Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Undying

2de kweek 250watt hps

Recommended Posts

Beste Growers

 

Ik heb besloten om men ronde die al 67 dagen telt,nu dat ik in het bezit ben van iet wat degelijk fototoestel.

Op het WF-forum te zwieren. :)

De setup voor deze ronde:

-Homebox 1x1x2m

-250watt HPS met spiegelkap

-150watt Tneon (voorgroei)

-2Xplieger-fan's 100Kub (afzuiger,gebruikt passieve inlaat)

-1 PC-fan voor de Warmte van de HPS-lamp weg te blazen

-Koolstoffilter 100kub

-6x 11 L potten

-Plagron batmix

-Plagron Grow

-Plagron Bloom

-Plagron Green Sensations

-Thermo&hygrometer

 

Deze ronde is zonder Ph,EC en tensiometer vooral de Tensiometer wil ik alvast de eerst volgende kweek gaan gebruiken de Ph en Ec meter zijn voor wat later.

 

De dames zitten ondertussen al op dag 67 en staan al een -+30 dagen in bloei

Temp:26°

LV:50 a 55%

 

De dames kregen vroeger voeding van boven af hierdoor heb ik bij een paar planten teken van overvoeding opgemerkt.

Ik heb hier voor een deense bodem in elkaar geknutseld,hopelijk helpt dit de overvoeding te controleren.Zie ik wel de komende dagen.

 

de tent met de dames

gallery_29903_13139_46068.jpg

Jane Doe 1

gallery_29903_13139_38487.jpg

Jane doe 2

gallery_29903_13139_91117.jpg

Jane doe 3

gallery_29903_13139_66044.jpg

Jane Doe 3 hoofdtop

gallery_29903_13139_79017.jpg

Deze jane's does zijn bij de 3 andere planten gezet 2 weken na de ontkieming van de fast neville haze en de WW als aanvulling.

Deze zaadjes waren een gift van een vriend van me die zelf niet meer wist welke soort het was B)

Ze ruiken allesinds niet verkeerd :P al vindt ik wel dat de vorming van de toppen nogal een raar uitzicht geven

 

White widow

gallery_29903_13139_196741.jpg

White widow hoofdtop

gallery_29903_13139_61073.jpg

White widow 2

gallery_29903_13139_219514.jpg

White widow 2 hoofdtop

gallery_29903_13139_94713.jpg

Fast neville haze

gallery_29903_13139_271927.jpg

Fast neville haze hoofdtop

gallery_29903_13139_94713.jpg

 

Alle tips zijn welkom

Greetz Undying

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi growers

 

Voor men volgende kweek wou ik graag de gavita Ir 400 lamp Testen

Nu vindt ik de kap online Gavita IR 400

Weet iemand of je hier nog een VSA of EVSA moet bijkopen of is deze ingewerkt in de kap?en als je een VSA of EVSA moet bijkopen heeft iemand een aanrader?

 

Greetz Undying

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Undying,

 

als ik de link bekijk, en dan ook de prijs denk ik dat er geen lamp en ook geen E-vsa bij zit, maar zeker weten doe ik het niet. kun je geen mailtejs sturen of even bellen?

 

Adviseren wat betreft een VSA kan ik niet, daar ik die niet gebruik.

 

maar als je een ruimte hebt van 1 x 1 meter, dan denk ik dat je best wel een 600 Watter kunt gebruiken. Aan je plantjes te zien hadden ze nu ook best wat meer licht kunnen gebruiken. maar dat kan nu natuurlijk ook nog steeds.

 

succes met de dames.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je toch met de 400watt IR wil gaan werken, adviseer ik je een gavita 400watt digistar erbij te nemen, deze vullen elkaar naadloos aan, bij de zelfde shop verkrijgbaar :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

@djbroertje:had zo al een vermoeden dat er geen vsa bij zat,men kon maar hopen ;)

Ik heb nog een 150w tneon liggen ga die er momenteel bijhangen tot ik tijd vindt op de GS te bezoeken.kan denk ik geen kwaad.

@krasi:kga nog effe wachten met de gavita ir en eerst nog wat skills opdoen voor ik de stap zet (momenteel ook een grote hap uit het budget)denk dat ik een vsa en een 400w lamp ga halen zodra mogelijk.

Denk met die 400w dat ik men temp. Ook beter onder controle zal krijgen want nu durft ie soms droppen naar 25graden als de lamp brandt.

 

Thx voor de info gasten alle tips zijn welkom

Greetz Undying

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...