Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
SpaCe SjImP

1ste kweek dr60 250 watt gedimd

Recommended Posts

Hallo lui,

 

het is zover en zoals beloofd het verslag van mijn 1ste kweek.

Ik ben nog een leek dus alle tips zijn welkom :)

 

Setup

 

1x Secret Jardin DR60

Gavita Evsa ( dimbaar )

lampenset met osram 400 watt bulb

350 stalen Ruck buisventilator

phresh filter 300m3

Ventilator Brons op clip circulatie ventilator

 

Sannie starter Pakket

Perfect start

zwarte wormen mest

 

4 x mad scientist

 

 

 

 

Met volle moed ben ik begonnen en tijdens dit alles rezen er al snel vragen op waarop ik hoop dat jullie me misschien bij kunnen helpen :D

 

De zaadjes in de propagator gingen opzich wel goed alleen ze kwamen niet tegelijk uit waardoor 2 stuks de hoogte in gingen. Eenmaal allemaal ieni mini baby plantjes gingen ze onder de hps.

Ik weet niet waarom ze zo lang en slungelig zijn? miss heb ik ze te lang in de propogator gehad. Door middel van stokjes blijven ze rechtop. ze zijn gaan hangen tijdens het ontkiemen.

De lamp draait nu op 250watt. Ik heb moeite om de tempratuur onder controle te houden. met 250 wat gaat 30 cm boven de plantjes net. en dan moet je bedenken dat de temperatuur buiten de tent aardig laag is. wan als het licht aangaat doe ik de verwarming ( van de kamer ) uit en een raampje open. En zelfs dan is 28 a 29 graden wat er op de meter staat. Het lijkt mij niet goed dat er koude lucht aangevoerd wordt naar de plantjes? miss komt het omdat ik geen actieve inlaat heb, zou dat het ontbrekend stuk kunnen zijn?