Ga naar inhoud

The Elder Scrolls V Skyrim

5 replies to this topic

#1 Bazz f

Hobbyist

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 1598 Posts:

Gepost 02 december 2011 - 16:37

Zag deze game van de week bij Gamekins op MTV voorbij komen, en leek me een erg vette game. Ben wel ff bezig geweest om hem werkend te krijgen op Mac OS X, maar dit is wel verslavend ;)

Jammer dat ik geen Wired Controller van de Xbox 360 heb, toetsenbord en muis is wel nog ff wennen maar gaat steeds beter.

Iemand anders ook toevallig met dit spel bezig?

#2 BUZZ

Harde kern lid

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip
  • 1270 Posts:

Gepost 02 december 2011 - 19:18

Heb het spel op xbox360 en is veel moeilijk dan op de pc de pc ziet er ook nog eens veel gelickter uit
en moet toe geven hij is Verslavend hoe veel level heb jij al ben al op level 18 en ga vanavond weer beginnen

#3 pacman83

Unrankable Forum Junkie

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • 3628 Posts:

Gepost 02 december 2011 - 20:18

heb hem van inet af op pc maar vind het niet veel aan , ik wacht op diablo3 al meer als een jaar ;) :tu
Ridder in de Orde van de Groene Nassau

#4 BUZZ

Harde kern lid

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip
  • 1270 Posts:

Gepost 02 december 2011 - 20:51

In begin is die best saai ja
Maar als je nou eenmaal een paar goede armor en wapens heb gecreŽerd is het wel vet met magie. En shit

#5 Bazz f

Hobbyist

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 1598 Posts:

Gepost 03 december 2011 - 08:30

:tu Ik zit pas in level 5 (ben ook erg lang bezig geweest met dingen als Cider Wrapper, kreeg de resolutie maar niet aangepast waardoor het spel niet op wou starten)

Is het spel moeilijker op de 360? Juist met een controller lijkt het me makkelijker, driver ervoor had ik gedownload. Alleen kan je de Play&charge kabel daarvoor niet gebruiken ;)

#6 BUZZ

Harde kern lid

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip
  • 1270 Posts:

Gepost 06 december 2011 - 22:37

Ja ben ee ouderwetse die hard gamer nog van vroeger alles met toetsenbord en muis.
Richten vind ik echt belaberd op de xbox360
Maar vind spel alleen maar leuker en kan niet zeggen moeilijker want word nattuurlijk sterker maar
iedereen word ook wat sterker.
Alles gaat mooi gelijk op en zo blijft het spannend.