Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Bazz f

The Elder Scrolls V Skyrim

Recommended Posts

Zag deze game van de week bij Gamekins op MTV voorbij komen, en leek me een erg vette game. Ben wel ff bezig geweest om hem werkend te krijgen op Mac OS X, maar dit is wel verslavend ;)

 

Jammer dat ik geen Wired Controller van de Xbox 360 heb, toetsenbord en muis is wel nog ff wennen maar gaat steeds beter.

 

Iemand anders ook toevallig met dit spel bezig?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb het spel op xbox360 en is veel moeilijk dan op de pc de pc ziet er ook nog eens veel gelickter uit

en moet toe geven hij is Verslavend hoe veel level heb jij al ben al op level 18 en ga vanavond weer beginnen

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb hem van inet af op pc maar vind het niet veel aan , ik wacht op diablo3 al meer als een jaar ;) :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

In begin is die best saai ja

Maar als je nou eenmaal een paar goede armor en wapens heb gecreëerd is het wel vet met magie. En shit

Share this post


Link to post
Share on other sites

:tu Ik zit pas in level 5 (ben ook erg lang bezig geweest met dingen als Cider Wrapper, kreeg de resolutie maar niet aangepast waardoor het spel niet op wou starten)

 

Is het spel moeilijker op de 360? Juist met een controller lijkt het me makkelijker, driver ervoor had ik gedownload. Alleen kan je de Play&charge kabel daarvoor niet gebruiken ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ben ee ouderwetse die hard gamer nog van vroeger alles met toetsenbord en muis.

Richten vind ik echt belaberd op de xbox360

Maar vind spel alleen maar leuker en kan niet zeggen moeilijker want word nattuurlijk sterker maar

iedereen word ook wat sterker.

Alles gaat mooi gelijk op en zo blijft het spannend.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...