geven.

 

/zODd

 

Zaden zijn nog niet zo lang bij Sannie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb vernomen dat de zaden van Hy-pro en Soma de orginele Amnesia zijn ;)
idd,soma seeds en hy-pro hebben de originele en euh,12 weken lijkt me redelijk :( ;) toch? ;)

Dat dacht ik toch niet !! :lol:

Als je echte Amnees hebt gerookt en gepookt proef en zie je het verschil.

Zoals Stikkie al zei, Soma komt er wel dicht bij,.. Hy-Pro,lekker wietje maar bij lange na geen Amnees.

 

Grtz.Nooz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

die amnees en silver haze is echt lekker in de de coffeeshop rokerij, kweenie of de zaden goed zijn maar de wiet die ik daar gepaft heb was :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...